Kahdeksalle suomalaismiehelle tuomio - käyttivät hyväksi 13-vuotiasta tyttöä!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
oikeudentajuinen mies
Mitä jumalauta naiset kasvatatte tyttäristänne lorttoja? Kyllä on ihan selkeää, että tyttö on aivan itse tilanteita johdattanut tuohon.
Ja nyt kun joku sairas ämmä on tekemässä jo jotain ilmoitusta minusta, niin sanon, että en mitenkään puolusta lasten seksuaalista häirintää. Vaan ainoa mitä haluaisin teidän äitien tajuavan, on että kun kasvatatte tyttäristänne lorttoja, niin eiköhän ne sitten esiinny netissäkin miehille oikeaa ikäänsä vanhempina, jotta pääsisivät kokemaan vähän seksiä.
 
"vieras"
Ja nyt kun joku sairas ämmä on tekemässä jo jotain ilmoitusta minusta, niin sanon, että en mitenkään puolusta lasten seksuaalista häirintää. Vaan ainoa mitä haluaisin teidän äitien tajuavan, on että kun kasvatatte tyttäristänne lorttoja, niin eiköhän ne sitten esiinny netissäkin miehille oikeaa ikäänsä vanhempina, jotta pääsisivät kokemaan vähän seksiä.
Sinä olet aikuinen ja sinun pitää osata pitää näppisi irti, vaikka lapsi kuinka valehtelisi olevansa aikuinen/vanhempi kuin on. Ymmärrätkö?
 
oikeudentajuinen mies
[QUOTE="vieras";28421488]Sinä olet aikuinen ja sinun pitää osata pitää näppisi irti, vaikka lapsi kuinka valehtelisi olevansa aikuinen/vanhempi kuin on. Ymmärrätkö?[/QUOTE]

1) En puolustanut itseäni, vaan yleensä miehiä, joita tällä tavalla rangaistaan mahdollisesti rikoksesta, johon eivät ole syyllistyneet

2) Mitenkähän meidän kuvitteellinen mieshenkilö voi netissä tietää, että joku kuvitteellinen esimerkkityttö on 13v, jos se kuvitteellinen tyttö sanoo olevansa vaikka 17v? Mieti nyt ämmä!!!
 
mut siis
Ymmärsinkö oikein, että teot oli jääneet tohon mesettämisen tasolle? Eli puheiden tasolle? Aika härskiä toisaalta edes lähteä keskustelemaan miesten kanssa seksistä mesessä - ehkä ilmoittaa iäksi jotain muuta kuin 13 - ja sen jälkeen nostaa syyte..

Mun oma 13-v tyttöni menisi aivan hyvin 16-17-vuotiaasta ulkonäön perusteella.
 
Siis mä käsitin että nuo 8 miestä oli toisilleen tuntemattomia random-kavereita. Aika jännä et sattuikin että samaa tyttöä kaikki vietelleet ja käyttäneet hyväksi... Hmmm.. Ettei olis tyttö itse esittäny vähän vanhempaa kuin onkaan. Ja kyllä, itse ainakin tiesin 13-vuotiaana seksistä ja siitä, että avokaulaisella paidalla saa miehet hakemaan esim. tupakkaa alaikäiselle... Eikä siihen tosiaan "ennen vanhaan" tarvittu kuin se avonainen paita, nykyään taitaa joutua "maksamaan" hakuja vähän enemmän, nimim. kauppakeskuksessa töissä ja AIKA villejä tarinoita kuulee mm. siitä et teinimimmit ottaa suihin vanhemmilta ts. täysi-ikäisiltä miehiltä vessassa ja maksaa sillä kalja- ja tupakkahakuja.

Että en nyt IHAN osaa pitää mitenkään vääränä tuota tuomiota - kerrankin
 
"vieras"
1) En puolustanut itseäni, vaan yleensä miehiä, joita tällä tavalla rangaistaan mahdollisesti rikoksesta, johon eivät ole syyllistyneet

2) Mitenkähän meidän kuvitteellinen mieshenkilö voi netissä tietää, että joku kuvitteellinen esimerkkityttö on 13v, jos se kuvitteellinen tyttö sanoo olevansa vaikka 17v? Mieti nyt ämmä!!!
Alaikäiseen sekaantuminen ei ole "mahdollinen rikos" vaan ihan selkeä rikos. Oliko tässä sinulle jotain epäselvää?

