käsi sydämelle: kuinka usein harrastat seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja fiona82
  • Ensimmäinen viesti
Jaa-a, hiljaista on ollut viimeiset pari vuotta. Ehkä 2-4 kertaa vuodessa, jos sitäkään. Lupa on annettu vieraisiin mutta eihän kukaan tule mua kotoa hakemaan eli pitäisi jalkautua baariin. Mutta ei oikein hotsittais ventovieraiden kanssa vehdata. Toki jos ne tulee tekemään aloitteen niin sitten kyllä.

Miten saisi itseään rohkaistua sen verran että menee vaan iskemään eikä välitä mistään rukkasista?
 
vieras..
Oho, ei kyllä noin usein tuu harrastettua. Nyt ollut pissatulehdus ja siittä seurannut kylkikipu, niin eipä olla ainakaan viikko harrastettu. Muutenkin tahti taitaa olla enempi kerta kaksi viikossa, enkä menkkojen aikaan ole kovin innokas ja ne tuntuu olevan vielä imetyksen lopetuksen jälkeen melko pitkä kestoisia. Mutta laatu on erittäin hyvä, joten ehkä se korvaa määrää.
 
"BoBo"
Onko sitä seksiä enemmän vai vähemmän silloin, kun mies on kotona?
Yleensä enemmän, kun mies on kotona. Mutta kyllä mun on itsekseenkin "pakko" purkaa itteni säännöllisesti :)

Menkat ei vaikuta mitenkään seksin määrään. Menkkojen aikana vaan hyvä, kun veri poistuu nopeemmin -> ei vuoda muuten niin paljon, ei turvota ja muutenkin helpompi olla. Suosittelen muillekin! :)
 
"muumimamma"
Keskimäärin joka toinen päivä. Vauva3,5kk. Nukkuu huonosti, mutta yhteinen aika ja seksi niin tärkeää, että ei univelka haittaa. Muitakin lapsia on, yhdeksän vauvan lisäksi. Kanssamme asuu 4lasta. Nuo isommat ei kauheesti valvota, satunnaisesti nukkuvat huonosti.
 
[QUOTE="Mikru";30395582]Ehkä kerran kuussa. Mies haluaisi vaikka joka päivä, mutta minua ei hotsita edes tuo kerta kuussa.[/QUOTE]

Olet Mikru vaarallisella tiellä. Vai onko teillä vapaa suhde, jossa mies saa käydä vieraissa?
 
vieras...
Normaalifrekvenssi on kerta kuussa, loppuraskaudet ja vauva-ajat menee käytännössä ilman, nyt eletään sitä vauva-aikaa. Meillä mies on se jolla on alhaisempi libido ja häntä herkemmin häiritsee univaje, kiire, täydellisen rauhan puute ja keskeytyksen riski. Ja kun tyyppi on niin iltauninen kuin on, niin sitä virkeää ja rauhallista aikaa on... no jonain toisena vuonna :D Pärjäillään.
 
vieras*
[QUOTE="BoBo";30395700]
Menkat ei vaikuta mitenkään seksin määrään. Menkkojen aikana vaan hyvä, kun veri poistuu nopeemmin -> ei vuoda muuten niin paljon, ei turvota ja muutenkin helpompi olla. Suosittelen muillekin! :)[/QUOTE]

mä vuodan niin paljon että ei todellakaan pysty mihinkään seksihommiin. Se sotku ei ole mikään sotku vaan verta valuu ihan norona ja seassa isoja hyytymiä :x
 

Yhteistyössä