Käsityöimmeiset! Lupaatteko jotain uudelle vuodelle? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Miten voit kuluttaa enemmän lankaa kuin sinulla on?
Mulla on yli puol komerollista lankaa sekä lukemattomia pusseja ympäri kämppää. Eli tarkotus olis että ne edes hieman hupenis nuo mun loppumattomat lankavarastot.. Eikä vaan lisääntyis niinku on vuosi vuodelta käyny. :snotty:
 
Tilli
Yhdytään tähän lupaukseen... Ja Non Compis mentis, lankaa voi kuluttaa enemmän kuin mitä sitä vuoden aikana ostaa, jos jo olemassa olevat varastot ovat riittävän suuret...
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Miten voit kuluttaa enemmän lankaa kuin sinulla on?
:D Hän sanoi OSTAVANSA lankaa vähemmän kuin kulutus on. =) Silloin kuluu varastot. :whistle: Joita ilmeisesti on... :whistle:
Okei, kässäihmisillä siis on valmiiksi kotona jo varastot? Selvä. Hyviä neulontahetkiä sitten vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Miten voit kuluttaa enemmän lankaa kuin sinulla on?
:D Hän sanoi OSTAVANSA lankaa vähemmän kuin kulutus on. =) Silloin kuluu varastot. :whistle: Joita ilmeisesti on... :whistle:
Okei, kässäihmisillä siis on valmiiksi kotona jo varastot? Selvä. Hyviä neulontahetkiä sitten vaan.
Juu, ne on sellaisia hamstraajia, kerää kaikenmaailman roipetta kaapit täyteen kun siitä voisi joskus tehdä jotain ihanaa. :D
 
eräs äiti
Mä lupaan viedä kaikki noi mun ylimääräiset langat (ne joista en ikinä tee mitään )lapsen tarhaan askartelutarvikkeiksi.

Lupaan ostaa vain sellaisia lankoja joista todella teen jotain.

Lupaan myös -itselleni- tehdä sen MODAssa olleen hameen (jos en Norosta, niin jostain muusta)

 
Lupaan tehdä lapsille edes yhdet villapaidat...Kesällä aloitin pojalle villatakin tekoa,koko 74. Nyt kun se olis pian valmis niin se on jo pieni :snotty: Eipä huvita tehä valmiiksi vaikka puuttuu enää nappilistat :LOL:
 
Mä myös yritän päästä varastoistani eroon. Joulukortteihin EI saa ostaa kuin pohjakartonkeja, lankoja on käytettävä pois ennen uusien ostamista. Kangasvaraston tyhjennystä olenkin juuri aloittanut - nukenvaatetehdas pyörähti käyntiin kirjastosta lainaamani kirjan innoittamana. Älkää kysykö mihin minä ne vaatteet tungen, ehkä myyn kirppiksellä pois.
 
TilkkuTyttö
Mä lupaan sen saman, että tuun kuluttamaan lankoja ennenkuin ostan lisää. Se on helppoa, sillä täällä on surkeet lankakaupat ja kesällä vasta Suomenreissulla tulee ostettua lisää.
Tammi-helmikuussa olis tarkotus tehdä ihanasta silkistä ja villasta hameet...ne oottaa tuolla kaapissa.. :heart:
 

Yhteistyössä