kaikille ravintola asiakkaille ! LUKEKAA

  • Viestiketjun aloittaja "ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"ärsyyntynyt"
"Olemme joutuneet odottamaan pöytäämme lähes vartin" - Jos teette varauksen kello 18 niin älkää saapuko paikalle 17:30. Ihan oikeesti.

"Tulimme ravintolaan puoli tuntia sitten ja emme ole vieläkään saanut drinkkejämme" - Kun tungette jalkanne ovestamme sisään, ette ylitä mitään maagista ajatustenluku rajaa. Valitettavasti teidänkin seurueenne täytyy viedä takkinne (4min), istuutua pöytään, (2min), käytävä vessassa (5min), tervehtiä toisianne (6min), lukea drinkkilistaa (10min koska emme voi ottaa tarjoilijan suosituksia, elämä on niin kallista ja koko kuukausibudjettini romuttuu tästä 9 euron drinkistä, joten valitsen sen huolella) Ainiin ja vielä yksi juttu.. Niitä drinkkejähän ei hitto vie tehdä mitään hanaa kääntämällä tai nappia painamalla, vaan ammattitaitoinen ihminen käyttää niiden valmistukseen tuoreeltaan aikaansa ja ammattitaitoaansa!! Jos haluat jotain nopeasti, niin tiedä mitä haluat.

"Ruoka on liian tulista" - Ai kappas, tulitte sattumoisin ravintolaan, joka tunnetaan tyylisuunnaltaan ja maineiltaan ns. chilikkääksi. Kysynkö kokilta löytyisikö perunamuusia teille?

"Palvelu on kovin hidasta" - Kyllä vaan, suorastaan skandaalimaista, että lauantai iltana kello 20:30 saapuessasi 18 hengen seurueen kanssa kaupungin suosituimpaan ravintolaan, kokonaisaikanne ravintolassa on reilut kaksi tuntia.. Käsittämätöntä.

"Laskuissamme on virheitä" - Voi harmin paikka. Jos vaikka sitten ensi kerralla rakas 18 hengen seurueenne voisi a) maksaa samasta TAI VAIHTOEHTOISESTI b) pysyä hitto vie sillä samalla paikalla tai suurin piirtein niillä, eikä leikkiä mitään helkkarin tuolileikkejä ja vaihtaa paikkaa sen 17 kertaa. Ei ole oletusarvoista, että tarjoilijalla olisi joku valokuvamuisti jokaisesta illan asiakkaasta ja heidän syomisistään ja juomisistaan.

"En tilannut/saanut tätä annosta" - Joskus näin käy, mutta tällaisen lauseen kuulee päivittäin viikonloppuisin loppuillasta.. Lopputulos: Älä vaan ole niin kännissä, että unohdat mitä olet tilannut tai syönyt.

"Saisinko tämän, tämän ja tämän ilmaiseksi, koska palvelu oli niin hidasta" - Yleensä palvelun ollessa oikeasti hidasta, niin tarjoilija tarjoaa itse jotain hyvitystä. Tosi ammattivalittajan tunnistaa siitä, kun hänelle kaataa lasin viiniä talon puolesta, mutta illan lopuksi kehtaa vaatia vielä jotain hyvitystä (Yleensä ilmaista alkoholia).

"Koska minä olen niin armollinen ja tuon itseni ja kaksi kaveriani tähän ravintolaan, ansaitsen kaiken _ilmaiseksi_" - Tällainen ihan tavallinen tyyppi, joka luulee läsnäolollaan olevan suurtaa lisäarvoa ravintolalle. Ns. **** hatussa- Asiakas aina kuningas - Syndrooma (Yleensä ei mitään kosketuspintaa asiakaspalveluun tai liike-elämään omassa elämässä)
 

Yhteistyössä