Kävin ottamassa sen paljon puhutun rokotteen ja onpas kipeä käsi nyt, auts

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Meillä olisi ollut tänään rokotusvuoro, mutta miehellä kesti töissä liian pitkään. En sitten viitsinyt sännätä matkaan, kun vain puoli tuntia oli rokotusaikaa jäljellä ja matkaa kaksi kilometriä... Penskojen kanssa en jaksanut aiemmin lähteä jonottelemaan, varsinkin, kun toinen on räkätaudissa. Olisi ensin pitänyt raahata ne terveyskeskukseen tuolla pakkasessa ja sitten vielä jonottaa niitten kanssa. Ja sillä aikaa, kun minua olisi pistetty, kuopus olisi laittanut paikat sileiksi. :)

Mutta eipä sillä, taisin taudin marraskuussa sairastaa. En ainakaan ymmärrä, mikä muukaan se olisi ollut.
 
ap
Mä asun Helsingissä, ja vaikka olikin ohjeet et tänään alle 34 vuotiaat jne siellä oli myös vanhempia ihmisiä ja heidät kaikki kyllä rokotettiin. Eikä ollut ruuhkaa, pääsin melkein samantien. Hoitaja sanoi vaan, et kaikki rokotetaan ketkä tulevat.
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä asun Helsingissä, ja vaikka olikin ohjeet et tänään alle 34 vuotiaat jne siellä oli myös vanhempia ihmisiä ja heidät kaikki kyllä rokotettiin. Eikä ollut ruuhkaa, pääsin melkein samantien. Hoitaja sanoi vaan, et kaikki rokotetaan ketkä tulevat.
tää olikin hyvä tieto,pistää miehen huomenna piikille...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä asun Helsingissä, ja vaikka olikin ohjeet et tänään alle 34 vuotiaat jne siellä oli myös vanhempia ihmisiä ja heidät kaikki kyllä rokotettiin. Eikä ollut ruuhkaa, pääsin melkein samantien. Hoitaja sanoi vaan, et kaikki rokotetaan ketkä tulevat.
tää olikin hyvä tieto,pistää miehen huomenna piikille...
Juu, ja mä kävin Itiksessä. Sinne oli tullut niitäkin jotka eivät kuulu Itiksen terveysasemalle, heidätkin ollaan rokotettu.
 
Minulle on tullut meningokokkirokotteesta käsi hirvittävän kipeäksi. Samoin tuli lapsellani. Muihin rokotuksiin kumpikaan ei ole reagoinut yhtään mitenkään, ei edes paljon peloteltuun keltakuumepiikkiin. Eikä lapsi tuohon sikapiikkiin.
 

Yhteistyössä