Kävitkö Mammuttimarkkinoilla?

  • Viestiketjun aloittaja "Mammutti"
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
Oon jo useena vuonna ostanut sielä isot paketit Omon pesunaineta ja tänä vuonna oli vaan jotain nestemäistä tarjouksessa.
Citymarketissa taitaa nykyään olla vaan Pamppersin vaipat tajouksissa ja ne ei meille käy.

Ja useamman kerran ollut myös hiustenmuotoilutuotteita tarjouksessa...
 
"mamma"
Kävin ohimennen cittarissa. Koskaan aiemmin ei ole ollut yhtä paljon autoja parkkiksella, kuin tänään. Aika moni näytti ostavan pesuainetta ja kahvia. Katsoin sit kotona ton tarjouslehden, eikä kyllä mikään sykähdyttänyt.
 
"vieras"
kävin ja ostin konetiskitabletteja (tosin vaan yhden paketin, kahdesta ois saanut laseja kaupanpäälle), 2 tuubia sensodyne hammastahnaa, 5e:n ripsarin, hampurilaisia 4kpl 1e:lla ja eipäs tainut muuta mammuttitarjouksia olla mulla..
 
"Mammutti"
[QUOTE="Mie";22096361]Oon jo useena vuonna ostanut sielä isot paketit Omon pesunaineta ja tänä vuonna oli vaan jotain nestemäistä tarjouksessa.
Citymarketissa taitaa nykyään olla vaan Pamppersin vaipat tajouksissa ja ne ei meille käy.

Ja useamman kerran ollut myös hiustenmuotoilutuotteita tarjouksessa...[/QUOTE]

Cittareissa on Pampers vaippapassi-kampanja ja sen takia ko. vaipat on nyt paljon esillä. :)
Itsekin pidin enemmän Liberoista, mutta enää ei ole vaipoille tarvetta.
 
"Mammutti"
[QUOTE="Mie";22096579]Mutta esim. Naperokerhon tarjouksissakin on aina vaan Pampperseihin alekuponkeja...

Kahvia kyllä vois käydä hakemassa, kun se näytti olevan aika edullista...[/QUOTE]

Naperohan on Citymarketin lastenkerho. :)
 
"Mie"
Niin kyllä mä tiedän et se on citymarketin kerho ja sen tarkia ärsyttääkin, kun ne kaikki tarjoukset Pampperseihin aina. Ja nyt sitten vielä mammutti tarjouksetkin niin ei oo reilua...
 
"Mammutti"
[QUOTE="Mie";22096638]Niin kyllä mä tiedän et se on citymarketin kerho ja sen tarkia ärsyttääkin, kun ne kaikki tarjoukset Pampperseihin aina. Ja nyt sitten vielä mammutti tarjouksetkin niin ei oo reilua...[/QUOTE]

Laitetaan palautetta eteenpäin. ;)
 

Yhteistyössä