Käsisärky -- raskausoireko?

Anteeksi, että tunkeudun tänne puolelle asiaa tiedustelemaan... Itselläni ollut inseminaatio 10pv sitten. Nyt on useampana päivänä särkenyt käsivartta. Onko kenelläkään tämmöinen mahdollisesti ennakoinut raskautta???

En ole tehnyt mitään "ansaitakseni" säryn käsivarressa. Vasen käsi vielä on kyseessä ja olen oikeakätinen. Toivottavasti reuma ei ole puhkeamassa...

Jalkasärystä (iskias) raskausoireena olen kyllä lukenut, mutta käsisärystä en mistään.
 
Pari päivää ennen plussaa (nyt siis rv 7+2) mua särki yöllä vasenta kättä ja aamulla mietin mitä se mahtoi olla, ikinä aikaisemmin ei ole ollu. Sitten alkoivat alavatsan vihlomiset ja repäisykivut ja sitten tiesin jo varmasti että raskaana olen. Viikolla 6+ alkoivat kamalat säryt jaloissa ja ajattelin jo nytkö mulle tulee suonikohjuja, mutta kestivät onneksi vain pari päivää ja menivät ohi. Odotan siis toista lastani. Joten varovaisesti onnittelen =)
 
Kiitos, kun vastailitte! =)

Täytyy vielä odotella ja piinailla ennen kuin on lupa testailla. Aika epäileväinen olen, että voisiko se oikeasti osua kohdalle ensimmäisestä inssistä. Muita oireita en ole havainnut. Kuukautismaista vihlontaa oli joitakin päiviä sitten, mutta niin sitä oli edelliskierrossakin kun aloitin Lugesteronit.
 
Hei!

En tiedä voisiko sinulla olla tämä sama. Minulla on raskauden yhtenä haittaoireena rannekanavaoireyhtymä, joka tuli vasta viimeisellä kolmanneksella. Kipu ranteissa, sekä vasemmassa että oikeassa johtuu turvotuksesta ja siitä että tulee hermopinne käteen. Kipu tuntuu etenkin peukalon liikkuessa ulospäin. Vaivaan ei ole mitään hoitoa (paitsi injektiot pahoissa tapauksissa), kipulääkkeet eivät auta, mutta vaiva kuulemma katoaa yleensä melko pian raskauden jälkeen.

Terveisin,

Saara (36 + 0)
 
Mulla oli tuo rakennekanavaoireyhtymä jo edellisessä raskaudessa vaikken silloin tiennyt että sille vaivalle oli tollainen nimi. Taisi vaiva jäädä heti synnytyssaliin. En ainakaan muista kärsineeni tikkuilevista ja kipeistä käsistä sen jälkeen.
 

Yhteistyössä