Kävisikö teidän miehenne ostamassa NYT viinipullon (tmv.), jos välttämättä haluaisitte?

  • Viestiketjun aloittaja Mrs Kittless
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä se lähtis, tosin nyt oon raskaana ni en halua viiniä. Mutta itseasiassa on nyt kaupassa ostamassa pakastepizza, karkkia ja limua, ja pari leffaa iltaa varten.. Lähtee aina kun pyydän, täs on kaks abc:täkin vieressä jotka on puoleen yöhön auki.
 
Mrs Kittless
Sain kuin sainkin tahtoni läpi! Eli mies lähteekin tuossa puolen tunnin päästä käymään hakemassa sen pullon. Jesh. Auttoi tosiaan kun sanoin, että muutkin miehet ainakin kaksplussan mukaan kävisi hakemassa. :D Onhan tuostakin ukkelista jotain hyötyä edes joskus. :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Kittless:
Sain kuin sainkin tahtoni läpi! Eli mies lähteekin tuossa puolen tunnin päästä käymään hakemassa sen pullon. Jesh. Auttoi tosiaan kun sanoin, että muutkin miehet ainakin kaksplussan mukaan kävisi hakemassa. :D Onhan tuostakin ukkelista jotain hyötyä edes joskus. :D :heart:
Jee :D
 
rider
Kävisi jos niin onnettomasti pääsisi loppumaan ettei olisi kellarissa viiniä. Tosin olen kyllä niin toimelias että hakisin mieluummin itse. Tai no, tasa-arvoa, haenhan minäkin miehelleni joskus jotain... kai *hmm...*
 
E
Kävis toki, jos nyt pyytäisin. On nimittäin valmiiksi kaupungilla. Meillä ei oo Alkoa kovin lähellä joten tuskin lähtis sieltä erikseen mitään hakemaan. Tosta lähikaupasta vois jotain tuodakin jos pyytäisin.
 
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Kittless:
Sain kuin sainkin tahtoni läpi! Eli mies lähteekin tuossa puolen tunnin päästä käymään hakemassa sen pullon. Jesh. Auttoi tosiaan kun sanoin, että muutkin miehet ainakin kaksplussan mukaan kävisi hakemassa. :D Onhan tuostakin ukkelista jotain hyötyä edes joskus. :D :heart:
Sanoitko että kaksplussalla kehotettiin ottamaan ero tollasesta ukosta joka ei lähde viiniä ostamaan :LOL:
Ei mun ukko lähtis viiniä ostamaan kun en sitä juo, mutta kaljaa se hakis :).
 

Yhteistyössä