Käytätkö tällaisia kesävaatteita tai haluaisitko käyttää?

setä,
En mä huomaa pitsiä
Tavoitteena ei ole, että takamus näkyy. Shortsien pitää olla kesäiset ja niissä pitää olla joku juttu kuten näissä tämä pitsi toisessa lahkeessa, Myllymaa esittelee.
 
Kyllä noi nuorelle hyväkroppaiselle sopii, mutta itse tuntisin oloni wannabe-teiniksi. Omalla kohdallani mulla on joku mittapuu mikä sopii 43-vuotiaalle ja mikä ei, oli kroppa missä kunnossa hyvänsä. Muut pitäköön ihan mitä itsetunto kestää ja missä tuntee olonsa mukavaksi
 
Mulla on itselleni sääntö että hameen pitää ulottua polviin, rannalla helteellä voi olla lyhyempi hamekin, muttei kuitenkaan mitään vesirajahametta. Shortseja en tykkää käyttää ollenkaan. Mutta muut saa käyttää mun puolesta mitä haluaa, tosin tuollaiset joista näkyy puoli takapuolta on kyllä mauttomat ja halvan näköiset, vaikka ois kuin sukkahousut alla.
 
minnee
En, koska a) ei passaisi ja b) nuo shortsit, joista roikkuu pakarat ei ole kauniit. Lyhyet hulmuhameet on ihania. Mulle ei passaa, mutta tykkään katsella niitä, joille ne passaa. Samoin ihania kesämekkoja näki tänään eka kertaa oikein laumoittain. :D
 
minnee
[QUOTE="mies1";29926080]Mä tykkään myös läpikuultavista paidoista, joista näkyy rintaliivit. Aika aistillista ja naisellista :) Hyvä suunta.[/QUOTE]

Riippuu paidasta ja riippuu rintaliiveistä.

Mutta hei, eikö sun pitänyt olla klassisen tyylin ihannoija? Mitä klassista noissa kannikkashortseissa on?
 
Pin
Tänään olin lyhyissä, mutta korkeissa shortseissa ja sellaisessa sidottavassa napapaidassa. Peppu ja tissit ei näkynyt ja olo ihan tavallisen kesäinen, noh hehkeä siis! ;)

En minäkään nähnyt kuin yhdessä pyllyposket (kamalan näköstä), muuten tosi tavallisia vaatteita, ei kiinnittäisi erityistä huomiota.
 
"vierailija"
Kyllä nuorena käytin mutta en käytä enää. Itsellä on edelleen kyllä suht lyhyitä hameita mutta kuitenkin voi pitää vielä ihan säädyllisinä jopa palavereissa.
 
Joo ja ei
Lyhyttä (ei vesirajaa) hametta tykkään pitää kun on kroppaa siihen, mutta lyhyet shortsit ei kuulu tyylikkääseen pukeutumiseen kaupungissa. Ne sopii parikymppisille tai rannalle. Okei, urheillessa tulee pidettyä lyhyitä shortseja mut en hölkkää stokkan kulmilla.

Lyhyet shortsit on hyvä esimerkki siitä että paljas pinta ei oo automaattisesti hottia pukeutumista. Tennareiden kanssa näyttää yläaste-tyyliseltä, ei mitenkään erityisen naiselliselta. Joskus shortsitkin voi toimia, mutta Kokonaisuus, tyyli ja kantaja ratkasee.
 
"vieras."
Kotipihalla, mökillä jne ihan ok, mutta Helsingin keskustassa.. juuei. Noin pukeutuvan poikaystävällä on takuulla se Karjalalippis, tribaalitatskat ja kroppa täynnä eriasteisia palovammoja ja rusketusrajoja.
 
iu
Nuorena käytin. Nyt alkaa ikä asettaa päänsisäisiä rajoitteita julkiselle pukeutumiselle, vaikkei kroppa välttämättä vielä niin teekään. Mut kotona, mökillä, metsälenkillä - kyllä.
 
Pin
Lyhyttä (ei vesirajaa) hametta tykkään pitää kun on kroppaa siihen, mutta lyhyet shortsit ei kuulu tyylikkääseen pukeutumiseen kaupungissa. Ne sopii parikymppisille tai rannalle. Okei, urheillessa tulee pidettyä lyhyitä shortseja mut en hölkkää stokkan kulmilla.

Lyhyet shortsit on hyvä esimerkki siitä että paljas pinta ei oo automaattisesti hottia pukeutumista. Tennareiden kanssa näyttää yläaste-tyyliseltä, ei mitenkään erityisen naiselliselta. Joskus shortsitkin voi toimia, mutta Kokonaisuus, tyyli ja kantaja ratkasee.
Mun 50v täti osaa pukea lyhyetkin shortsit eikä siis näytä miltään tyylittömältä tai hutsulta. Kun osaa yhdistää oikein, näyttää tosi hyvältä vanhemmallakin naisella. Riippuu kyllä kropasta paljon ja kaikkein eniten juuri siitä, mitä yhdistää ja minkälaiset ne shortsit on. Kenellekään ei kyllä sovi pyllyposkishortsit ja kun vielä ovat lantiomalliset ja ylöosakin tyyliä napapaita tissivaolla niin nouuuuu...
 

Yhteistyössä