kävelytuolista kysyisin

Kuinka monen lapsella on tai on ollut kävelytuoli ja mitä olet siitä mieltä? Meillä on 7kk ikäinen poika joka tykkää olla pystyssä tuettuna, olen tässä miettinyt et olisko kävelytuoli hänelle hyvä. Hinta vaan vähän hirvittää kun tuolin hinta noin 40e ja kuitenkin käyttöikä niin pieni. Kävelytuolia kun ei voi käyttää jos lapsi osaa itse kävellä tai painaa yli 12kiloa.

Kiitos kaikille jotka viitsivät kertoa mielipiteitään, mieluusti myös kuulisin minkä merkkinen teillä on ollut ja kuinka pitkään ehti olla käytössä. =)
 
Meillä oli ainakin emma merkin kävelytuoli käytössä ja poika taisi olla juuri saman ikäinen kuin teidän lapsonen,ei siitä mielestäni ainakaan mitään haittaa ollut vaikka neuvolat ei siitä kaikki tykkää :D 35e maksettiin siitä ja sain myytyä 20e pois,käytettiin sitä n2kk kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti mutta kyllä se silti kannatti,poika tykkäsi kun pääsi edes vähän itse liikkeelle =) Ei varmaan kannata hirveän kallista ostaa ellei sitten säästä sitä tulevillekin lapsille,mutta kannattava ostos oli meillä ja meinaan ostaa seuraavallekin lapselle kun sen aika koittaa.
 

Yhteistyössä