Kävin maksullisella naisella!

  • Viestiketjun aloittaja Tämä selkeää!
  • Ensimmäinen viesti
Tämä selkeää!
Eli kävin maksullisella naisella nyt aamupäivällä ja täytyy aivan suoraan sanoa että kyllä se paneminen on kovin ylimainostettua puuhaa ... ei tuo minulle ainakaan ollut mikään suuri maata mullistava tapahtuma, ei todellakaan.

Siis tapahtui näin ... otin puhelimella yhteyttä seksitreffit sivuston naiseen ja sovin tapaamisajan. Kun saavuin sitten kohteeseen niin minun piti soittaa naiselle että sain tietää ovisummerin numeron ... soitin ovisummeria ja astelin asunnon ovelle ja soitin ovikelloa.
Ovi aukesi ja sen avasi kyllä erinäköinen nainen kun seksitreffien ilmoituksessa oli, hän otti minut kohteliaasti vastaan ja jätin kengät eteiseen ja hän ohjasi minut makuuhuoneeseen jossa annoin naiselle maksun ( 100 euroa ) jonka jälkeen me molemmat riisuuduimme.
Pahin pekoni ei käynyt toteen, eli luulin etten saa erektiota ... sain erektion ja nainen tuli viereeni, laittoi kondomin munani päälle ja alkoi imeä kaluani .... tässä kohtaa tuli ensimmäinen pettymys, eli kortsu vei tuntoa eikä naisen imutus tuntunut juuri miltään ja ne pettymykset eivät tuohon päättyneet ... sitten nainen tuli päälleni ratsastaja asentoon ja otti kaluni sisään ja alkoi liikehtiä ja tämäkään ei tuntunut juuri miltään - kortsu vie tuntoa liikaa pois.
No, sitten jatkettiin niin että nainen kävi selälleen ja minä tulin hänen päälleen ... en meinannut saada kullia hänen pimpsaansa, siis en meinannut löytää pillunreikää... kyllä se sitten löytyi ja aloin jyystämisen ja edelleenkin tuntuma oli heikkoa ... sitten vaihdettiin asentoa ja tarkoitus oli panna häntä takaapäin pilluun, mutta en meinannut saada kalua sisään, mutta naisen avustuksella se sinne saatiin ja meikäpoika pani naista muutaman minuutin takaapäin, enkä lauennut.
Sitten tehtiin niin että nainen alkoi imuttaa ja sen jälkeen runkata ja silloin laukesin , mutta se laukeaminen ei ollut kun pieni mitätön tunne siihen verrattuna minkälaisia orgasmeja saan runkkaamalla.

Eli koko hommaan meni noin 25 minuuttia ja sitten multa tuli.

Olen ilmeisesti tehnyt sen virheen että olen runkannut kovalla kädellä, siis liian lujalla otteella ja sen jälkeen pillu ei sitten tunnu oikein miltään ainakaan kortsun kanssa.

Nyt on sitten meikäläinenkin ns. korkattu.

Kyllä mulle ilmeisesti täytyy olla tunteet mukana ennen kuin pystyn seksistä nauttimaan .. siis olisi löydettävä se oma rakas jonka kanssa yhdessä pyrittäisiin löytämään oikea tie molemminpuoliseen nautintoon.

Vai onko mulla liian pieni muna ja se olisi syy siihen että tuntuma oli hieman heikko ... munani mitat ovat pituus erektiossa noin 14 cm ja halkaisija noin 4,5 cm ja ympärysmittaa noin 13 cm ... onko kokemusta tuon kokoluokan kulleista?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tämä selkeää!;28370344:
Olen ilmeisesti tehnyt sen virheen että olen runkannut kovalla kädellä, siis liian lujalla otteella ja sen jälkeen pillu ei sitten tunnu oikein miltään ainakaan kortsun kanssa.
No virhe ei varmaankaan ole masturboinnin voimakkuudessa, vaan siitä kuluneesta ajasta. Jos seksistä maksaa, niin kannattaa "valmentautua" sitä varten. Toisinsanoen olla masturboimatta sama aika kuin spermanäytteen antamisessakin, eli 4-5 vuorokautta. Sen jälkeen seksi tuntuu ja tulemiseen ei välttämättä mene enää 25 minuuttia.
 
