Käsi sydämellä: Mikä lihavassa naisessa on niin kamalaa että jatkuvasti täytyy haukkua?

  • Viestiketjun aloittaja Haluanko edes tietää?
  • Ensimmäinen viesti
palturia
[QUOTE="A.P";27912302]
Sitä paitsi ylipainoiset voivat olla tosi upeita, jos se ylipaino on oikeissa kohdissa, tisseissä, takapuolessa, reisissä, kasvoissa.[/QUOTE]

Ei helvetissä voi olla "tosi upeita". Ehkä lähinnä siedettävämpiä kuin jos se paino kertyisi enimmäkseen vaikka mahaan.

En kyllä ole ikinä nähnyt, että jollekin se paino kertyisi vain niihin "oikeisiin paikkoihin", kyllä sitä rasvaa kertyy aina enemmän tai vähemmän myös niihin vääriin paikkoihin.

Ja onko kasvot muka hyvä kohta kerryttää rasvaa, tai reidet? :O Tissit nyt jotenkin ymmärrän paremmin, vaikka itse liputankin sopusuhtaisuuden puolesta ja isot tissit saavat usein näyttämään vähän epäsuhtaiselta ja mummomaiselta.
 
Peyote
Haukkuvatko sitten ihmiset sen takia? Tulevatko ne haukkumaan ja arvostelemaan pyytämättä? Ehkä, en tiedä.


Mutta mikä laihassa naisessa on niin kamalaa, että pitää haukkua laudaksi ja pulkannaruksi yms?
 
Mä voin ihan rehellisesti sanoa että kauneimmat mun tietämät naiset on ylipainoisia. En ymmärrä että joidenkin mielestä ylipainoisuus tekee automaattisesti rumaksi. Kaikki hoikatko sitten on oikeita missejä?
Mun tuttavapiirissä kauneimmat naiset on hoikkia ja pitkähiuksisia, mutta kauneimmat valokuvat tulee kyllä aina yhdestä ylipainoisesta naisesta jonka kasvot vain ovat sellaiset ettei niitä saa näyttämään huonolta. Mutta kokonaisuus ratkaisee. Vähän ylipainoa, kurveja - ok. Paljon ylipainoa ja kauneus katoaa. Siis se pinnallinen kauneus, se, mihin ei vaikuta luonne pätkän vertaa.
 
yksi vain
Kaikkein naurettavimman tilantten kohtasin pari viikkoa sitten. Olen lihava nainen, tiedän sen. Olin menossa automaatin kautta kauppaan kun kauppakeskuksen sisällä olevassa kahvilassa eräs nuorempi nainen katsoi mua todella halveksivasti ja supatteli mahdolliselle poikaystävälleen joka myös kääntyi katsomaan.

No ei siinä muuten mitään, olen tottunut että katsotaan, mutta se tapa jolla ne nainen katsoi oli aika jäätävä. Huvittavan tilanteesta teki se, että hän oli myöskin ylipainoinen ja samalla kun mua arvostelevasti katseli niin veti pullaa naamaan sekä limua päälle...

Olisi voinut itseään katsoa peilistä ja huomata että hän itse samanlainen kuin minä, tai ainakin tulee sellaiseksi jos jatkaa pullan mussuttamista :D:D
 
Haukkuvatko sitten ihmiset sen takia? Tulevatko ne haukkumaan ja arvostelemaan pyytämättä? Ehkä, en tiedä.


Mutta mikä laihassa naisessa on niin kamalaa, että pitää haukkua laudaksi ja pulkannaruksi yms?
"Se on sellainen kukkakeppi, pakkasen raiskaama pulkannaru, söisi vähän, hahhahahahaa".
Mitä, jos kuvailisin jotain toista ihmistä sitten että "se on sellainen mammutin ja ryhävalaan sekoitus, kyllä sä sen tiedät. Se, joka ei mahdu bussissa edes kahteen penkkiin ja joka aina haisee ja huohottaa".
 
Peyote
"Se on sellainen kukkakeppi, pakkasen raiskaama pulkannaru, söisi vähän, hahhahahahaa".
Mitä, jos kuvailisin jotain toista ihmistä sitten että "se on sellainen mammutin ja ryhävalaan sekoitus, kyllä sä sen tiedät. Se, joka ei mahdu bussissa edes kahteen penkkiin ja joka aina haisee ja huohottaa".
Niinpä. Mua ahdistaa ihan oikeasti kaikki noi sanonnat, mihin sisältyy tuo raiskaus. :( Niistä tulee oikeasti paha olo ja sellainen tunne, että sanoja jopa toivoo jotain todella pahaa sille, jota haukkuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27912378:
Jestas, no kyllä minä olen kuullut. Ja tilanteissa, joissa en ole edes ottanut kontaktia näihin solvaajiin, vaan olen esim kävellyt kadulla tai ollut kaupassa tai bussissa, koulussa tai baarissa.
Ehkä nuo avautujat kuuluvat sitten siihen käytöstavattomien typerysten ryhmään?
 
pohdiskelen vaan
Mä voin ihan rehellisesti sanoa että kauneimmat mun tietämät naiset on ylipainoisia. En ymmärrä että joidenkin mielestä ylipainoisuus tekee automaattisesti rumaksi. Kaikki hoikatko sitten on oikeita missejä?
Mä en taas osaa ajatella kauneutta jotenkin erillisenä asiana painosta, kauneus muodostuu sopusuhtaisesta ja symmetrisestä kokonaisuudesta. Ja kokonaisuus kärsii ylipainosta.

