Käytettyjen vaatteiden yms.hinnat nousseet.

Onkohan noi myyjät oikeesti tosissaan noissa hinnoissa..tuolla myytiin longchampin kolikkokukkaroa 32?,uuden saa stockmanilta hintaa 23?.. tietty hölmöhän se on joka maksaa ei se joka pyytää,mut eipä toi tavara tuolla näytä liikkuvan. Käytetyistä lastenvaatteista pyydetään ihan naurettavia hintoja esim. jostain h&m:n hupparista 12?. Mikä järki on laitaa tuotteita tuollaisilla hinnoilla myytäväksi. Wanha kunnon kirpputorimeininkikin on mennyt,kaikki maksaa melkein yhtäpaljon kuin aitona..enää ei tuu vastaan sellaisia löytöjä mitä aikaisemmin. Jos mä tyhjennän mun kaappeja niin en todellakaan laita tavaraa myyntiin ostohinnalla,vaikka tuote olisi uusi..
 
Mama the Strange
Mä kävin tänään taas kauhistelemassa kirpparihintoja... Mutta tein kyllä löytöjäkin. Löysin pojalle ehjän ja siistin välikausihaalarin 4 eurolla...
 
hemuli
Niinhän se tietty on että ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa :D joskus sitä vaan on että :eek: noilla kirppareilla. Mut ite en osta ylihintaisia ikinä, mielummin ostan uuden kuin käytetyn josta pyydetään sika hinta. Yli 10? kirpparilla maksava tavara saa olla tosi hyvä ja alkuperäiseltä hinnalta kallis et minä ostaisin.
 
Ja sitten kun myyt hintaan 0,20-0,50e ajatellaan että "noissa tavaroissa on varmasti vikaa".
Nimimerkillä kokemusta on :D

Mulla suurin osa lastenvaatteista on tuon 0.50, koska meillä niitä ei enää tarvita.
Yleensä käynkin myymässä vain MLL:n kirpparilla, jossa pöytävuokra on 5e. Pöytävuokrat ovat muuten turhan kalliita, eikä aikani riitä pöydän siistimiseen monta kertaa viikossa.
 

Yhteistyössä