Kai neuvolaan SAA soittaa muulloinkin kuin puhelinaikana?

  • Viestiketjun aloittaja "hölmö"
  • Ensimmäinen viesti
ei kai sitä pahana pidetä, toisissa neuvoloissa vaan tulee automaatti vastaus " soititte neuvolaan, puhelin aika on... " toisissa paikoissa voi jättää viestin, toisissa ei edes sitä. Esim meidän neuvolaan ei pysty jättämään edes viestiä jos soittaa puhelinajan ulkopuolella, edelliseen pystyi, ja th myös sanoi että koska vaan voi soittaa, mutta jos hänellä on asiakas, ei vastaa mutta voi jättää viestin, ja soittaa takaisin heti kun pystyy
 
"hilma"
no toki voisi kehittää, mutta olisi kiva jos ihmiset ymmärtäisivät sen että nykyisin asiakkaita on tiiviisti koko päivän. Olisiko teistä kiva jos terkkari vastaisi puheluihin käyntinne aikana?? Ja siihen saattaisi mennä puolet käynnistänne. Saati kun soittaja olisit sinä itse ja terkkari ottaisi kantaa asioihinne toisen asiakkaan läsnäollessa.
 
har
Täällä siirryttiin neuvolassa takaisinsoittojärjestelmään eli nyt ei pysty sitäkään vähää päättämään mihin aikaan puhelu osuu. Automaatti vaan kyselee tiedot (Paina 2 jos kyseessä on ajanvaraus jne.) ja ilmoittaa lopuksi että soitamme sinulle takaisin huomenna 13.40. Onneksi itsellä on sellainen työ ettei tuo haittaa mutta voisin kuvitella että toisenlaisissa työtehtävissä ei ole mahdollisuutta päivystää puhelimen vieressä juuri tietyllä kellonlyömällä. Onneksi ajanvarauksen voi vissiin tehdä netissäkin.
 
har
Olin muuten kerran neuvolassa silleen että terkka vastasi puhelimeen ja toisessa päässä joku vuodatti keskenmenokokemuksiaan (pystyi päättelemään terkan vastauksista). Pikkasen tuli vaivaantunut olo puhelua kuunnellessa. Vastapuoli tuskin edes ajatteli että terkalla saattaisi olla juuri asiakas. Ja vaikka ei olisi arkaluontoinen asiakaan niin mun mielestä on kyllä epäkohteliasta vastata puhelimeen kesken asiakaskäynnin.
 
Mua kans ärsytti viimeksi kun olin äippäneuvolassa ja oli muutenkin kiire aika, kun oli antanut mulle liian lyhyen ajan ja koko aika mulle selitti että "nyt tehään tää vaan nopeesti ja nyt vaan tää nopeesti ja nyt mä vaan ultralla nopeesti katon" ja sit joku vielä soitti ja se puhu sen kanssa puhelimessa varmaan vartin.. joku siis peruutti aikaansa ja selitti kuinka ne on nyt kipeenä (puhelu kuulu selkeesti läpi).

Sit lopukse se terkka vaan sano sille joka soitti, että "mulla on tässä nyt asiakas". Kiva varmaan sille soittajalle! :O
 
Sei
Totta kai neuvolaan SAA soittaa muutoinkin kuin puhelintuntina. Ei siellä vaan välttämättä vastata muulloin. Fiksu terkka ei vastaile puhelimeen, jos sillä on potilas vastaanotolla!
 
"vieras"
[QUOTE="hilma";28326117]no toki voisi kehittää, mutta olisi kiva jos ihmiset ymmärtäisivät sen että nykyisin asiakkaita on tiiviisti koko päivän. Olisiko teistä kiva jos terkkari vastaisi puheluihin käyntinne aikana?? Ja siihen saattaisi mennä puolet käynnistänne. Saati kun soittaja olisit sinä itse ja terkkari ottaisi kantaa asioihinne toisen asiakkaan läsnäollessa.[/QUOTE]Äitiysneuvolassa on joskus vastannutkin minun vuorollani, etenkin jos on ollut aamun ensimmäisestä ajasta kyse. Ei kyllä ole jäänyt kauaa juttelmaan, vaan on ilmoittanut ottavansa yhteyttä pian tai kirjannut peruuntuneen ajan. Joskus sitten vaan on jättynyt vastaamattakin.
 

Yhteistyössä