Käytiin tänään asuntoesittelyssä kattomassa älvsby-taloa..

  • Viestiketjun aloittaja enna.
  • Ensimmäinen viesti
enna.
joka oli 2 vuotta sitten rakennettu.
Nyt ymmärrän miksi täälläkin aina niitä haukutaan.
Olisin luullut että 2 vuotta vanha talo olisi ollut parempi.
Ja muovimatot kylppärissä ja vessassa..omg.
Hintapyyntö oli silti ihan hirveä.

Taitaa jäädä ostamatta..
 
älväri
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Kai niihin itse saa materiaalit kuitenkin valita??

Saa mutta muutostyöt maksavat kohtuuttoman paljon. Älvärin talopaketin hintaan siis kuuluvat noi muovimatot ja kakista muutoksista rokotetaan paljon enemmän kuin mitä markkinahinnat laatoille, parketeille ym kalliimmille materiaaleille on.
 
jaa
Mun veli perheineen asunut sellaisessa 10 vuotta, eikä ole mitään moitittavaa. Ottivat nuo halvimmat materiaalit kun oli pieniä lapsia, ja sitten myöhemmin voi kuka tahansa laittaa mieleisensä laatat ja pinnat miten tahtoo. Kätevää???
 
Alkuperäinen kirjoittaja älväri:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Kai niihin itse saa materiaalit kuitenkin valita??

Saa mutta muutostyöt maksavat kohtuuttoman paljon. Älvärin talopaketin hintaan siis kuuluvat noi muovimatot ja kakista muutoksista rokotetaan paljon enemmän kuin mitä markkinahinnat laatoille, parketeille ym kalliimmille materiaaleille on.
höpö höpö muutoksia matskuihin voi tehdä ilman jumalattomia hintoja.asiasta selvää ottaneena =)
 
v...
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Mun veli perheineen asunut sellaisessa 10 vuotta, eikä ole mitään moitittavaa. Ottivat nuo halvimmat materiaalit kun oli pieniä lapsia, ja sitten myöhemmin voi kuka tahansa laittaa mieleisensä laatat ja pinnat miten tahtoo. Kätevää???
Veljesi osaakin näköjään ajatella omilla aivoillaan.

(kaikesta päätellen niitä myös on.)
 
Aijaa...
No, me ollaan asuttu tässä 16 vuotta :) ei sitten ole ongelmia löytynyt ...
Kukin taaplaa tyylillään...
Asutovelka maksettu!!! Pihassa Passat, Volvo ja mun vanha Mese likalle ostettiin just Astra...
Ei löydy enaa muovimattoja meiltä ja olo on tosi kevyt :)
 
Muovimaton puolesta!
Alkuperäinen kirjoittaja Mä kans:
Luin just jostakin että muovimatot on nykyisin sika-kalliita. Laminaatti on halvin lattiamateriaali. Oiskohan noin?
Nykyiset muovimatot on myös helskatin hyvännäköisiä ja käytössä monta kertaa laminaattia paremmat/ mukavammat. Siitä kai se hinta pompsahtaakin.
 
Joo
Halvin laminaatti onkin tosi halpaa mut sen on sitten laatuistakin. Meillä lastenhuoneissa sitä ja alakerrassa sitten parempaa joka taas oli samanhintaista halpojen parkettien kanssa (eron huomaa käytössä). Noi Ällö-talot on kyllä niin halpoja että ymmärrän jos ei paljoa lainoja halua ottaa eikä ole muuten rahaa, lasten kanssa on kyllä kiva kun on neliöitä. Mut saa ne lainat maksettua paremmistakin taloista..Meille niistä olis tullut kaikkien haluttujen muutosten kanssa lähes yhtä kalliita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Mun veli perheineen asunut sellaisessa 10 vuotta, eikä ole mitään moitittavaa. Ottivat nuo halvimmat materiaalit kun oli pieniä lapsia, ja sitten myöhemmin voi kuka tahansa laittaa mieleisensä laatat ja pinnat miten tahtoo. Kätevää???
Näin minäkin olen asian ajatellut. Hirvittää suuri lainamäärä jos tuleekin jotain maksuongelmia. Ja nimen omaan: Lapsilla kun on tapana tehdä tuhojaan niin lasten kasvettua ja lainamäärän pienennyttyä voi satsata kalliimpiin pintoihin.

Vaihtelukin virkistää B)
 
Munkin tekis mieli käydä joskus esittelyssä kattomassa Älväri, kun en ole nähnyt kuin ulkoa ja miten se rakennetaan. Mutta ehkä sit joskus, ihan mielenkiinnosta vaan. Mutta jokanen asuu millasessa talossa tykkää, ei siinä mitään. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Jos laminaatti maksaa asennettuna 600e koko älväriin niin musta se ei ole paha hinta?
Minkähän tasosta laminaattia saa tuolla hinnalla ja koko taloon? Meillä maksoi laminaatti yhteen makkariin n. 400e.
 

Yhteistyössä