Käräytin äsken alaikäiset lapset uimarannalla juopottelusta..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Missäköhän heidän äidit ja isät on näin maanantai iltana? No, kohtahan heille totuus selviää omista kullannupuistaan...
Vanhemmat ovat ehkä kotona tai töissä. Tuskin kokevat lapsiaan tuossa tilanteessa kullannupuiksi.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Täällä oli kans torstai-iltana joukko hädin tuskin yläaste ikäisiä kännittelemässä, pullot kädessä heiluivat kaupungilla :(

surullista
Ei se ole surullista vaan nykyaikaa, tervetuloa toiselle vuosituhannelle.
Noit 10-11v kaljojen kanssa näkee usein, huutelevat ohikulkijoille tms. mitä itse en tehnyt nuorempana
 
Sinitukkainen
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Missäköhän heidän äidit ja isät on näin maanantai iltana? No, kohtahan heille totuus selviää omista kullannupuistaan...

Miten niin missähän heidän äidit ja isät ovat näin maanantai iltana? Pitäiskö isien ja äippylien olla noin isojen lasten mukana aina joka paikassa minne menevätkään?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Täällä oli kans torstai-iltana joukko hädin tuskin yläaste ikäisiä kännittelemässä, pullot kädessä heiluivat kaupungilla :(

surullista
Ei se ole surullista vaan nykyaikaa, tervetuloa toiselle vuosituhannelle.
Noit 10-11v kaljojen kanssa näkee usein, huutelevat ohikulkijoille tms. mitä itse en tehnyt nuorempana
Ei kai nyt kuitenkaan 10-11v? :eek:
 
h
Pakko todeta että ihailtavaa käytöstä ap:ltä. Suomalaiset on aina sitä mieltä ettei pidä puuttua toisten asioihin mutta alaikäisten juopottelu on lainvastaista ja ne lapset ovat todellisessa vaarassa. Se on kansallisvelvollisuus tehdä kuten ap teki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Täällä oli kans torstai-iltana joukko hädin tuskin yläaste ikäisiä kännittelemässä, pullot kädessä heiluivat kaupungilla :(

surullista
Ei se ole surullista vaan nykyaikaa, tervetuloa toiselle vuosituhannelle.
Noit 10-11v kaljojen kanssa näkee usein, huutelevat ohikulkijoille tms. mitä itse en tehnyt nuorempana
minä kun oon käsittäny vanhempien ihmisten puheita kuunnellessa, että juuri ennen vanhaan oli yleisempää että tosi nuoret joi, koska siihen ei kiinnitetty niin paljoa huomiota...

 
---
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Täällä oli kans torstai-iltana joukko hädin tuskin yläaste ikäisiä kännittelemässä, pullot kädessä heiluivat kaupungilla :(

surullista
Ei se ole surullista vaan nykyaikaa, tervetuloa toiselle vuosituhannelle.
Noit 10-11v kaljojen kanssa näkee usein, huutelevat ohikulkijoille tms. mitä itse en tehnyt nuorempana
Ei kai nyt kuitenkaan 10-11v? :eek:
Vaikee sanoa, mutta ainakin yläasteikäisiä pienempiä, pikkupojilta näyttivät. Toki mukana oli vähän vanhempiakin, kun porukassahan nuo kulkevat
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
ettekö itse olleet nuoruudessanne?
EN. Ja voin sanoa,et jos olisin ollut niin takuulla olisin selkääni saanut. Tupakkaa muutaman kerran poltettiin mut niin ettei varmasti jääty kiinni. Mut vasta 15vuotiaana sekin.
Olishan sitä selkäänsä saanut, mutta ei se nahkaa irrota, joten ei sitä pelätä osannut, etenkin kun tiesi ettei jäisi kiinni.
Tupakkaa aloin polttamaan jo 7v, mikä oli yleinen ikä tuolloin, siitäkään kiinni jäämättä
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
minä kun oon käsittäny vanhempien ihmisten puheita kuunnellessa, että juuri ennen vanhaan oli yleisempää että tosi nuoret joi, koska siihen ei kiinnitetty niin paljoa huomiota...
Niin se varmaan olikin, nykyään kiinnittää niin helposti huomiota kun ovat vielä julkisilla paikoilla
 

Yhteistyössä