Käykö tämmönen mammeli vähän ylikierroksilla, mitä oot mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Miten se liittyy ylikierroksilla käymiseen, jos ostaa kaikki lastenvaatteet uusina? Minä ainakin ostan, koska ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa ja mahdollisuutta kierrellä kirppareita. Toki olen joskus kirppareilla kierrellyt, mutta eipä niissä ole mitään ostamisen arvoista. Kun ei kiinnosta käyttää lapsilla nukkaisia, kulahtaneita, 80-luvun vaatteita.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";22566542]Eipä vituta ei :D Sä haukut muita sivistymättömäksi, jauhat paskaa jostain facebookmammasta selän takana, kuuntelet petri nygårdia ja olet amis :D Sä olet säälittävä. Kerros mulle että mitä siellä facebookissa saa omaan profiiliinsa laittaa?[/QUOTE]

:LOL: :LOL:
No mun sääliprosentit oli muistaakseni vain 30, facebookin mukaan. Et vois olla paljon enemmänkin.
 
hmph
Voi jessus tuota Lunista.
Hän käy tänään ylikierroksilla.

Anna kun arvaan, sun diagnoosi on kaksisuuntainen mielialahäiriö?! Meinaan vaan, että joskus harvoin sun näppikseltä irtoo fiksuakin tekstiä. Tänään taas ei.
 
Aika harmittomalta kuulostaa. Itse kuuluun ainakin naamakirjan käyttäjissä siihen ryhmään, joka heittää harmittomia juttuja välillä lapsista, välillä taas jostain hauskoista sattumuksista. Minulle se on paikka jossa ollaan aivot off vaihteella, ja oikeastaan siellä ei mikään harmita kun sieltä pääsee ulos kirjautumalla pois. Tärkeimmät asiat jaan kasvotusten, varmaan olen tylsä mutta en edes jaksa miettiä toisten päivityksiä sen tarkemmin.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";22566561]Miten se liittyy ylikierroksilla käymiseen, jos ostaa kaikki lastenvaatteet uusina? Minä ainakin ostan, koska ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa ja mahdollisuutta kierrellä kirppareita. Toki olen joskus kirppareilla kierrellyt, mutta eipä niissä ole mitään ostamisen arvoista. Kun ei kiinnosta käyttää lapsilla nukkaisia, kulahtaneita, 80-luvun vaatteita.[/QUOTE]

No kyllä se liittyy kun sen yhdistää noihin muihin asioihin, jotka keulii yli.
 

Yhteistyössä