Mä olen aina ihmetellyt sitä, kun sanotaan, että joku on lihava, mutta silti kaunis. Siis mitä ihmettä? Sehän on yhdenlainen oxymoron (siis mulle). Vai mitä siihen kauneuteen sitten kuuluu, jos ei kokonaisuus? Tarkoittavatko ihmiset kauneudella sitten pelkästään kasvoja ja vai mitä? Eikös se silloin olisi lähinnä kasvoista kaunis tai jtn...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27912179:
Olen ylipainoinen itsekin, mutta mua ärsyttää joissain lihavissa ihmisissä se, että he väittävät kivenkovaan lihavuuden johtuvan geeneistä, kutsuvat itseään muodokkaiksi ja väittävät olevansa yhtä terveitä 120 kiloisena kuin normaalipainoiset, eikä liikkuminen tai elämäntaparemontti siten edes kannata. Ja aloittavat itse aina paasaamaan siitä lihavuudestaan, vaikkei kukaan kysyisi mitään. Niin ja sitten pitää vielä haukkua kaikki hoikat ja laihat tuulen raiskaamiksi vinkuheiniksi tms.
Täyspeesi tälle ja ylipainoa mullakin noin 30kg. Ainoa mikä ehkä menee geeneissä mulla on hitaampi suolentoiminta kuin esim. miehelläni, mutta olen tästä huolimatta ollut myös normaalipainoinen eli vaikuttaa ainoastaan siihen että painoa kertyy ehkä aavistuksen nopeammassa tahdissa kuin normityypillä? Mutta eipä sitä kertyis, jos älyäis kuluttaa sen mitä syökin :)

Tarkoitus on laihduttaa normaalipainoon heti kun saan masuasukin pihalle (synnytyksen jälkeen sitä ylipainoa jää vielä tuo noin 30kg siis), enkä enää ala ladella itselleni mitään tekosyitä.
 
[QUOTE="vieras";27912260]Harmittaa kaikenlainen itsekurin puute. Ihmisessä pitää olla selkärankaa! Lihavuudesta on myös kustannuksia valtiolle lisääntyneiden terveydenhuoltomenojen muodossa. Näin minäkin joudun maksamaan lihavien itsekurin puutteesta.[/QUOTE]

Kuules, jotta ihmisen ylipainosta tulee hirveitä terveyskustannuksia, täytyy kyllä olla aika koookas. Tunnen useita ylipainoisia, muttei ne yhteiskuntaa rasita sen enemmän kun liikunnan aiheuttamat lihas- ja nivelongelat. Maksathan (ja minäkin) kaikkien juoppojen sairaseläkkeet ym. huomattavasti kalliimmat jutut. Itsekurin puute ei ole lihavuuden syy. On jokaisen oma asia, millaisena on tyytyväinen. Osallistuvat lihavatkin yhteiskunnan ylläpitoon ja kustannuksiin.
 
"vieras"
Mulla on reilusti ylipainoa. Oikeassa elämässä ei koskaan ole kukaan haukunnut, palstalla nyt haukutaan joka asiasta. Ehkä sillä on vaikutusta, että en myöskään hauku itse laihoja tai käyttäydy muuten törkeästi tai pidä kovaa meteliä painostani.
 
naiset ovat susia
Mitä, jos kuvailisin jotain toista ihmistä sitten että "se on sellainen mammutin ja ryhävalaan sekoitus, kyllä sä sen tiedät. Se, joka ei mahdu bussissa edes kahteen penkkiin ja joka aina haisee ja huohottaa".
No mä voin kertoa, että ei se ole edes mikään jos. Joidenkin kohdalla tuo todellakin on arkipäivää, että tuntemattomat henkilöt ottavat asiakseen julkisilla paikoilla tulla päin naamaa arvostelemaan toisen ihmisen painoa. Näin tapahtui esimerkiksi yhdelle ystävälleni uimahallissa. Saunassa noin 25-vuotiaita henkilöitä käsittänyt naisjoukko oli ystävälleni (jonka bmi 32) sanonut, että toivottavasti olet joutunut maksamaan sisäänpääsyn kahdesta henkilöstä, kun olet tuollainen hyllyvä laardikasa, joka täyttää koko ylälauteen. Olivat sitten kovaan ääneen nauraneet ja todenneet vielä, että toivottavasti ystäväni älyää pysyä kotona, kunnes näyttää ihmiseltä.

Kaikki ihmiset saunassa olivat vaan tuijottaneet ystävääni, kukaan ei ollut tehnyt elettäkään puolustaakseen häntä. Ja koska ystäväni ei ole mikään superitsetuntoinen, hän ei ole tuon tapauksen jälkeen uimahalliin saati uimarannoille jalallaankaan astunut. Ja on oikeasti tuohon asti rakastanut uimista.

