Kahvi/lenkkiseuraa Laukaa/Jyväskylä lähiympäristöstä?

Moikka!

Löytyykö täältä äitejä vailla kahviseuraa ja lenkkeilyseuraa vaikkapa Laukaa/Jyväskylän lähiympäristöstä? Itse asustelen 20km Jyväskylästä ja olen neljän tytön äit,i nuorin kohta 3kk. Auto käytössä joten liikkumaan pääsee =)

Kirjoitelkaapa löytyykö muita "yksinäisiä" kotiäitejä :LOL:
 
moro!

Täällä yks kolmen lapsen äiti joka ei iha vielä asu jyväskylässä mutta toukokuussa kyllä :) Neljättä ootellaan syntyväksi kesäkuulla :) Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin sieltä suunnalta kun en ketään oikeen tunne... laittele vaikka yksityisviestiä tai meiliä hanzu77@suomi24.fi jos haluat tutustua paremmin :)
 
Heippa!

Täällä myös oltaisiin tulevaisuudessa vailla lenkkeily/kahvitteluseuraa. Asun mieheni ja koiran kanssa Laukaassa ja odotan esikoista syntyväksi myöskin kesäkuussa :)
Töitä vielä jäljellä 7 viikkoa, sitten alkaa äippäloma. Mulla auto on myöskin käytettävissä, joten liikkumaan pääsee.
Sähköpostilla tavoittaa parhaiten minja74@suomi24.fi
 
Kivaa, että meitä nyt on jo muutama löytynyt =)
Niin, tosiaan mekin asutaan Liepeellä vielä tällä hetkellä. Syksyyn mennessä tosin muutetaan Vihtavuoreen. Vieläkin vaan ajattelen, että ollaan kaikki yhtä suurta Laukaata... :ashamed:
Olisipas mukavaa lähteä vaikka lenkillä tässä joku ilta. Saisi koiruudetkin vähän tutustella toisiinsa.
 
toi ois kyllä hyvä idea kokoontua isommalla porukalla.mites muitten aikataulut menee?mulle periaatteessa sopii vkon.loppukin mut tietty arkipäivätkin ok..meillä vaan on 12-15 aika pyhitetty päiväunille et se tietty vähän rajottaa menemisiä kun viel isompikin nukkuu päikyt ja hyvä niin ;) mut ruvetaan vaan järkkään jotain tapaamista ja toiv.sais kannatusta muilta mammoiltakin.
 
Ensi viikko kävisi hyvin. Tosin ti ja ke-illat on varattu, mutta muuten on vapaata. Myös ensi viikonloppu on allakassa vielä ihan tyhjää B)
Jos arkipäiviä mietitään, niin olisiko silloin mahdollista tavata illalla? Vielä näin työssäkäyvänä kun tuppaa nuo työt häiritsemään muuta elämää... :LOL:
 
Juu, olisi ihan kiva tavata. Illat muuten ihan sopii, kunhan ei kovin myöhäiseksi mene, poikien takia meinaan. Mies ens viikon iltavuorossa joten en vielä varmaksi voi luvata onko autoa. Seuraavalla viikolla ollaankin muutama päivä reissussa, mutta ei vielä mitään tarkkaa aikataulua ole.

Olipas kiva yllätys, että samalta kylältä löytyy mamma =) Vois joskus tutustuttaa koiria toisiinsa ;)
 
mulla ti-ja to illat menoo,muina iltoina käy...mies lähtee työmatkalle ruotsiin ma-pe mut mulle jää auto kylläkin.tietty mulle kävis ens vkon.loppukin??ja ilta aika käy parhaiten kun noi muksut on päikyillä just 12 jälkee kuten jo mainitsin aikasenmmin..täytynee miettiä missä tavattais?oisko se jonkun mamman luona kahvin merkeissä vai julkisella paikalla?tietty vois jyväskylässäkin tavata jossain kahvilassa jne...kyllä mäkin tietty kahvit keitän ja olette tervetulleita meille kylään..ehdotuksia??oikein jo odotan tapaamista teidän kanssa ja lapset varmaan viihtyy toistensa kanssa jne..
 
Tuo ensi viikonloppu voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, jos kaikille muillekin se sopisi?
Tapaamispaikaksi mulle ainakin käy ihan mikä vaihtoehto vaan, mitä kuunvalo ehdotti =)
Tosiaankin enemmän kuin mukavaa päästä tapaamaan toisia mammoja :)
 
Kyllä se ensiviikonloopu kävis varmaan mullekin vaikka lauantai, joskus klo 15 jälkeen?? Olisko se tapaaminen sitten jonkun meidän kotona, nyyttäri periaatteella? Kuunvaloko se ensimmäisenä oli valmis kahveja keittelemään =) Voi paikka tietysti olla ihan mikä vaan, mäkin voin täällä keitellä kahffeet :LOL:

Laittakaahan ehdotuksia kehiin!
 
toi klo 15 jälkeen kävis mullekkin hyvin. vaik 15.30-16.00? ja sovitaan vaan että meillä tavataan ekaks..ja toi nyyttäri juttu ois hyvä mut ei pakollinen!! mites minja74 ja kaksoset06?? käykö ensi vkon lauantai??


=) =)
 
meillä ei ole yhtään eläintä tällä hetkellä kotona..kissa on ollut adoptiossa viime kesästä miehen vanhemmilla ja sinne taitaa jäädäkkin.. :whistle: asutko gleo missäpäin laukaata? me asutaan ihan tässä laukaan kirkonkylän kupeella..
 
Sehän hienoa että päivä sopii, mut siis kertauksen vuoksi päivä on siis lauantai 8.3 ja aika 15.30-16.00 välisenä aikana kuunvalon tykö ( on muuten naistenpäivä) Me asustellaan tässä Jokiniemessä omakotitalossa Kuunvalo :) mites se sun osoite, laitatko sen meille sitten vaikka sähköpostiin niin ei tartte kaikille sitä paljastaa. Mä otan mukaan varmaan ainaski ton vauvelin ja ehkä isosiskon 4-v jos ei halua isin kanssa jäädä kotiin. Tuonko suolaista vai makeaa?
 
noniin..asia sovittu ja laitan jokaiselle mailina osoitteen tulemaan ja puh.numeron jos sit eksyy matkalla ni voi soitella tai jos jostain syystä estyy tulemasta.ollaan varmaan sit gleon kanssa voitu vaikka ohi kulkiessa törmätä kun me asutaan kans jokiniemessä rivareissa :) maailma on kyl pieni paikka.. :LOL: varmaan suolanen menee paremmin mut ihan miten itse kukin tahtoo.ite meinasin leipoo omenapiirakan kylläkin =) itse taidan tehdä niin, että laitan ton pienemmän ukon mukaan jonnekkin,minnekkä nyt meneevätkin ja tyttö jää kotia..eipähän ole ville pyörimässä täs jaloissa kun tulee noita isompia lapsosiakin!en ole vielä maininnut ukolle mitään lauantaista kun lähti aamulla työmatkalle ruotsiin ja tulee pe pois mut eiköhän toi nyt jonnekkin kavereitten yms.lo voi mennä villen kans siksi aikaa kun te tulette kylään..
 

Yhteistyössä