Käytätkö yöpukua?

  • Viestiketjun aloittaja "yö"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mella";22706815]Aina alasti, yöpuku päällä tulee tosi kuuma. Kovimmilla pakkasilla oli säärystimet jalassa, mutta olen nyt jättänyt nekin pois. Mä taas ihmettelen, että miksei siellä paksun peiton alla nyt tarkenisi...?[/QUOTE]

Varmaan siksi jos on esim vilkas nukkuja kuten minä. Herää sitten aina peitottomuuteen jos on yhtään viileämpää.
 
siiili
Mä olen monesti yrittänyt nukkua alasti, mutta näen aina koko yön painajaisia että olen jossain julkisella paikalla ilman housuja. Vähintään siis pikkuhousut pakko olla jalassa. Yleensä yöpaita tai sitten t-paita päällä.
 
Alasti nukun minäkin, hyvin siellä peiton alla tarkenee...Tosin mietin just et pakko varmaa alkaa jotain vaatetta käyttää kun tuo muksu kasvaa isommaks..Mä vaan inhoon kun ne vaatteet on sit aamusin rullalla jne jne..
 
Jos niin minkälaista? Jos nukut alasti ni miten ihmeessä tarkenet talvella? :)
Jo nukkuu alasti niin onhan niitä paksuja täkkejä mä nukun boksereissa ja t paidassa jos on -20°C niin mulla on paksu täkki päällä on ihanaa vetää se päälle kun on kylmä ulkona ja talviaamuna jos on -20°C ja vapaapäivä niin ai että kun on ihanaa vaan käntää puolta vetää täkki ylemmän ja jatkaa unia ahh.... :)
 
Heh, minä olen hulluna retro-yöpaitoihin. Sellaisiin pitkiin, laskeutuvaa keinokuitua oleviin, joissa on jotain isoja kukkia tms., ja yleensä hihattomia, ei siis mitään mummoyöpaitoja. Mulla on nyt kaksi, mutta lisää pitäisi kirppiksiltä löytää. Fidasta olen nuo löytänyt.
Muuten jos saan sanoo missä yövaatteissa tytöt ovat eniten söpöjä aloitan mitkä ei oo mun makuun tosi (anteeksi-->) rumat on Löysät shortsit ja paita jotain tosi löysästä en tykkää vähän parempi on pitkät housut ja paita ja eniten söpöä on aivat ehdoton ykkönen pikkuhousut ja t paita, ja pyjaama on ok
 
vierailija
En käytä niin mitään alusvaatteetkin saa lähteä yöksi vaikka sinkku olenkin :whistle: enkä jaksa aina puuhastella peiton alla tarkenee ja jos hyvin kylmää löytyy kissa ja sähköpeitto
 

Yhteistyössä