Mä en viitsi edes sanoa, mitä mun tekisi mieleni tehdä ihmisille, jotka ottavat asiakseen julkisilla paikoilla mennä ivaamaan muiden ihmisten ulkonäköä (oli kyseessä sitten lihavuus, laihuus, hörökorvat tai mikä vaan juttu). Mun mielestäni sellainen on ihan totaalisen ala-arvoista.
 
  • Tykkää
Reactions: Madmama
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27912179:
Olen ylipainoinen itsekin, mutta mua ärsyttää joissain lihavissa ihmisissä se, että he väittävät kivenkovaan lihavuuden johtuvan geeneistä, kutsuvat itseään muodokkaiksi ja väittävät olevansa yhtä terveitä 120 kiloisena kuin normaalipainoiset, eikä liikkuminen tai elämäntaparemontti siten edes kannata. Ja aloittavat itse aina paasaamaan siitä lihavuudestaan, vaikkei kukaan kysyisi mitään. Niin ja sitten pitää vielä haukkua kaikki hoikat ja laihat tuulen raiskaamiksi vinkuheiniksi tms.
Näin. Läskit haukkuu hoikkia, aina ja rumasti.
 
"A.P"
Ei helvetissä voi olla "tosi upeita". Ehkä lähinnä siedettävämpiä kuin jos se paino kertyisi enimmäkseen vaikka mahaan.

En kyllä ole ikinä nähnyt, että jollekin se paino kertyisi vain niihin "oikeisiin paikkoihin", kyllä sitä rasvaa kertyy aina enemmän tai vähemmän myös niihin vääriin paikkoihin.

Ja onko kasvot muka hyvä kohta kerryttää rasvaa, tai reidet? :O Tissit nyt jotenkin ymmärrän paremmin, vaikka itse liputankin sopusuhtaisuuden puolesta ja isot tissit saavat usein näyttämään vähän epäsuhtaiselta ja mummomaiselta.

Yrität kumota mielipiteeni. Ethän sinä voi pysty sellaiseen. ;)

Hassu olet.
 
"vieras"
[QUOTE="A.P";27912295]Tupakoivilla on itsekuria? Viinaa paljon juovilla? Huonoissa suhteissa roikkuvilla?

Sun palkka tuskin niin iso on että turha murehtia maksuja.[/QUOTE]

Tässä kysyttiin lihavuudesta. Olen samaa mieltä myös tupakoinnista ja alkoholin suurkulutuksesta. Palkka 4500 e, kyllä siitä vähän verojakin maksaa.
 
"A.P"
No mä voin kertoa, että ei se ole edes mikään jos. Joidenkin kohdalla tuo todellakin on arkipäivää, että tuntemattomat henkilöt ottavat asiakseen julkisilla paikoilla tulla päin naamaa arvostelemaan toisen ihmisen painoa. Näin tapahtui esimerkiksi yhdelle ystävälleni uimahallissa. Saunassa noin 25-vuotiaita henkilöitä käsittänyt naisjoukko oli ystävälleni (jonka bmi 32) sanonut, että toivottavasti olet joutunut maksamaan sisäänpääsyn kahdesta henkilöstä, kun olet tuollainen hyllyvä laardikasa, joka täyttää koko ylälauteen. Olivat sitten kovaan ääneen nauraneet ja todenneet vielä, että toivottavasti ystäväni älyää pysyä kotona, kunnes näyttää ihmiseltä.

Kaikki ihmiset saunassa olivat vaan tuijottaneet ystävääni, kukaan ei ollut tehnyt elettäkään puolustaakseen häntä. Ja koska ystäväni ei ole mikään superitsetuntoinen, hän ei ole tuon tapauksen jälkeen uimahalliin saati uimarannoille jalallaankaan astunut. Ja on oikeasti tuohon asti rakastanut uimista.

Mä en viitsi edes sanoa, mitä mun tekisi mieleni tehdä ihmisille, jotka ottavat asiakseen julkisilla paikoilla mennä ivaamaan muiden ihmisten ulkonäköä (oli kyseessä sitten lihavuus, laihuus, hörökorvat tai mikä vaan juttu). Mun mielestäni sellainen on ihan totaalisen ala-arvoista.

Järkyttävää että vielä tuon ikäiset voi olla noin tyhmiä.

Huono mieli tuli ystäväsi puolesta.
 
"Mies"
Se vitun selittely...
30 kiloo ylipainoa ja syödään järkevästi ja tottakai käydään jumpissa ja lenkillä eikä ikinä herkutella, mutku mutku ne geenit..
Sit ku seuraat tälläsen ihmisen elämää ni huomaat et se todellisuus on jumppa=sohva lenkki=televisio geenit=suklaa, oisvat perkele rehellisiä eikä aina alkais selittää ja jankkaamaan..
Vittu mua kiinnosta jos juttelen treenaamisesta töissä aina samat sotanorsut alkaa selittää tota litanniaa suklaapatukka toisessa kädessä.
 

Yhteistyössä