Käyttääkö oikeasti joku tällaisia???!!!!

Mä tunnustan, et tallilla töissä hevosia ajaessa meillä kaikilla oli tuommoset jalassa. :ashamed: Piti jalat lämpöisinä, työnantaja oli sen todennut ja hankkinut muutamat myös työntekijöille, ettei jalat palellu.. :snotty:
Muualla en kyllä pitänyt, kun siellä metissä.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mua ihmetyttää toi nauraminen. Tai siis... Joo, ehkä sitten, jos joku käyttää tommosia jonain muina kenkinä, kuin pihalla/metässä tarpoessaan. Mä kannatan käytännöllisyyttä enemmän mitä diivailua, jos kyse on ulkoiluhommista, mut kukin tyylillään juu :) Jotkut korolliset nilkkurit vaan ois pikkasen epäkäytännölliset kun painelee pitkin mettää...
Mettään tai ulkoiluun nuo sopii.Muualla en pitäisi niitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mieskin solvaa niitä puliakka-kengiksi |O

Kauniit possunpunaiset, Tukiainenkin olisi niistä kateellinen kun tulisi kartsalla vastaan :kieh:
fiksu mies sulla.
mullekin tuli kyllä ekana mieleen tosta kuvasta, että tollasia vois käyttää nää puistokemistit :D
 
No minusta lämpimiä kenkiä on muunkinlaisia, joten en ostaisi noita. Toki pihatöissä täytyy olla sellaiset, jotka saa puhtaaksikin. Mutta kyllä ne silti minusta pitää olla hyvät jalkaan. Esim kontiot lensi mäkkylään, kun ne oli omaan jalkaan niin huonot. Uudet kumpparit hankin, mutta nyt sata kertaa paremmat, enkä välitä vaikka maksaa.
 
vieras
Mä ostin vastaavat viime talvena alesta. Omalla pihalla käytin lasten kanssa ulkoillessa. Siihen loppui varpaiden paleleminen. Nahkakengistä ei ollut mihinkään. Noihin mummokenkiin villasukka sisälle, niin loistavat pihakengät on. Töihin tai kauppaan en lähtisi ne jalassa.
 

Yhteistyössä