Käyttääkö kukaan sirdalud-lääkettä?

  • Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaana"
Millaisia sivuoireita teille tulee siitä?
Itse otin eilen pitkästä aikaa yhden ja aamulla oli olo kuin olisi viettänyt kunnon ryyppäysillan, Kunnon jysäri ja krapula.
 
.-.
Olen joskus ottanut yhden. Koko seuraavan päivän oli ihan sekainen olo. Näkökenttä sumea, huimasi ja oli tosi tokkurainen olo. Täällä olis iso paketillinen, mä en ota koskaan toista .
 
uoipo
Ei mulla tuntunut mitenkään omituiselta, ihan hyvin pystyin ottamaan illalla yhden ja aamulla taas.... oottepa te herkkiä!!! Tosin ei mulle tehonnut akupunktiokaan yhtään, oon terästä!!!
 
norflexia käytän
En tykkää sirdaludista, jotenkin ihan liian tujua nykyään. Tuntuu että se rentouttaa niin tehokkaasti ettei jaksa hengittääkään :( Olen jo vuosia käyttänyt Norflexia jos lihasrelaksanttia tarviin.
 
Toimii hyvin unilääkkeenä mut jos on aikanen herätys niin mielummin jättää ottamatta just ton krapulafiiliksen takia. Selkää varten määräsi lääkäri joskus 3-4v sitten ja vieläkin niitä on jäljellä kun lyhyt kuuri riittää.
 
true
Alkuperäinen kirjoittaja norflexia käytän;30038016:
En tykkää sirdaludista, jotenkin ihan liian tujua nykyään. Tuntuu että se rentouttaa niin tehokkaasti ettei jaksa hengittääkään :( Olen jo vuosia käyttänyt Norflexia jos lihasrelaksanttia tarviin.
Mulle tulee Norflexista hirveän vetelä olo. Jos otan sen puolen yön aikaan, kun käyn nukkumaan ja herätys on seitsemältä, en meinaa jaksaa liikkua mihinkään. Pari tuntia menee ihan pökkelönä.
 
"nuuh"
Mullakaan ei mitään huruvaikutuksia vaikka ottais panacodia seuraksi. Aamulla vaan herää notkeempana, selkänikamat paukkuu yksitellen kun nousee ylös. Eli taitaa siis toimia :D
 
VIER
Joo, selkä ja niskavaivoihin joskus. Yksi tabletti ei tee mitään sivuvaikutuksia, joskus otin kaksi ja tuli pahoinvointia. Auttaa niskajumiin. Kysymys tttumuksesta, esim. mun tuttu syö noita monta kerralla ja ajaa autolla ilman ongelmia.
 

Yhteistyössä