Kaikkea sitä tulee kokkaillessa mieleen ;D (G:tä pukkaa..)

Elikkäs tuossa kun ruokaa laittelin, tuli tällänen tärkee juttu mieleen. :D

Jos teillä on lapselle opetettu, ettei esim. keksien yms kanssa kuljeta, vaan istutaan ne syömässä ja olette kylässä, jossa perheen omat lapset saa kulkea leikkimässä ja ties missä ja syödä samalla vaikka edellä mainittua keksiä, niin saako silloin teidänkin lapsi kulkea vaikka kotona ei saisi?

Tai jos teillä on kylässä lapsia jotka kotona saa kulkea (ja edelleenkään teidän lapsi ei kotona tätä harrasta :D) niin sanotteko vieraille että teillä istutaan syömässä?

Olikos nyt tarpeeks sekavaa...?... :ashamed:

Mutta meillä siis ei juurikaa syötävien kanssa kuljeskella leikkimässä sun muualla, ja sama pätee kylässäkin vaikka muut näin tekisi. Ja meillä kyllä passitan vieraatkin pöydän ääreen syöpöttelemään mikäli lapsen/lasten omat vanhemmat sitä ei tee...

Eiks tää ollu tärkeetä? :D
 
Vieraiden lapset on mun säännöillä jos ovat hoidossa. Jos niitten vanhemmat on paikalla, en puutu asiaan ellei jotain omaani ole menossa rikki.

Oma lapseni on vielä niin pieni ettei säännöistä voi puhua varsinaisesti, mutta mun mielestä lapsellani on samat säännöt kylässä kuin kotonakin. Ei ainakaan oma-aloitteisesti llöysempi kuri kuin kotona! Silloin kun en ole itse paikalla, mulle on ihan sama. Kotona lapsi kumminkin asuu, eli ei mene pilalle jos joskus saa olla eri säännöillä muutaman tunnin.
 

Yhteistyössä