Käytätteks te lapsillanne kertakäyttö- vai kestovaippoja?

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja finni:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kertakäyttösiä, mulla on parempaakin tekemistä kuin pestä niitä haisevia kääröjä :)
Meilläpä onkin pesukone joka pesee. Suosittelen :):)
Kauheaa veden ja energian tuhlausta siis
Etkö sä pese ikinä pyykkejä? Hui kamala. Meillä kun kestovaipat tulee samassa kuin muutkin pyykit. :)
Että siis kakkaset vaipat ja sinne vaan sekaan kaikki, just kuulostaa hyvältä.
Tloki ne kakat huuhtastaan ja siihenhän menee yhtä kauan aikaa kun nakkaa sen kertiksen roskiin. Mutta se roskapussi pitää vielä poiskin viedä.
 
JUNTIT TAAS VAUHDISSA
Voi ju-ma-lau-ta, mikä ihme teitä naisia riivaa???? Ap kysyi kysymyksen johon ei tod tarvis alkaa kommentoimaan mitään ihmeempiä, ei se vaippailu nyt oo mikään elämän ja kuoleman kysymys! Toiset kestoilee, toiset ei, mikä on niin vaikeeta SUVAITA?????
 
elli
kuka tässä taas oikein vetää herneet nenäänsä. Alkaa olemaan elämän suola tämä sairaan hauska palsta jonka löysin ihan sattumalta. Mieletöntä herneen nenuun vetoo, hah
 
Juntti
Alkuperäinen kirjoittaja JUNTIT TAAS VAUHDISSA:
Voi ju-ma-lau-ta, mikä ihme teitä naisia riivaa???? Ap kysyi kysymyksen johon ei tod tarvis alkaa kommentoimaan mitään ihmeempiä, ei se vaippailu nyt oo mikään elämän ja kuoleman kysymys! Toiset kestoilee, toiset ei, mikä on niin vaikeeta SUVAITA?????
Korjailen typeriä ennakkoluuloja. Toki niitä oli minullakin ennen kestoilua. Suvaitsen kertikset mutten tyhmyyttä.
 
Juntti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku heittää kommenttia lauseen perään ja seuraava ottaa elämäntehtäväkseen kyseisen asian oikaisun, ei oo tosi mitä vain naiset saa aikaan.

Niin, eipä sitä tiedä vaikka joku muukin innostuisi kestoilusta kun tajuaa ettei ne ennakkoluulot paikkaansa pidä. Niin minullekin kävi. Kiitos niille jotko oikoi käsityksiäni.
 
- -
Näin se aina menee, yleisillä vauvafoorumeilla kestovaippoja käyttävistä tehdään likaisia hippejä , jotka pesee vaippojaan jollain pähkinöillä ja pitävät vauvoilla hiostavia villahousuja kesäkuumalla.
Kestovaippafoorumeilla taas kertavaipattajia suomitaan luonnon kuormittamisesta ja lasten ihon pilaamisesta muovivaipalla hauduttamalla.

Joskin kestovaippafoorumeilla ollaan mielestäni suvaitsevampia kuin näillä vauvafoorumeilla.

---

Ja meillä osakestoillaan.
 
Osalla viidestä mukulasta oon käyttäny kertiksiä ja osalla kestoja!Einolla 5kk on kestot nyt hiukan aikaa hyllyssä,kun mulla aletaan sytostaattihoito eli koen tässä vaiheessa elämää helpommaksi kertikset..mutta kun oikea sytostaattimäärä löydetään niin palataan kestoihin! =)
 
kolmen äiti
Ekan kanssa kertisteltiin, toisella aloitettiin kestoilu kertiksistä tulleiden iho-ongelmien takia ja kolmas sitten peri kestovaipat häneltä. Mulla oli etukäteen kauheat ennakkoluulot, siksi ei ekalle tullut kokeiltua.
 

Yhteistyössä