Käsi ylös -70 syntyneet!!

:wave: täällä ollaan ja odottellaan milloin pikku-ukko herää syömään. minä täällä iltatähteä hoitelen, aiemmat lapset jo pian aikuisia. Vauva 3 viikkon ikäinen ja hyvin on mennyt, kunnes aloitimme d-vitamiinit :( nyt on masun nipistelyä ja minulla lihakset kasvaa kun vauvaa sylissä hyssytän ja yritän keksiä hänelle sellaisia asentoja että olo olisi helpompaa ja pierut paukkuisi paremmin. mites perheenpään elämään kuuluu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nonskuti:
:wave: täällä ollaan ja odottellaan milloin pikku-ukko herää syömään. minä täällä iltatähteä hoitelen, aiemmat lapset jo pian aikuisia. Vauva 3 viikkon ikäinen ja hyvin on mennyt, kunnes aloitimme d-vitamiinit :( nyt on masun nipistelyä ja minulla lihakset kasvaa kun vauvaa sylissä hyssytän ja yritän keksiä hänelle sellaisia asentoja että olo olisi helpompaa ja pierut paukkuisi paremmin. mites perheenpään elämään kuuluu?
Nuo d-tipat on meilla kans ollu kaikille mahanpurujen tuoja..ainoastaan ne deetipat kävi..

Meillä taas tavallinen arki..isompi tuli koulusta ja Pienin päikkäreillä ja uhmis ei halua sitä -tätä -eikä- tuota eikä varsinkaan päikkäreille :whistle:
 
:wave: ymmärsinkö oikein että sinulla on 4 lasta ja kaikki aika pieniä? on sinulla siinä sitten puuhaa =) millaisella annoksilla aloitit deetipat ja onko vaiva jo laantunut? me ollaan niitä tippoja nyt tässä pari viikkoa otettu vähän niinkuin joka toinen päivä. Aina kun aamulla tipat anna niin illalla kakka muuttuu vihreäksi ja mahaa nipistää. piru vieköön koko tipat! kaikki muuten on niin kivasti mennyt mutta mulle on nyt tullut ihan kauhu noista tipoista. 2:lla aiemmalla ei ollut niiden tippojen kanssa mitään ongelmaa....vai oliko? en enää muista kun niistä on niin kauan. tyttäreni täyttää kesällä 18 ja poika menee rippikouluun, joten olen täällä taas kuin ensisynnyttäjä ;) Miljoona asiaa on sitten 15 vuodessa muuttunut, korvia vaan sairaalassakin höristelin kun tuli niin paljon uutta tietoa. Voi se ihana uhmaikä....sitä en ole kummaltakaan unohtanut ja miten monta hauskaa tapahtumaakin se ikä tuo tullessaa...siihen saa palata 10 kertaisesti kun murrosikä alkaa. Ainaki meidän tytär on viettänyt sellaista murkkuikää, että huh huh! Onneksi se alkaa jo olla kohta ohi. oletko itse jaksanut ihan hyvin ja oletko saanut levättyä? minä laitoin puhelimen viikoksi kiinni että sain hieman levätä, kun tuntui että heti kun oli hetki pienille unille niin eikös ainakin puhelin soinut ja varsinkin kun soittaja oli joku myyjä niin piti hieman pinnaa venyttä ettei päästänyt ihan kaikkea väsymystä suorana huutona luuriin. Olis ollut hyväsiinä vaiheessa ehkä laittaa jokin uhma ikäinen lapsi puhumaan myyjän kanssa lehtitilauksista :LOL: :LOL: siinäpä olis ollut puuhaa molemmille. mukavaa aamupäivää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nonskuti:
tietääkö kukaan kuka yksityinen pitää vauva uintia tampereen lapinniemen kylpylässä?

Hei,

vauvaunitia Tampereen Kylpylässä pitää Liikuntapalvelu Vierivä Kivi/Jari Nykänen. On ollut joskus nettisivut tuolla nimellä. Käy kukkamassa löydätkö vielä.
 

Yhteistyössä