Käytetty nainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailijaxxx
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaxxx
Mä olen 28 vuotias kahden lapsen äiti,ja mä olen huomannut että se on iso deal breaker treffimarkkinoilla. En ole edes mikään yh, joka etsii itselleen uutta elättäjää, eli sitäkään ei ole kyse..

Miten teidän kokemukset? Tuntuuko samalta että moni juoksee karkuun kun kuulee että sulla on lapsia?
 
vierailija
Voi kuule, kaikkein kovimpaa miehet juoksevat karkuun, kun kuulevat, että olet kolmekymppinen jolla ei ole lapsia. He olettavat automaattisesti, että nainen etsii siittäjää.
Jopa hedelmällisyyshoidoissa psykologi on todennut, että monille sinkkunaisille on parempi tehdä lapset yksin hedelmöityshoidoilla, koska sen jälkeen miehet eivät enää hyljeksi parisuhdemarkkinoilla, kun lapset on jo tehty.
 
vierailija
Mitä hittoa mä edes teen tällä palstalla?!!!!! Olen 24v mies ja voin kyllä sanoa että käytetty olet. No offence! Mutta olet vanha ja käytetty koska MÄ olen monessa jo vanha. Pääsen kaikkiin baareihin jne.
 
vierailijaxxx
No ehkä mulla on tullut eteen vain näitä, jotka ei todellakaan pidä lapsista, tai ei edes pysty ajatella laatikon ulkopuolelle. Tai ehkä se on mun asenteesta... Ehkä..

Ap.
 
LaMamanMorbid
Hyvä vaan että juoksevat karkuun...kun mulla toi mieskin on. ;D
Noin muuten puhut täyttä hepreaa..mä en ymmärrä mitään noista(kaan) markkinoista enkä mä ymmärrä miten joku ihminen voisi olla käytetty???? Jotenkin kauheen surukas aatos.
 

Yhteistyössä