Kävin tänään ultrassa

Eikä näkyny muuta kun kysta munasarjassa ja kohdussa pieni, n. 3-4mm kokoinen nestepussi. Menkkojen mukaan olis pitäny olla jo viikot 8+4 mutta eipä sitten olekaan. Maanantaina uudestaan ultraan. Eipä ole kovin positiivinen mieli just nyt. : /
 
No meillä kävi niin että tehtii testi joka oli positiivinen..menkkoja ollut ollut moneen kuukautee joten ei mitää tietoo missä mennää..
No, neuvolasta mentii pian ultraan menneisyydenki takia(lapsettomuushoidot jne)missä ei näkyny ku ruskuaispussi ja sitte vaa uusintaultra parin viikon päähän..voi kuvitella että oli elämäni pisimmät viikot mutta seuraavassa ultrassa oli sykkivä sydän ja sikiöllä jo raajatkin näkyvissä..oli ollut jossain"piilossa" jonne mahtui vielä ku oli niin pieni..
Ja nyt tuo ruskuasipussi nukkuu ja on reipas 1,3 vuotinen.
Toivotaan että sullakin päättyisi onnellisetsi <3
 
Sitä se lääkäri sanoi että josko olis ihan alkuvaiheessa vasta. Mulla on ollut vaan kahdet menkat synnytyksen jälkeen niin se sanoi että hyvin mahdollista että hedelmöittynyt myöhemmin. Mutta maanantaina sen näkee.

Toisekseen, ei mulla oo ollu mitään oireita ja plussasin vasta viime viikolla kun en oo osannu odottaa että oisin raskaana.

Tää on ihan kamalaa tää epätietoisuus.
 
voi ei:(
Tiedän tunteen tuo on kamalaa:(Mullekkin on käynyt ihan samalla lailla vaikkakin mulla ois pitänyt olla viikkoja vasta 7+4 ja viikon päästä pääsin uudestaan ultraan jossa todettin sen olevan tuulimuna:(Ja toisella kerralla alkio oli vaan viikon oletettua nuorempi ja siksi mitään ei ekalla kerralla näkynyt.Toivottavasti siellä ois elämän alku.Zemppiä maanantaihin asti!
 
kokemusta
Toivotaan, että sinulla on sama tilanne mitä meillä kolmisen vuotta sitten. Menin alkuraskauden ultraan yksityiselle kun viikkoja piti olla 7+6. Kohdussa näkyi kuitenkin vain pieni ruskuaispussi. Sain ajan viikon päähän ja kehoituksen kipujen ja vuoden ilmaantuessa ottaa yhteyttä aikaisemmin. Vuotoja ei näkynyt, mutta viikon kuluttua ultrassa näkyi hentoinen syke!! Ja terve tyttö sieltä sitten syntyi!
 
mulla oli ensimmäinen raskaus tuulimuna ja siellä löytyi vain se ruskuaispussi,MUTTA toisessa raskaudessa löytyi myös vaan ruskuaispussi ku viikkoja piti olla menkkojen mukaan joku vähän reilut 7.sain uuden ajan parin viikon päähän ja siellä sitte löytyi sikiö ja sydänäänet :) oli vaan ekassa ultrassa niin alussa ettei näkynyt,oli siis saanut alkunsa oletettua myöhemmin.toivotaan että sunki tapauksessas olis näin.
 
"vieras"
Mulla alkoi rv 6+5 verenvuoto, joten menin ultraan. Lääkäri kyseli koska olin plussannut etc ja sanoi, että ei siis voi olla elossa oleva sikiö. Verenvuodolle ei löytynyt syytä, ruskuaispussi vain. Koska raskaus oli toivottu, lääkäri sanoi, että kaavitaan 10 päivän päästä. Menin sitten kaavintaan ja kas, hämmennys oli suuri, lapsi vastasi viikkojaan(vain 2 päivän ero!!) ja siellä se sydän sykki. Onneksi ei kaavittu siis heti, sillä ihmeitä sattuu :heart: Mutta ne 10 päivää olivat piiiitkät...ja kamalat :(
 
"vieras"
Oli varmasti mahtava tunne kun pienellä olikin kaikki hyvin. :)

Kovasti toivon että maanantaina näkyis muutakin kuin se "nestekertymä", joksi lääkäri sitä nimitti.


Olihan se :heart: Ja saatiin varmasti maailman aurinkoisin pikku ihminen sitten aikanaan, vaikka se raskaus vuoteli ilman syytä n. puoleen väliin saakka.

Toivottavasti sielläkin saadaan ihana uutinen maanantaina, jaksuja odotteluun. :hug:
 

Yhteistyössä