Käykö kaikki miehet joka päivä suihkussa? Muistuttamatta?

  • Viestiketjun aloittaja iiiiiikkkkkk
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
"Mikä minä olen aikuista ihmistä muistuttamaan"? No voi helvetti! Jos ihminen nukkuisi minun kanssa samoissa lakanoissa eikä huolehtisi päivittäisestä hygieniastaan niin varmasti sanoisin!
No jos mun vastauksesta tuon lainasit niin ei lukenut että eikö huolehtis,aikuinen kun on niin osaa kyllä läydä muistuttamattakin.Vai pitääkö sulla vaimon muistuttaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiipiMaassaPyrstöJäässä:
No jos mun vastauksesta tuon lainasit niin ei lukenut että eikö huolehtis,aikuinen kun on niin osaa kyllä läydä muistuttamattakin.Vai pitääkö sulla vaimon muistuttaa :whistle:
En tarkoittanut sinua vaan yleisesti. Tuota aika moni sanoi vaikka ilmeisesti ei ihan taajaan vettä kulutakaan. Ja meidän rouvaa ei tarvitse patistaa. Mutta jos olisi joku haisuli samassa sängyssä niin varmasti sanoisin.
 
Carlos74
Käyn jos se on mahdollista. Välillä töissä ei osu "pesupaikkoja" joka päivä reitille, niin sillon jää väliin. Toisaalta eipä yleensä töissä hikikään tule :D .
Ja niin kuin joku tossa kirjottikin, munat on tosi kätevä huljuttaa lavuaarissa, ja vaikka vähän terskanvakoa rapsuttaa hammasharjalla siinä samalla :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Käyn jos se on mahdollista. Välillä töissä ei osu "pesupaikkoja" joka päivä reitille, niin sillon jää väliin. Toisaalta eipä yleensä töissä hikikään tule :D .
Ja niin kuin joku tossa kirjottikin, munat on tosi kätevä huljuttaa lavuaarissa, ja vaikka vähän terskanvakoa rapsuttaa hammasharjalla siinä samalla :xmas:
Ja ainahan on "rekkamiehen suihku"!
 
No eipä meillä tarvii aikuista ihmistä passittaa huolehtimaan omasta hygieniastaan, mutta ei tuo välttämättä ihan joka päivä suihkussa käy. Tekee siistiä sisätyötä mutta esim. treenin jälkeen käy aina ja joskus useammankin kerran päivässä. Ei kuitenkaan koskaan haise hielle tms. ja huolehtii hygieniastaan. En mä itsekään ihan joka päivä suihkussa käy, joskus parikin kertaa päivässä.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Käyn jos se on mahdollista. Välillä töissä ei osu "pesupaikkoja" joka päivä reitille, niin sillon jää väliin. Toisaalta eipä yleensä töissä hikikään tule :D .
Ja niin kuin joku tossa kirjottikin, munat on tosi kätevä huljuttaa lavuaarissa, ja vaikka vähän terskanvakoa rapsuttaa hammasharjalla siinä samalla :xmas:
Ja ainahan on "rekkamiehen suihku"!
:LOL: :LOL: :LOL: No tulihan se sieltä :D
 

Yhteistyössä