Jos aikuinen mies ei erota lasta naisesta, niin silloin kannattaa pysyä poissa noista jutuista. Eikä se 17-vuotiaskaan ole aikuisille nettipervoille tarkoitettu lelu. Pysykää ikäistenne parissa tai pysykää poissa.
 
"vieras"
Ymmärsinkö oikein, että teot oli jääneet tohon mesettämisen tasolle? Eli puheiden tasolle? Aika härskiä toisaalta edes lähteä keskustelemaan miesten kanssa seksistä mesessä - ehkä ilmoittaa iäksi jotain muuta kuin 13 - ja sen jälkeen nostaa syyte..

Mun oma 13-v tyttöni menisi aivan hyvin 16-17-vuotiaasta ulkonäön perusteella.
Joten sinulle olisi ihan ok, että aikuiset miehet lähestyvät lastasi seksuaalisessa mielessä?
 
"vieras"
Siis mä käsitin että nuo 8 miestä oli toisilleen tuntemattomia random-kavereita. Aika jännä et sattuikin että samaa tyttöä kaikki vietelleet ja käyttäneet hyväksi... Hmmm.. Ettei olis tyttö itse esittäny vähän vanhempaa kuin onkaan. Ja kyllä, itse ainakin tiesin 13-vuotiaana seksistä ja siitä, että avokaulaisella paidalla saa miehet hakemaan esim. tupakkaa alaikäiselle... Eikä siihen tosiaan "ennen vanhaan" tarvittu kuin se avonainen paita, nykyään taitaa joutua "maksamaan" hakuja vähän enemmän, nimim. kauppakeskuksessa töissä ja AIKA villejä tarinoita kuulee mm. siitä et teinimimmit ottaa suihin vanhemmilta ts. täysi-ikäisiltä miehiltä vessassa ja maksaa sillä kalja- ja tupakkahakuja.

Että en nyt IHAN osaa pitää mitenkään vääränä tuota tuomiota - kerrankin
Ja kun ne teinitytöt eivät syystä tai toisesta osaa laittaa rajoja, niin kenelle se mielestäsi kuuluu? Vai eikö niitä rajoja tarvita ja teinit ovat vapaasti aikuisten käytettävissä? Vai mitä yrität sanoa?
 
oikeudentajuinen mies
[QUOTE="vieras";28421552]Joten sinulle olisi ihan ok, että aikuiset miehet lähestyvät lastasi seksuaalisessa mielessä?[/QUOTE]

Koita nyt vajaaälyinen nainen tajuta, että 13v voi näyttää yhtä aikuiselta kuin joku 18-vuotias. Jos sun lapsesi on huonosti kasvatettu, tai ehkä äidin mallia seuraava lortto, ja sitten valehtelee ikänsä miehille netissä, niin se ei ole miesten syy. Yritä nyt hyvä ihminen tajuta, jos jotain siellä aivoissa liikkuu!
 
oikeudentajuinen mies
[QUOTE="vieras";28421564]Ja kun ne teinitytöt eivät syystä tai toisesta osaa laittaa rajoja, niin kenelle se mielestäsi kuuluu? Vai eikö niitä rajoja tarvita ja teinit ovat vapaasti aikuisten käytettävissä? Vai mitä yrität sanoa?[/QUOTE]

SINUN kuuluu laittaa rajat tyttärellesi. Se on SINUN VASTUULLASI, että tyttäresi ei mainosta alaikäisenä seksiä miehille netissä. Ota nyt kerrankin vastuu!
 
mut siis
[QUOTE="vieras";28421552]Joten sinulle olisi ihan ok, että aikuiset miehet lähestyvät lastasi seksuaalisessa mielessä?[/QUOTE]

Ei tietenkään olisi, enkä niin sanonutkaan. Tarkoitin tässä sitä, että hän voisi kuvallaan harhauttaa jotakuta (luoja paratkoon, toivottavasti ei sitä tee) luulemaan itseään vanhemmaksi. Sellainen joka näin tekee ja siirtyy meseen keskustelemaan miesten kanssa, ottaa kyllä todella suuren riskin, joten aivan ns. 'puskista' ei ole seksipuheet voineet hänelle tulla. Mikä motiivi hänellä on ollut alkaa keskustelemaan yksityisesti näiden miesten kanssa? Mitä luulet?
 
