käsikarvat?

Siis ootteko poistanu ikinä käsikarvoja,mulla tosi pitkät ja paljon,häiritsee itteeni,mietin vaan et kasvaako ne takasin mustana piikki sänkenä? kaapissa olis karvanpoisto voidetta!? Kiitos jos jaksatte vastata :flower:
 
Höyläämään ei kannata ku kasvaa inha ja kova sänki. Joko vahaamalla tai epilaattorilla lähtee parhaiten. Kannattaa muistaa poiston jälkeen pyyhkiä käsivarret kasvovedellä, ni ei iho ärsyynny niin paljoa eikä punoita...toimii hyvin epiloiduissa/vahatuissa jaloissakin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:22 Greeata kirjoitti:
Höyläämään ei kannata ku kasvaa inha ja kova sänki. Joko vahaamalla tai epilaattorilla lähtee parhaiten. Kannattaa muistaa poiston jälkeen pyyhkiä käsivarret kasvovedellä, ni ei iho ärsyynny niin paljoa eikä punoita...toimii hyvin epiloiduissa/vahatuissa jaloissakin...
Juu en ajatellu höylätä ku tolla voiteella ajattelin,sen pitää vaikuttaa 10-15 ja sit lastalla lääpitään pois ja huuhdellaan? Pelkään vaan et millasseena kasvaa takas ku en ihan joka päivä jaksais niitä poistella =)
 
se voide on sama kuin ajelu, eli karva katkeaa. sänki siitä seuraa. mulla ainakin seuraavana päivänä heti. en tosin poista käsivarsista karvoja. joskus nuorena tein niin. vahaus olisi paras ja pitempivaikutteinen. vanhemmiten vähenevät onneksi eikä jaksa ottaa stressiäkään niistä... sääret, kainalot ja bikinirajat pitää siistiä kumminkin ja kulmakarvat sekä "viikset" poistaa. ihan tarpeeksi hommaa noissakin! olenkin aika karvainen nainen, siksipä tuo nikki :D jollain muulla ehkä ok tuo veet tai muu karvanpoistoaine...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:39 fridakahlo kirjoitti:
se voide on sama kuin ajelu, eli karva katkeaa. sänki siitä seuraa. mulla ainakin seuraavana päivänä heti. en tosin poista käsivarsista karvoja. joskus nuorena tein niin. vahaus olisi paras ja pitempivaikutteinen. vanhemmiten vähenevät onneksi eikä jaksa ottaa stressiäkään niistä... sääret, kainalot ja bikinirajat pitää siistiä kumminkin ja kulmakarvat sekä "viikset" poistaa. ihan tarpeeksi hommaa noissakin! olenkin aika karvainen nainen, siksipä tuo nikki :D jollain muulla ehkä ok tuo veet tai muu karvanpoistoaine...
Vahalla en uskalla poistaa ku mul on noita luomia vaikka muille jakaa,eilen koitin käteen ihan pienelle alueelle ja viel on ainaki ihan silee mut vähän jännittää koko käsi vetää,pitäisköhän vaan rohkeesti kokeille ja kärsiä sitte seuraukset
 
mätiiän
Nythän on tullu se ihan käsikarvoille tarkoitettu aine muistaakseni veetiltä.
En ole ihan varma mut mun mielestä sen luvattiin jotenkin vaalentaa ja ohentaa karvoja poistamisen ohella..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:49 Peppari kirjoitti:
Lämminvahalla kun poistaa niin saa hyvin eikä tule ihan hetkessä takaisin. Eikä se edes satu, ite otan sillä kainaloista. Eihän ne luomet siinä mitään haittaa.
Mut nyt ei oo kaapissa ku tota voidetta :\| kai mun pitää olla rohkee ja antaa mennä =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:49 Peppari kirjoitti:
Lämminvahalla kun poistaa niin saa hyvin eikä tule ihan hetkessä takaisin. Eikä se edes satu, ite otan sillä kainaloista. Eihän ne luomet siinä mitään haittaa.
Saakos tuota tököttiä ihan tavarataloista?
Muistatko yhtään minkä hintaista ja merkki... B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:47 mätiiän kirjoitti:
Nythän on tullu se ihan käsikarvoille tarkoitettu aine muistaakseni veetiltä.
En ole ihan varma mut mun mielestä sen luvattiin jotenkin vaalentaa ja ohentaa karvoja poistamisen ohella..
Bella ohjelmassa oli tästä juttua joku aika sitten.mä en ole vaan sattumoisin löytänyt tätä mistään kaupasta.
 
kesälapsi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:52 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:47 mätiiän kirjoitti:
Nythän on tullu se ihan käsikarvoille tarkoitettu aine muistaakseni veetiltä.
En ole ihan varma mut mun mielestä sen luvattiin jotenkin vaalentaa ja ohentaa karvoja poistamisen ohella..
Bella ohjelmassa oli tästä juttua joku aika sitten.mä en ole vaan sattumoisin löytänyt tätä mistään kaupasta.

Mä näin telkkarissa mainoksen siitä. Luin noista vahauksista niin moni sanoo että kylmä on parempi. ei tahmaa. Niin ja sokeri vaha on vissiin 1. kauneushoit. käyttää sitä

täytyy kokeilla kesäks B)
 

Yhteistyössä