kaikella on tarkotus ;)

jotkut sanoo että "apua noin nuorena äidiksi koko elämä menee pilalla jne.." mutta ei se nii ole ei ainakaan minulla. mä oon nyt rv.32 eli 8kk ja ennen kun jäin raskaaksi join tosi paljon ja poltin...jotain huumeita.. :( mutta nyt kaikki on ohi..ellen olisi raskaana olisin tuolla jossain rikkomassa terveyttäni :( mutta näin ei ole..tää pikkunen mun mahassa on mun elämän suuntaa vaihtanu parempaan päin ;) eli kaikella on tarkotus :D mä en polta en juo en käytä mitään.. :D ja oon onnellinen et oon päässy yli niistä, mun kulta ja pikkunen on auttanu mua paljo :) onn siis 17wee :D ja muutenkin rakastan lapsia ;) :heart:

aivan ihanaa kesää teille

:flower: :hug:
 
Adalmina
Hienoa, että otit itseäsi niskasta kiinni noin tärkeän asian, oman lapsen takia. Ole ylpeä itsestäsi! :)
Hyvää jatkoa ja onnea viimeisille raskausviikoille.. :hug:
 
..hienoa kuinka olet saanut elämääsi uuden suunnan..itsellä oli melkein sama tilanne ennen raskauttani, mutta nyt on tilanne toinen..olen rv.33 ja nyt jännitetään että milloinka synnytys käynnistyy ja saa oman pojan ensi kertaa syliin.. kaikkea hyvää sinulle ja voimia jatkoon!! ..
 

Yhteistyössä