Kävin sitten lääkärissä

Eilen kirjoittelinkin kun olen ollut pari viikoa flunssassa ja nyt on kaulalle solisluun yläpuolelle noussut pehmeä patti joka ei arista.

No lääkäri kuunteli keuhkot ja katsoi korvat ja toinen korva olikin tulehtunut.
Sitä pattia vähn paineli ja mumisi kilpirauhasesta joatin ja jätti asian omaan arvoon.
No aloin sitten siitä tivaamaan niin ilmoitti että kuurin jälkeen voin palata asiaan jos on viel turvoksissa.
Ihmettelin miksei niitä kokeita voi ottaa heti katsoi kiukkuisesti ja kysyi onko vakuutusta ja kun sellainen löytyi laittoi pitkän lista verikokeita.
Eilen siis kävin ja lääkäri lupasi soittaa illalla tuloksista jos on valmistuneet, muuten soittaa kun on seuraavn kerran paikalla.

Labrassa eivät eilen suostuneet ottamaan niitä kokeita kun kilpirauhas arvot pitää ottaaa aamulla ennen 10.
Tänään sit uudestaan ja kyseli mitä olen sopinut tuloksista. Kerroin et lääkäri soittaa kun on seuraavan kerran paikalla katsoi koneelta ja totesi, että lääkäri on seuraavan kerran elokuun lopulla.

Sovin sitten että käyn maanantaina kyselemässä tuloksia ja jos niissä on jotain poikeavaa menen tulosten kanssa toiselle lääkärille.
 
höh
Imusolmukkeet flunssan aikaan on niin tavallisia, ettei siinä mitään kokeita tarvita. Kuukauden voi hyvin seurailla, häviävät itsekseen. Ihan oikein sulle että saat odottaa vastauksia noin kauan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Imusolmukkeet flunssan aikaan on niin tavallisia, ettei siinä mitään kokeita tarvita. Kuukauden voi hyvin seurailla, häviävät itsekseen. Ihan oikein sulle että saat odottaa vastauksia noin kauan!
Kyllä mä sen tiedän, mutta harvoin turpoaa ihan kananmunan kokoiseksi vai mitä?

Enkä joudu odottamaan tuloksia kuukautta vaan saan ne huomenna hakea sieltä labrasta ja jos poikeavat viitearvoista voin mennä toiselle lääkärille.

Se läääkäri mutisi turvonneesta kilpirauhasesta ja koska aikaisemminkin on mietitty kilpirauhas arvojen tutkimista niin tietysti halusin että ne otetaan heti eikä tarvi sitten miettiä loma reissulla asiaa.
 

Yhteistyössä