Käytätteks te pojil vaaleenpunast, pinkkii...? Miks ette/miks käytätte?

meidän pojalla ei oo pinkkiä muistaakseni ollut ku sukissa, mutta tumman punasta kyllä paljonkin. Sopii hälle tosi hyvin, kun on tumma ja jos jostain paidasta annan värivaihtoehdot, niin topakasti poika (vajaa 1v) niistä valitsee sen tummanpunaisen. Että taitaa hänenkin silmää miellyttää :D
 
---
Ei ole pinkkiä, ainakaan vielä. Ehkä sitten kun poika on vanhempi, nyt vähän päälle 1v. Samaa mieltä muuten kun tuossa joku edellinen, ärsyttävä lukea tuota ensimmäistä...
 
heps
No vaaleanpunaista/-liilaa en pojillamme käytä (mun mielestä ne ovat jotenkin korostetun tyttömäisiä värejä ), mutta oranssia, keltaista, punaista yms kyllä. Tykkäävät kaikki kolme iloisista väreistä.
 
vieras
Meillä on jonkin verran vaaleanpunaista pojilla. Varsinkin pienempiä vaatteita olen löytänyt pojillekin vaaleanpunaisena ja värinä se sopii hyvin suomalaisen vaaleille. Isommalla en muista tällä hetkellä olevan kuin vaaleanpunaiset sukat. Peruspunaista kylläkin. Molemmat värit sopii hyvin esimerkiksi farkkujen kanssa. Eikä ole tyttömäistä :D
 
vieras
Tummanpunaista ja oranssia löytyy meidänkin pojalta, mutta ei taida pinkkiä olla.
Johtunee kyllä siitäkin jo ihan, että poika kohta 5v ja pikkusiskonsa käyttää pääasiassa vain pinkkiä ym muita "tyttövärejä". (vaikka tätä termiä ei saakaan käyttää, sori )
Meillä haluan pukean tytön vaaleanpunaiseen ja pojan vihreään tai siniseen. Perinteistä ehkä, mutta minä puen lapseni miten itse haluan. Ja näin haluan.
 
vieras
Pinkkiä tai vaaleanpunaista en käytä en tyttöjen enkä poikien vaatteissa hallitsevana värinä, jos seassa vähän esim. raitana tai kuviona niin ok.
On niin hirveä väri että siksi en käytä.
 
Kyllä nyt ainakin yksi vaaleanpunainen POIKIEN t-paita pitää olla. Mummi on kuulemma ostanut Bogi:n version. Ja pojalla on vaaleanpunasävytteinen paitapusero juhlia varten (oliskos 3Pommesin poikien mallistosta). En toki innostu ostamaan Barbi-kuvioista paitaa, kun itte inhoon sellaisia.

Vaaleanpunainen sopii oikein hyvin tummatukkaiselle pojalle ja miehelle. Myös vaalea lila. Nössöt ei uskalla pukeutua hyvännäköisesti.

Punaiset, keltaiset ja oranssit nyt on selvä pläkki - poikien värejä.
 
vieras
Pinkkiä ja vaaleanpunaista ei käytetä, koska poika itse pitää niitä tyttöjen värinä (nyt 6 v., mutta on monta vuotta jo tokaissut näin aina kun on kateltu esim. vaatekuvastoja). Kirkasta punaista käytetään paljonkin, ja muita iloisia värejä - niin paljon kuin niitä vain tarjolla on, monesti poikien värivalikoima on tosi tylsä.
 
Mamma
Meillä ei käytetä pojalla pinkkiä. Muuta punaista kyllä. Kolmen tytön jälkeen ei vain tullut mieleenkään laittaa pojalle pinkkiä,pitäkää vain vanhanaikaisena mutta minusta on ällöä.
 
No mä siis niinQ käytän meijän poitsul vaaleenpunast ja pinkkii, sellasii unisex-vaattei niinku, tai sit poikien pualelt ostettui, en tod. mitää prinsessoi tai sellasii ku onhan ne niinq tosi gay...Mun mielest meiän jäbäl sopii noi värit.
 
Punaista käytän. En vielä ainakaan oo löytäny semmosia pinkkejä/vaal.pun. vaatteita, joita pojalle laittaisin. Kerran yritin esikon vanhoja vaaleanpunaisia collegehousuja pojalle pukea, mut heti jouduin ottamaan pois, ku alko vaan niin "ahistaan" :whistle:
 
Jotan vaaleanpunaista pojalta löytyy kyllä, esim. yksi kauluspaita. Tokaluokkalainen alkaa, ainakin meillä, olemaan siinä iässä, että painavaa sanaa sanottavana itsellään vaatevalinnoissa joten vähän senmukaan noita värivalintojakin tehdään.
 
mie
Nyt ei taita kummallakaan mitään vaaleanpunaista olla, mutta käyttänyt olen kylläkin. Pojat nyt 3v ja 1v8kk. Heiltä löytyy paljon värikkäitä vaatteita:punaisia, keltaisi, turkooseja, oransseja, kirkkaanvihreitä.... Niin pinkkihan on iloinen väri muiden joukossa!!!!
 

Yhteistyössä