Kai mää nyt vähän ansaitsen olalle taputusta?? *turhis*

Oikeesti ette voi uskoa miten suuri saavutus se tälläiselle motivaatio-ongelmaiselle voikaan olla!! Vielä kun jaksaisi muokkailla kehittämistehtävän tekstiin tarvittavia korjauksia..

Ei joku sattuis osata neuvoa miten sivunumeroinnin saa word-tiedostosta pois? Ne meni väärin enkä saa pois... *tyhmyys huipussaan* :ashamed:
 
Laulava Lomittaja
Totta kai ansaitset *tapu,tapu* Hyvä juttu! Kummasti helpottaa omaakin oloa, kun saa asioita opiskelun saralla valmiiksi..

*itse opiskelin viime talven, ja se tuntu välillä tosi raskaalta*
 
Totta kai ansaitset *tapu,tapu* Hyvä juttu! Kummasti helpottaa omaakin oloa, kun saa asioita opiskelun saralla valmiiksi..

*itse opiskelin viime talven, ja se tuntu välillä tosi raskaalta*
Tässä on mennyt jo 1,5 vuotta, loppusuora jo häämöttää. Ja on tuntunut aika ajoin todella raskaalle, kun on tuota perhettäkin. Mutta ihan pian se on ohi ja tutkintotodistus kourassa!!!!
 
Sepä se..ite yh:na opiskelijana taistelin koulun läpi - ja voin sanoo, että voittajana maaliin... ammattitutkinto plakkarissa..
Se on hieno juttu!! Itse en ole yh, mutta riittävästi haastetta on ollut yhdistää koulunkäynti, samalla tehdä töitä ja saada kaikki 4 lapsen asiat pysymään hanskassa.. Mies osallistuu niin paljon kuin ehtii, mutta tekee paljon ylimääräisiä töitä jotta pärjättäisiin taloudellisesti. Minä kun nautin KELA:n suuria tukia..
 

Yhteistyössä