Ukkonen
[QUOTE="vieras";28421218]Onko se silloinkin sen teinitytön oma vika?[/QUOTE]
Minä sanoisin, että ihan oma vika. Tuommoinen 13-vuotias ei pitäisi chateissa eikä vielä vähempää alkaa mesessä lirkuttelemaan ja leikkimään aikuista valehtelemalla. Ja en ymmärrä, miten se hyväksikäyttö sitten siellä on tapahtunut.
 
[QUOTE="vieras";28421564]Ja kun ne teinitytöt eivät syystä tai toisesta osaa laittaa rajoja, niin kenelle se mielestäsi kuuluu? Vai eikö niitä rajoja tarvita ja teinit ovat vapaasti aikuisten käytettävissä? Vai mitä yrität sanoa?[/QUOTE]

Vanhemmille, koululle, poliisille, lastensuojelulle...

Mutta jos sä menet johonkin seksichattiin ja siellä joku "Jukka 21 vee" alkaa sun kanssa viestitellä viettelevästi, ni eikös vaan että sä haluat uskoa, että se Jukka on 21 vee ja kiinnostunut susta. Tuleeko sulle mieleenkään, että siellä on joku Nico-Petteri 15 vee, joka testaa omaa viehätysvoimaansa aikuisten silmissä? Miten sä asiasta varmistut? Olisko susta oikein, että sä istut jonkun ajan kuluttua raastuvassa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä kun sen Nico-Petterin äiti hoksaa joku ilta mitä lapsensa koneella puuhaa ja tekee rikosilmoituksen?

Ok, vähän huono esimerkki, sillä pojat harvoin on niin paljon ikäistään vanhemman ja kypsemmän oloisia kuin tytöt, mutta noin niinku periaatteessa. Olen muuten aikanaan baarissa työskennellessäni käräyttäny kaverin 14 vee pikkusiskon baaritiskiltä, ihan oli tukevassa tujussa ja oli siis päässyt sisään portsarin ohi, maksanut pääsylipun lipunmyyjälle ja ilmeisesti useampi baarimikko oli sille drinksun myyny ennen ku mä tajusin että ei perkele toihan on kaverin pikkusisko. IHAN täydestä meni et on täysi-ikäinen, kenellekkään tullu ees mieleen kysyä henkkareita!
 
"vieras"
Ei tietenkään olisi, enkä niin sanonutkaan. Tarkoitin tässä sitä, että hän voisi kuvallaan harhauttaa jotakuta (luoja paratkoon, toivottavasti ei sitä tee) luulemaan itseään vanhemmaksi. Sellainen joka näin tekee ja siirtyy meseen keskustelemaan miesten kanssa, ottaa kyllä todella suuren riskin, joten aivan ns. 'puskista' ei ole seksipuheet voineet hänelle tulla. Mikä motiivi hänellä on ollut alkaa keskustelemaan yksityisesti näiden miesten kanssa? Mitä luulet?
Hankala sanoa. 13v on vielä niin lapsi. Mutta oli kyse sitten typerästä leikkimisestä tai oire jostain pahemmasta, niin sen aikuisen miehen siinä pitää silti tuntea vastuunsa ja jättää ne lapset leikkimään ikäistensä kanssa.
 
"vieras"
1) En puolustanut itseäni, vaan yleensä miehiä, joita tällä tavalla rangaistaan mahdollisesti rikoksesta, johon eivät ole syyllistyneet

2) Mitenkähän meidän kuvitteellinen mieshenkilö voi netissä tietää, että joku kuvitteellinen esimerkkityttö on 13v, jos se kuvitteellinen tyttö sanoo olevansa vaikka 17v? Mieti nyt ämmä!!!
Taidan tietää, kuka olet, vitun paska!
 