coop
jännä lukea. tuli mieleen että joku nainen kirjoittaa, mutta onhan olemassa sula mahdollisuus että tämä on totta. jos niin on, minulla on siideri juotuna. hihii. onnea vain! todellakin kortsu pilaa tuntumaa, ja eri asia se on oman rakkaan kanssa naida. tai sitten masturboida rakkaansa nähden kuten minä tänään.

mitä sitä koolla väliä, löydät tiukkapilluisen naisen niin kaikki on ok.
 
"Hmm"
Ei kukaan ole seppä syntyessään.

Harjoituksen puutetta sinulla, taisi se jännitys viedä kanssa osan tunnosta.

Mutta eikun uusiksi ja monta kertaa, niin se oikea reikäkin alkaa löytymään ihan näppituntumalla, ei tartte daamin auttaa

Kyllä se siitä alkaa sujumaan, olet vain vähän liian kauan tuollaista asiaa pantannut. Olisi pitänyt sinun jo muutama vuosikymmen sitten koklottaa, mutta vielä ehtii
 
"vieras"
Eikai kukaan mene huoriin harrastamaan perus-seksiä?! Olisit nyt ottanut villit fantasiasi ja fetissisi siihen mukaan. Sitä varten sinne mennään. Perus-seksiä saa ilmaiseksi baarista.
 
vierasnainen
[QUOTE="Jep";28370398]No ei tollasella minimunalla mitään tee. Jätä vaan ne pano touhut kunnon miehille.[/QUOTE]

Just ja sinähän olet täydellinen ihminen, ei mitään vikaa missään kohtaa? Minkä ihminen munansa koolle voi? Eikö tuo ole ihan keskimittainen?
 
taas näitä
[QUOTE="vieras";28370987]Hyi helvetti mikä ällötys ap on minimunansa kanssa :x[/QUOTE]

Tuo "minimuna" nyt on kuitenkin puolisen senttiä keskimääräistä pidempi.

Saanko arvata? Olet pikkutissinen, huumorintajuton niuhoaja, joka kuvittelee oman markkina-arvonsa asettuvan sinne ylimpään tai toiseksi ylimpään kvartaaliin?
 
Ja taas mennään..
Etkös käynytkään siellä aamulla klo 8? Fantasioissaankin kannattaa olla johdonmukainen ollakseen sitten uskottava, kun näitä tarinoita kirjoittelee.

Aamulla meni jo pari vastaavaa tarinaa poistoon. Lasketaanko minuuutteja, milloin tämä lähtee?
 
mutta
Alkuperäinen kirjoittaja Ja taas mennään..;28371098:
Etkös käynytkään siellä aamulla klo 8? Fantasioissaankin kannattaa olla johdonmukainen ollakseen sitten uskottava, kun näitä tarinoita kirjoittelee.

Aamulla meni jo pari vastaavaa tarinaa poistoon. Lasketaanko minuuutteja, milloin tämä lähtee?
Sama tarinahan tämä on kuin aamulla ja luultavasti juuri sen poiston takia postattu uudelleen. Missä tuossa sanotaan, että poikuus ei poistunut aamulla klo 8?
 
Ja taas mennään..
Sama tarinahan tämä on kuin aamulla ja luultavasti juuri sen poiston takia postattu uudelleen. Missä tuossa sanotaan, että poikuus ei poistunut aamulla klo 8?
Sama tarina juu. Mutta ihan sama, mitä tuo tarinoi, eikö? :) Jonkinlainen pakkomielle hällä kuitenkin päänupissaan on. Kaikkihan tietävät, että mitään ei ole tapahtunut ja tarinoitsija on luultavasti siiderivalas :)
 

Yhteistyössä