Kätilöopisto

  • Viestiketjun aloittaja kes?82
  • Ensimmäinen viesti
kes?82
Nyt kiinnostas kuulla juttuja ja kokemuksia Kättäristä. Mie oisin sinne menossa synnyttämään. Tosin vasta ensi kesänä, mutta kiinnostaa jo nyt. Eli positiivista, negatiivista, vinkkejä?

Kiitos! :flower:
 
itekki olisin menossa sinne synnyttämään kaverit on vaan kertonnut ihan hyvä paikka hyvä henkilö kunta ym... ite olen kerran aikasemmin ollut naisten klinikalla eikä mikään hyvä henkilö kunta synnytys vastaan ottokki oli tyly sillon kun menin :'( :snotty: :kieh: :kieh:
 
70-luvun mami
kävin viikko sitten Kättärillä synnyttämässä ja voin vain kehua ja suositella paikkaa. Kätilöt ja muut hoitajat myös opiskelijat (on opetus-sairaala) olivat aivan ihania.
 
Synnytin vuosi sitten Kättärin Haikaranpesässä. Kokemus oli aivan mahtava! Vaikka pelkäsin todella paljon synnytyksen tuomaa kipua, niin ihana henkilökunta sai minut synnyttämään ihan normaalisti alateitse. Epiduraalipuudutuksen avulla synnytin sitten mitoiltaan 4775g ja 55cm maailman ihanimman pojan! :D Suosittelen kaikille! Ja haluaisin sinne myös synnyttämään mahdollisen pikkukakkosenkin.
 
Elikkäs 21.11.04.Synnytin kättärillä ensinmäisen lapseni.Tarkoitus oli mennä haikaranpesään mutta yllätyksenä vauveli oli perätilassa ja siinä meni mahdollisuus synnyttää siellä.Eli alemmalle osastolle mentiin sitten synnyttämään.Hoitajat ja lääkärit olivat tosi mukavia ja tietenkin kätilöni.Minulle kerrottiin hyvin synnytyksen kulku ja neuvottiin etukäteen mitä tehdä missäkin vaiheessa.Kannustivat ja rohkasivat aina tarpeen tullessa.Oli kyllä turvallinen olo vointia kyseltiin ja heti oltiin valmiina auttamaan jos jotain tuli.Synnytyksen jälkeen vielä hoitivat meille perhehuoneen haikaranpesästä kun muualla ei ollut perhehuoneita vapaana.Suosittelen lämpimästi kättäriä.
Terveisin Nanna ja Pieni tyttö.
 
Naana79
Kättärillä minäkin synnytin poikani 25.11.04. Todella mukavia,avuliaita hoitsuja ja synnytyksestä jäi tosi kiitollinen olo kätilölle sekä opiskelijalle joka oli mukana.Kannustivat ja olivat tukena koko ajan...tuntui et oikeasti välittivät...eli suosittelen =)
 
Suosittelen kättäriä. Itse synnytin siellä 22.05.2004.
Todella ihanat kätilöt ja muu henkilökunta. Kätilöllä oli ihan tippa linssissä kun jouduttiin hyvästelemään kun kotiin lähdettiin...:)
Kättärillä tahtoisin minä ainakin tulevatkin lapseni synnyttää :D
 
MeikäMamma
Lähinnä vaan positiivista palautetta voin antaa. Ainoa asia mikä jäi kaihertamaan oli kätilö, joka oli synnytyksen alussa... se oli tyly ja kovakourainen.. mutta se nyt vaan on mun henkilökohtanen näkemykseni ja tollaset kovakouraisuusjutut on ihan yksilöllisiä tuntemuksia. Mutta synnytyksen loppuun suorittanut kätilö olikin ihana, samoin kuin kätilöopiskelijat ja hoitajat. Hyvä paikka, jossa pidetään hyvin huolta niin äideistä, vauvoista kuin iseistäkin :) (Mutta safka oli kökköä :))
 
Kättäri oli oikein hyvä paikka synnyttää. Hoitajat ammattitaitoisia ja mukavia. Suurin yllätys oli se, ettei kätilö seissyt vieressä koko aikaa synnytyksessä vaan juoksenteli kiireissään huoneesta toiseen. Ymmärrettävää, kun oli huoneet täynnä synnyttäjiä.
 
itse en ole viellä synnyttännyt kättärillä mutta tarkoitus oisi piahkoin la29.01 sanoisin vaan että olen nyt joutunnut juoksemaan lääkärissä ym. 6kertaa ja jokaisella kerralla erinomainen palvelu :) :)
 

Yhteistyössä