"vieras"
Koita nyt vajaaälyinen nainen tajuta, että 13v voi näyttää yhtä aikuiselta kuin joku 18-vuotias. Jos sun lapsesi on huonosti kasvatettu, tai ehkä äidin mallia seuraava lortto, ja sitten valehtelee ikänsä miehille netissä, niin se ei ole miesten syy. Yritä nyt hyvä ihminen tajuta, jos jotain siellä aivoissa liikkuu!
Yritä nyt ymmärtää, että vaikka se 13v näyttää Metusalemin äidiltä, niin sinulla ei silti ole mitään asiaa sen lapsen pöksyihin. Ei edes sanallisesti.
 
oikeudentajuinen mies
[QUOTE="vieras";28421603]Haista pervo paska![/QUOTE]
Jos se sua yhtään lohduttaa, niin minä en ole kiinnostunut alle parikymppisistä naisista. Enkä edes käy missään sivuilla, missä teinejä olisi. Vituttaa vain aivan sairaasti, että kaltaisesi ameeban aivotoiminnoilla varustetut ämmät saavat huutaa hölmöyksiään tällaisissa asioissa. Siitä on oikeusvaltio kaukana. Vittu että halveksin sinua. Tai oikeastaan halveksuminenkin on liikaa noin tyhmälle oliolle.
 
oikeudentajuinen mies
[QUOTE="vieras";28421619]Yritä nyt ymmärtää, että vaikka se 13v näyttää Metusalemin äidiltä, niin sinulla ei silti ole mitään asiaa sen lapsen pöksyihin. Ei edes sanallisesti.[/QUOTE]

Koita nyt käyttää sitä yhtä aivosoluasi. En ole puolustanut kenenkään oikeutta harrastaa seksuaalisia asioita 13vuotiaan kanssa. Olen puolustanut miesten oikeutta olla joutumatta syytetyksi, jos joku teinilortto esittää heille aikuista netissä.
 
"vieras"
Vanhemmille, koululle, poliisille, lastensuojelulle...

Mutta jos sä menet johonkin seksichattiin ja siellä joku "Jukka 21 vee" alkaa sun kanssa viestitellä viettelevästi, ni eikös vaan että sä haluat uskoa, että se Jukka on 21 vee ja kiinnostunut susta. Tuleeko sulle mieleenkään, että siellä on joku Nico-Petteri 15 vee, joka testaa omaa viehätysvoimaansa aikuisten silmissä? Miten sä asiasta varmistut? Olisko susta oikein, että sä istut jonkun ajan kuluttua raastuvassa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä kun sen Nico-Petterin äiti hoksaa joku ilta mitä lapsensa koneella puuhaa ja tekee rikosilmoituksen?

Ok, vähän huono esimerkki, sillä pojat harvoin on niin paljon ikäistään vanhemman ja kypsemmän oloisia kuin tytöt, mutta noin niinku periaatteessa. Olen muuten aikanaan baarissa työskennellessäni käräyttäny kaverin 14 vee pikkusiskon baaritiskiltä, ihan oli tukevassa tujussa ja oli siis päässyt sisään portsarin ohi, maksanut pääsylipun lipunmyyjälle ja ilmeisesti useampi baarimikko oli sille drinksun myyny ennen ku mä tajusin että ei perkele toihan on kaverin pikkusisko. IHAN täydestä meni et on täysi-ikäinen, kenellekkään tullu ees mieleen kysyä henkkareita!
Kukaan ei nähtävästi jutellut sen 14veen kanssa, koska viimeistään siinä vaiheessa ikä paljastuu.

Jos on epävarmuutta sen vastapelurin oikeasta iästä, niin siinä vaiheessa aikuinen lopettaa sen leikin. Ja ihan turha kenenkään väittää, että 13-vuotias menee läpi aikuisena/täysi-ikäisenä.
 

Yhteistyössä