käytkö aina ennen nukkumaanmenoa vessassa ja heti herättyäsi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Jep,käyn ja jos suu on kuiva,käyn samalla juomas vettä tai mehua.
Ainakin kerran tai kahesti käyn yön aikana veskissä.
 
Viimeksi muokattu:
Käyn todellakin. Yölläkin useasti herään vessahätään, ja pakkohan se on käydä. Varsinkin näin raskaana tulee käytyä vähintään 2 kertaa yön aikanakin vessassa.

Juon aika paljon vettä, mutta kahvia en laisinkaan.
 
[QUOTE="juu";23548153]Kyllä ja menkka-aikaan käyn myös yöllä pissillä :) Mehua on aina vieressä, yritän kuitenkin hillitä juomista yöaikaan koska en jaksa rampata vessassa[/QUOTE]

Mehua? :O Etkö tiedä mitä se tekee hampaillesi? Vaihda yöjuomasi ihmeessä veteen. Se on paljon parempi vaihtoehto.
 
"juu"
Mehua? :O Etkö tiedä mitä se tekee hampaillesi? Vaihda yöjuomasi ihmeessä veteen. Se on paljon parempi vaihtoehto.
Niin, lantrattua mehua. En tykkää vedestä joten miksi sitä väkisin joisin kun mehuakin voi juoda. Hampaissa ei ole ollut vuosiin reikiä ja sama vaikka olisikin =)

Ne juo vettä jotka tykkää, itse en vedestä pidä eikä kurkkunikaan koska alkaa särkeä pelkästä vedestä. Jännä juttu kyllä.
 
Oikeasti? En siis olekaan ainut. :D On kyllä hassu tapa. Ensin käyn pissalla ettei kesken unien tarvitse ja sitten sen jälkeen on pakko saada juoda vettä ennen nukkumaan menoa. :LOL: Luonnollinen herätyskello toimii. :whistle:
no siis on ihan hirveetä herätä keskellä yötä kun on kamala jano eikä saa enää kunnolla unta vaan on puolihorteessa ja näkee unta että juo, tietenkin illalla juodaan varastoon!

enkä siis itsekään ole ainoa vaikka oon luullu :snotty::D
 
no siis on ihan hirveetä herätä keskellä yötä kun on kamala jano eikä saa enää kunnolla unta vaan on puolihorteessa ja näkee unta että juo, tietenkin illalla juodaan varastoon!

enkä siis itsekään ole ainoa vaikka oon luullu :snotty::D
:D

Mulla iskee aina illalla kamala jano, kun pitäisi nukkumaan mennä. Se on joku kummallinen juttu, sillä sama ilmiö toistuu vaikka olisin juonut päivän aikana monta litraa. Hetkeä aikaisemmin on yleensä ihan hyvä, mutta juuri ennen hampaiden pesua ja sen jälkeen on ihan mahdoton jano. :kieh: Se oon kyllä totta, että janoisena on todella inhottava herätä.
 
Lila Mikaela
Sama täällä, illalla pissalla ennen nukkumanmenoa ja heti ekaksi aamulla, ellei ole jo kerran yöllä herännyt. Aamulla suu on kuiva kuin huopatossu, kieli on irroitettava kitalaesta. Se on merkki, että on hengittänyt suun kautta.
 

Yhteistyössä