Kätilöopisto

  • Viestiketjun aloittaja JiminÄiskä laiskana
  • Ensimmäinen viesti
JiminÄiskä laiskana
Mitäs mieltä olette paikasta?Itse synnytin esikoiseni siellä haikaranpesässä ja oli tosi ihana paikka.Harmi vaan että siellä ei sitten ollutkaan synnytyksen jälkeen tilaa eli jouduttiin vastapäiselle osastolle.Onneksi saatiin kuitenkin sieltäkin perhehuone.Ja lastenhoitajat oli ihania :)
Sinne mennään synnyttämään tämä seuraavakin :D
JiminÄiskä ja peukaloinen rv 10+5
 
Todella positiivinen kokemus miullakin tältä kesältä! Haikaranpesään ei edes päästy, enkä ammehuoneeseenkaan, mutta silti! Mitään pahaa sanottavaa ei miulla kyllä ole ja ihan meinaa itku päästä, kun mie tiedän, että sinne mie en toista kertaa synnyttämään pääse. :/
 
Veilchen
Haikaranpesässä oltiin, ainot mikä harmitti oli että heittivät niin nopeasti pihalle. Tyttö syntyi la ip ja maanantaina jo jouduttiin ulos. Olisin ollut mielelläni vielä yhden yön toipumassa. Väsymys oli kova kun yli 2vrk valvoin putkeen ennen vauvan syntymää.

Ihana paikka!
 
Tiina-77-
Tykkäsin myöskin paikasta,vaikka emme olleet Haikaranpesässä vaan normaaliosastolla,mutta perhehuoneessa kuitenkin.Nyt ois tarkoitus ensi helmikuussa mennä tämä pikkukakkonen sinne synnyttämään.
 
haikaranpesässä me kans oltiin ensinmmäisen aikana tykkäsin olla siellä kaikki olivat siellä niin kivoja ja ystävällisiä,menen nyt myös kätilöopistolle synnyttämään odottelen jo milloin sinne pääsis vauvelia hoitelemaan laskettu aikani oli jo23 päivä =) pitää vain toivoa että sais nytkin perhehuoneen
 
Molemmat neidit on syntyneet kättärillä ja tämä kolmonen myös vaikka nyt jäikin paha maku suuhun, kun jouduin olemaan yht. melkein 4 viikkoa osasto 4. hyperemeesin vuoksi.. Osa kätilöistä erittäin töykeitä ja sillä asenteella et syy on mun korvien välissä kun jouduin siellä niin kauan olemaan.. Ei vissiin kokemusta hyperemeesi potilaista.. :/ Mutta sinne siis suuntaamme taas ensi toukokuussa
 
Jep Haikaranpesässä synnytin esikoisen joulukuussa 2003 ja sinne olen ilmoittautumassa tätä pikkukakkostakin synnyttämään. Esikoisen synnyttämisen jälkeen pääsimme perheosastolle ja kaikki oli aivan ihanaa siellä. Poika syntyi to iltana ja lauantaina olisimme päässeet kotiin, mutta saimme pyynnöstä vielä olla sunnutaihin. Ja kaikki meni aivan ihanasti! Jos vain saisin samat kätilöt tälläkin kertaa..tuskin mutta saahan sitä toivoa! :D

rv 16+6
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 22:15 Tasamaan Tallaaja kirjoitti:
Molemmat neidit on syntyneet kättärillä ja tämä kolmonen myös vaikka nyt jäikin paha maku suuhun, kun jouduin olemaan yht. melkein 4 viikkoa osasto 4. hyperemeesin vuoksi.. Osa kätilöistä erittäin töykeitä ja sillä asenteella et syy on mun korvien välissä kun jouduin siellä niin kauan olemaan.. Ei vissiin kokemusta hyperemeesi potilaista.. :/ Mutta sinne siis suuntaamme taas ensi toukokuussa
Mä esikkoa odottaessani olin kanssa os.4. saman vaivan takia, mutta paljon pidemmän aikaa yhteensä eli n.3-4kk meni osastolla ollessa. Muhun ainakin suhtauduttiin tosi ihanasti ja kannustavasti. Ainut ketkä varmaan tuomitsivat että vaivan on pakko olla korvien välissä niin osaston lääkäri. Hoitsut kyllä ymmärsivät. Nyt kakkosta odotan ja säästynyt tältä oksentelulta ja ikuiselta pahoinvoinnilta! Mutta täytyy sanoa että mut tutkitiin sillon perinpohjasesti kun os.4 olin ja jopa psykologille lähettivät kun eivät muuta keksineet. Psykologi tosin totes ettei löydä musta mitään vikaa ja sanoikin että helposti täällä leimataan sitten pään sisäiseksi ongelmaksi, jos ei elimellistä syytä löydy.

Muuten oli aivan ihana paikka synnyttää. Perhe huoneessa mekin oltiin. Nyt kyllä harmittaa että asuu muualla ja joutuu toiseen sairaalaan synnyttämään. Jospa sitä toivois että toi Nappula alkais syntyyn vaikka sit jollain Vantaan reissulla niin pääsis kättärille synnyttämään :whistle:
 

Yhteistyössä