"Kai sä nyt mulle myyt ne halvemmalla :)"

  • Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
ärsyyntynyt
Joo,tottakai. Mikä hitto siinä on,että mä tykkään ostella lapsilleni laadukkaita ja kauniita vaatteita ja sitten kaverit ja sukulaiset luulee että myyn ne vaatteet niille parin euron hintaan tai annan ilmaiseksi? o_O Yksikin SUUTTUI kun möin pieniä vaatteita huuto.netissä kun ei noilta kavereilta tai sukulaisilta saa rahoja koskaan, ja jos saa, niin myrtsin ilmeen kera kun kehtaan pyytää niistä niin paljon :mad: SUUTUTTAA. Ostaisivat sitten muualta vaatteet perkele.
 
"vieras"
Jep. Ilmaiseksi pitäsi antaa kaikki. Pyöräperäkärryä kinutaan nyt ilmaiseksi. Saivat jo pyöränistuimen, pinnasängyn, jatkettavan sängyn, Scooter-rattaat, seisomalaudan yms. ilmaiseksi. Vaatteet otetaan vaan ja ilmoitetaan, että kelpaa. Ei kiitetä, kerjätään lisää. Nytkin sisko tsekkaili kuopuksen takkien kokomerkintöjä, että joko tämä joutais meidän prinsessalle.
En anna enää mitään. Alkoi tökkimään koko kerjäläissakki.

Vittu sanon minä. Meillä on vain toinen töissä, ostan alesta ja käytän aikaa ja vaivaa lasten vaatteiden metsästykseen. He on hyväpalkkaisia, mutta saatanan pihejä. Ei mun tarvi kustantaa heidän lasten vaatteita, harrastusvälineitä ja käyttövaroita.
 
Harmittaahan tuo, kun itse pitää viimesistä penneistä omille hankkia mutta ilmaseks pitäs muiden saada. En anna minäkään itse hankkimiani juttuja :) Myydä voin, mutta eipä oo kukaan vielä rahaa tarjonnu.
 
"aloittaja"
Joo siis meiltäkin kelpaa myös ulkovaatteet,rattaat yms. mutta mitään ei olla valmiita maksamaan! Miks ihmeessä mun pitäis antaa tutulle ilmasiks kun itse olen kuitenkin niistä maksanut ihan normaalin hinnan? :eek:
 
tuttua
[QUOTE="vieras";23471673]Jep. Ilmaiseksi pitäsi antaa kaikki. Pyöräperäkärryä kinutaan nyt ilmaiseksi. Saivat jo pyöränistuimen, pinnasängyn, jatkettavan sängyn, Scooter-rattaat, seisomalaudan yms. ilmaiseksi. Vaatteet otetaan vaan ja ilmoitetaan, että kelpaa. Ei kiitetä, kerjätään lisää. [/QUOTE]

Ah niin tuttua :(
Ja sitten kun ne on heillä pieniä he kehuvat kuinka saivat hyvät myyntiprovikat kirppiksellä ja kuinka taas kannatti. Kun hiukan vihjaat että taisi kuitenkin kaikki myynti tavara olla meidän ostamia ja teille ANTAMIA ollaan naama norsun vitul**
että olen joutunut tekemään kovan työn kun vein ne myyntiin hinnoittelin ja siivosin pöytää ja ja ja, ja odotas jos sanot että annoin ne kyllä teille lainaan ja en ajatellut että sinä myyt ne puolestani niin johan taas tulee vikinää kuinka me ollaan tähänkin asti ostettu kaikki uutena joten ei voi pikkurahasta olla puute
 
niin se vaan on
Tuotan tekstiä työkseni. Olen siis kaikkina vuorokauden aikoina jokaisena vuoden päivänä sukulaisten, naapurien ja kylänmiesten käytettävissä ilmaiseksi reaaliajassa puhelimitse, sähköpostitse ja tekstiviestitse tarkastamaan välittömästi minkä tahansa tekstin, hakemuksen tai muun yhtään virallisemman sanallisen selvityksen kieliasun. Tai ratkaisemaan öisen, kapakassa käydyn oikeakielisyysriidan.

MURRR.

Mutta minä kyllä sitten maksan tutuilleni normaalisti pakettiautosta, perävaunusta, kukkienkastelusta, multakuormasta, sen kuljetuksesta, tuulettajanhihnan vaihdosta jne....
 
hurrr
Tuotan tekstiä työkseni. Olen siis kaikkina vuorokauden aikoina jokaisena vuoden päivänä sukulaisten, naapurien ja kylänmiesten käytettävissä ilmaiseksi reaaliajassa puhelimitse, sähköpostitse ja tekstiviestitse tarkastamaan välittömästi minkä tahansa tekstin, hakemuksen tai muun yhtään virallisemman sanallisen selvityksen kieliasun. Tai ratkaisemaan öisen, kapakassa käydyn oikeakielisyysriidan.

MURRR.

Mutta minä kyllä sitten maksan tutuilleni normaalisti pakettiautosta, perävaunusta, kukkienkastelusta, multakuormasta, sen kuljetuksesta, tuulettajanhihnan vaihdosta jne....
Mitäpä jos lopetat tuollaisen...vai pelkäätkö että "ystävät" katoaa? Niin käykin, mutta huomaat ettei ne mitään ystäviä ollutkaan vaan ottajia.
 
minä kyllä
Tuotan tekstiä työkseni. Olen siis kaikkina vuorokauden aikoina jokaisena vuoden päivänä sukulaisten, naapurien ja kylänmiesten käytettävissä ilmaiseksi reaaliajassa puhelimitse, sähköpostitse ja tekstiviestitse tarkastamaan välittömästi minkä tahansa tekstin, hakemuksen tai muun yhtään virallisemman sanallisen selvityksen kieliasun. Tai ratkaisemaan öisen, kapakassa käydyn oikeakielisyysriidan.

MURRR.

Mutta minä kyllä sitten maksan tutuilleni normaalisti pakettiautosta, perävaunusta, kukkienkastelusta, multakuormasta, sen kuljetuksesta, tuulettajanhihnan vaihdosta jne....
pyytäsin aina vastapalvelusta näistä, tyyliin, sinähän sitten lainaat pakettiautoasi (kun olet jonkun tekstin esim tarkastanut). kastelisitko kukkani kun minä katson tuon hakemuksen jne.. mikset tee niin? ymmärtäisivät paremmin sinunkin kantasi..
 
Tuttua juttua...siksi myyn parhaat Huutiksessa, ja jotain kirppiksellä, ja annan ilmaiseksi ei-kerjääville tutuille osan lasten vanhoista vaatteista yms.

Mua ärsyttää myös eräs kaveri: aina hän sanoo että jos näet kirpputorilla tai alessa sitä/tätä/tuota niin nappaa sellainen, maksan sulle sen sitten. Näen, soitan hänelle & kerron että täällä olis nyt tällainen tuote mistä puhuit, ja hän pyytää mua ostamaan sen. Ostan, vien sen hänelle, eikä hänellä useinkaan ole heti rahaa maksaa sitä. Lupaa maksaa tyyliin perjantaina, ja joskus 3 viikon päästä saan sitten kerjäämällä kerjätä häneltä niitä rahoja. Ja hän on hyvin tienaava ihminen, ei ole siitä kiinni etteikö olisi varaa maksaa....
 

Yhteistyössä