Kahden miehen loukussa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen täysin hukassa mitä mun pitäs tehdä. Olen tapaillut lähemmäs vuoden erästä miestä, mutta tapasin erään toisen miehen ja nyt olen ihan hulluna häneen.

Miehet ovat täysin erilaisia. Tapailemani mies on suht kunnollinen, juo harvoin, hyväpalkkaisessa työssä. Meidän ongelmat ovat ettei hän pidä lapsista yhtään ja minulla on 2 omaa lasta, mies siis nähnyt vain ohimennen lapseni ja toinen ongelma on, että meidän ajattelutavat ovat aivan päinvastaiset ja se tuottaa meille ongelmia.
Toinen mies taas "paha poika" ei ole tällä hetkellä töissä, hyvin menevä yms. Mutta hän taas rakastaa lapsia ja hänelläkin omia. Mies olisi halunnut tulla minun luo kahville, kun minulla lapset ja halunnut samalla tutustua heihin. Yllätyin tästä, koska toisen miehen kanssa ei puhettakaan, että nähtäisiin silloin kun lapset ovat minulla.

Tämä toinen mies saa käsittämättömiä tunteita aikaan, olen kuin teinityttö jälleen. Sydän ja järki ovat erimieltä näistä miehistä. Järki sanoo, että tämä kunnollisempi, mutta sydän taas pahan pojan kannalla.

Olen yrittänyt tehdä päätöstä näiden miesten suhteen, mutta päätös muuttu koko aika. Riippuen siitä kumman seurassa olen.

Mitään seksuaalista minun ja tämän pahan pojan välillä ei ole tapahtunut, mutta jännite meidän välillä suuri. Ja tämä sanonut, että on myös hulluna minuun. Toinen mies luonteeltaan kylmä, mutta sanonut myös että pitää minusta hyvin paljon.

Kuinka ihmeessä saan ajatukseni kasaan..
 
vierailija
Hommahan on ihan selvää, pakko siinä on mennä sydämen mukaan vaikka mikä olis. Ja tunteesi ovat tätä "pahaa poikaa" kohtaan niin vahvat kumminkin, että ei sulla oo ees vaihtoehtoja.

Millä tavalla hän on "paha poika" muuten? Onko toiveita edes, että pääsisi normaaliin työelämään tms.
 
Jokaisessa ihmisessä on myös hyvää kuten varmaan tuossa ns pahassa pojassa. Olen itse ollut suhteissa niinkutsuttuihin kunnon miehiin ja sit näihin pahiksiin . Molemmissa on puolensa mut ehkä joku hoivavietti on sitten kallistunut enemmän niihin ns pahoihin poikiin puoleen. Olen myös huomannut että heiltä olen saanut enemmän hyväksyntää ulkomuotojeni takia. Minulla on jenkkakahvat ja ylileveä lantio ylipainoa 100 kiloa mut ei ole tahtia haitannut t ylipitkän otsiksen omaava rasvaletti Teija
 
vierailija
Miksei aloittaja voi selittää mitä tämä "paha poika" tarkoittaa... Onko siis kyseessä baareissa juokseva panomies, linnakundi vai tyyppi joka etäisesti muistuttaa Jere Karalahtea.
 
vierailija
Rikosrekisteri, huumeiden viihdekäyttöä yms. Mutta myös toinen mies käyttää viihdekäytössä huumeita, harvemmin kyllä on viihteellä

Ap
Mitä rikosrekisteriin tulee, niin jokaisella meistä on menneisyys. Se, että on saanut itselleen rekisterin, ei tarkoita automaattisesti sitä, että merkintöjä tulee edelleen lisää.

Huumeiden viihdekäyttö, njoo, sitä harrastaa yllättävän moni. Jos se tosiaan on vaan viihdekäyttöä, eikä esim. tulisi sua ja lapsia katsomaan aineissa, niin onko tuokaan niin paha. Ellei sitten käyttö lisäänny.
 
vierailija
Oikeasti pää meinaa räjähtää, kun tällaisista lukee.
Unohda molemmat. Mene vaikka kansanopistoon opiskelemaan jotain ja yritä vähän kehittää itseäsi.
Itteasiassa uskallan väittää, että korkeastikoulutetuissa tätä huumeiden viihdekäyttöä on suhteellisen paljonkin. Yleensä vain hallitsevat homman paremmin.

Rikosrekisteri? Mistä aloittaja tietää, että tällä miehellä sellainen on. Ja milaisista rikoksista?
 

Yhteistyössä