Käynnistämisestä?

Eli viikkoja on 38+2, turvotusta on reilusti (paino noussut 850g/viikko), proteiinit yhdellä plussalla ja paineet oli 144/97. Eli raskausmyrkytyksen oireita??!! Maanantaina on sairaalassa kontrolli. Joten mietinpä tässä vain että onko mahdollista että synnytys käynnistetään? Mitenkäs onko kellään ollut vastaavaa?
 
riippuu paljon sairaalasta. Usein otetaan ensin pariksi päivää sisään ja katsotaan miten tilanne etenee. Siis olettaen että istukassa tms ei ole mitään vikaa. Itsella 2 kertaa käynnistetty vastaavassa tilanteessa, mutta ei heti. Ekalla kerralla olin sairaalassa ensin lepäämässä ja toisella kerralla kotona lepäilemässä ja kävin sairaalassa/neuvolassa kontrolleissa.
 
ludde
Mulla oli neuvola rv40+0 ja pissa oli reilusti plussalla ja turvotus kamala. Passitti mut heti äippäpolille ja sanoi et tuskin tulet ilman vauvaa kotiin. Sinne jäin. Käynnistivät samana päivänä ja poika syntyi rv40+4. Eli voipi olla et käynnistävätkin...
 
Mulla oli proteiinit 4 plussalla, paineet suurinpiirtein samaa luokkaa, turvotusta ei kyl oikeastaan ollu. Passitti osastolle ja seuraavana aamuna käynnistettiin ja sitä seuraavana aamuna tyttö synty. Sanoivat kans etten yhdessä osassa lähde kotiin.
 
en usko että vielä käynnistetään. Ottavat varmaan sisälle sairaalaan. Mä jouduin sairaalaan viikolla 39+2 proteiinit oli kahdella plussalla. Viikon jouduin makaamaan sairaalassa ja sit vasta käynnistettiin. Yliaikaiseksi ei koskaan päästetä raskausmyrkytystapauksissa.
 

Yhteistyössä