Käyttökokemuksia eri kuomurattaista!!

Eli millaisia rattaita teillä on ollut ja mihin olet ollut tyytyväinen ja mihin et?

Meillä on Herqules Razor ja muuten erittäin ihanat rattaat mutta kuomu löystyi ja siihen väsättiin oma patentti. Toinen miinupuoli on ahdas istuinosa. Vielä menee mainiosti mutta en usko että mahtuu enää 2,5-3 vanhana toppatamineissa paljon istuskelemaan... :/

Onko kenelläkään kokemuksia seuraavista rattaista:
Brio Race
Emmaljunga Scooter
TeutoniaTimmy


:flower: =)
 
meillä on nuo scootterit käytössä 1 1/2 vuotiaalla ja hyvät on ollu.ja niissä meillä on matkustanut joskus myös 3.5 vuotiaskin kun ei ole jaksanut kävellä ja hyvin on mahtunut ja noihan menee tosi pieneen tilaankin kasattaessa.suosittelen siis noita scoottereita.
 
Meillä Brion Zenit kuomurattaat olleet käytössä kuukauden ajan puolivuotiaalla. Tähän mennessä löytynyt pelkkiä hyviä puolia. Aika lailla samat ominaisuudet kuin noissa Emmaljungan Scootereissa ja samankokoiset, mutta selkänoja menee alemmas.
 
Timmyt olleet meillä nyt reilun vuoden ja olen tosi tyytyväinen. Paljon on ollut erilaisia rattaita käytössä eri tarkoituksiin eli kokemusta on kertynyt paljon. Timmyjä suosittelen lämpimästi, ovat Scootereita ketterämmät.
 
Meillä ovat nuo brio racet, olleet reilu pari vuotta ja on tykätty tosi paljon! Poika oli 8kk kun hankittiin, joten ovat toimineet jo pienelläkin. Eivät mene ihan täysin makuuasentoon, mutta meillä ei rattaissa ole nukuttu kuin satunnaisesti ja silloinkaan ei ole ollut ongelmaa. Ovat pienet ja näppärät, työntöaisassa säädettävä korkeus plussaa meillä, ja menevät hyvin kelissä kuin kelissä! En vaihtaisi mihinkään! Itse hankin niihin vielä erillisen brion lämpöpussin, joka on kulmillä talvikeleillä ollut ihan pienen kanssa hyvä. Olivat omasta mielestäni ketterämmät kuin nuo Timmyt, tosin nekin ovat hyvät!
 
Meillä on nuo Emmaljungan scootterit. Ovat mielestäni aivan huppupelit! Selkänoja ei mene ihan makuuasentoon, mutta meidän tyttö on niissä nukkunut hyvin päiväunia, kun ollaan oltu liikenteessä. Suosittelen siis niitä! =)
 
Meillä on muutaman kuukauden ollut scooterit. Kuukauden parin jälkeen hajosi selkänojan mekanismi. Takuu ei korvannut, kuulemma väännetty se metalliosa. Aika paksu metalliosa, että mä olen tosi vahva ;) Sitten ne valjaat on aivan liian isot meijän pienelle yksi vuotiaalle. Rattaiden suositus kuitenkin puolesta vuodesta ylöspäin (?) Muuten kyllä hyvät olleet, hyvät renkaat.
 


Käytiin sitten perjantaina ostaan Emmlajungan Scooterit. On kyllä niin loisto menopelit ettei paljon parempia voisi olla. Eikä hintakaan ole paha!
Istuinosa on kyllä huomattavasti tilavampi kuin Herquleksissa ja näihin poitsu mahtuu koko loppu ratasajan. Kevyet työntää ja ketterät käyttää.
Pelkkää plussaa!! =)
 

Yhteistyössä