käyttääkö läskit seksihepeneitä?

  • Viestiketjun aloittaja mirja
  • Ensimmäinen viesti
No eikös kaiken kokoisilla ole oikeus erotiikkaan ja parisuhteen piristämiseen seksivaatteilla? Tärkeintähän on mitä se oma mies niistä seksivaatteista tykkää. Miehen ilahduttamiseksi niitä yleensä ostetaan eikä palstamammojen mielipiteiden perusteella. =)
 
vieras
mun mies sanoo aina et mun ihania isoja rintoja ja kaunista pehmeää lantionkaarta ei saa peittää millään, ei peitolla eikä edes ohuella yöpaidalla. niimpä ei sit peitetä vaan annetaan miehelle myös silmänruoka täytenä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
olis se näky jotain pitsiä ja silkkiä jonkun laudan päällä... just joo :D
ei musta vaan.
väärä hymiö tuli, piti olla tää :LOL: ... no joo asiasta toiseen meikä muistuttaa joulukinkkua verkkosukat jalassa ja ainakin exä tykkäs..ja oli jopa selvinpäin.. :D
Ja mä taas oon se tikku, eikä mies kyllä valita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Ei läskeillä ole seksielämää :snotty: ;)
Eikä 30 vuotta täyttäneillä :D
(Tää vaan ap:lle tiedoksi, että kannattaa keikistellä timminä nyt, kun "aikaa vielä on"- ainakin kirjotuksen kypsyydestä päätellen...)
Eikä varsinkaan 4-kymppisillä, ei edes omaa kivaa, kun sormet ei enää taivu virkkaamaan ja proteesipaja ei myy tarvittavia kelan korvaamia välineitä :headwall:

 
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
olis se näky jotain pitsiä ja silkkiä jonkun laudan päällä... just joo :D
Tässä taas toinen ääripää morkkaa toista ääripäätä... Eli lihava hoikkaa. Mut joo, mä oon hoikka ja mun mielestä ne hepeneet on varmasti tosi jees niin lihavilla KUIN hoikilla. Ketään tarvitse morkata.
 

Yhteistyössä