Kaikki ei luterilaiset joukolla mukaan! Tai ainakin uskonnottomat

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
?? siis kukä tää ap on ?
Meinasin tota pyhää yksinkertaisuutta, vaikka hän ei tätä aloittanutkaan, mutta on niin pontevasti vastaan. Jos hänen mielestä sinun rukousaiheketjun motiivina oli itsekehu, niin minusta hänen motiivinaan poistaa se ketju on silkka pahansuopuus, koska ei pidä uskovista ja erityisesti sinusta ainakaan.

Mutta tämähän on pelkää spekulaatiota ja perustuu hatariin muistikuviini. hmm.
Aaa, no nyt ymmärrän oishan se pitänyt arvata näistä :LOL: :LOL: :LOL: -hymiöistä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
?? siis kukä tää ap on ?
Meinasin tota pyhää yksinkertaisuutta, vaikka hän ei tätä aloittanutkaan, mutta on niin pontevasti vastaan. Jos hänen mielestä sinun rukousaiheketjun motiivina oli itsekehu, niin minusta hänen motiivinaan poistaa se ketju on silkka pahansuopuus, koska ei pidä uskovista ja erityisesti sinusta ainakaan.

Mutta tämähän on pelkää spekulaatiota ja perustuu hatariin muistikuviini. hmm.
Hold your horses, nainen! Minulla ei ole mitään Gracea vastaan, eikä ketään muutakaan palstalaista vastaan. Enhän tunne teistä ketään. En tiedä, miksi otitte minut hampaisiinne ettekä vaikka Lunaticia, jonka kanssa peesailimme toisamme.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mä en ole luterilainen. En ole ikinä ollut.
No mitäs sitten?
No mitä sitten, mitäs sitten? Voi pyhä....
Lue aloitus ja lue valitus siitä, että tänne tuli uskovaiset. Mä saan tulla tähän, otsikossa sanotaan niin.
Eikös otsikossa puhuttu uskonnottomista...
Kaikki ei-luterilaiset joukolla mukaan. Niin siinä sanottiin. Ja lisäksi kaikki uskonnottomat. Luulisi, että osaat lukea, jos kirjoitat työksesi naisten käyttäytymistä koskevaa juttua, vai mitenkäs se menikään? Ja täältä olet etsinyt siihen materiaalia, kunnes sanoit, että kiitos riittää, olen saanut tarpeeksi aineistoa, vai mites se olikaan, muistatkos itse?

Olit etenki Gracea vastaan silloin jo... Taisi johtua alunperin siitä, että Gracella oli kiva joulu, vieläkö muistat?

Siinä valossa tämä on läpinäkyvä hyökkäys Gracea vatsaan ja kaikkea, mitä hän edustaa.
Sulla taitaa olla päivälääke ottamatta, sen verran outoja höpiset.

Joo, kirjoitan työkseni ja ensimmäisen kerran tulin palstalle kun etsin materiaalia naisten sosiaalisia verkostoja käsittelevään artikkeliin. Internetin keskustelupalstat olivat yhtenä esimerkkinä. Mutta en mä täällä siitä ole mitään puhunut. Ja tuosta lopusta minulla ei ole hajuakaan. Siinä valossa aika outo hyökkäys tämä minua vastaan.
ai Pyhä Yksinkertasuus on entinen Teenlitku??

no nyt mie ymmärrän taas vähän paremmin :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mä en ole luterilainen. En ole ikinä ollut.
No mitäs sitten?
No mitä sitten, mitäs sitten? Voi pyhä....
Lue aloitus ja lue valitus siitä, että tänne tuli uskovaiset. Mä saan tulla tähän, otsikossa sanotaan niin.
Eikös otsikossa puhuttu uskonnottomista...
Kaikki ei-luterilaiset joukolla mukaan. Niin siinä sanottiin. Ja lisäksi kaikki uskonnottomat. Luulisi, että osaat lukea, jos kirjoitat työksesi naisten käyttäytymistä koskevaa juttua, vai mitenkäs se menikään? Ja täältä olet etsinyt siihen materiaalia, kunnes sanoit, että kiitos riittää, olen saanut tarpeeksi aineistoa, vai mites se olikaan, muistatkos itse?

Olit etenkin Gracea vastaan silloin jo... Taisi johtua alunperin siitä, että Gracella oli kiva joulu, vieläkö muistat?

Siinä valossa tämä on läpinäkyvä hyökkäys Gracea vatsaan ja kaikkea, mitä hän edustaa.
Niin ainahan kaikki on sun mielestä hyökkäystä sinua tai Gracea vastaan. Etkö sinä ymmärrä että kyse ei ole yksilöistä vaan uskonnoista? Mulle on ihan sama kuka niitä avauksia kirjottelee jos sisältä on sitä raamantulla päähän lyömistä. Ja yleensä kyllä ne avaukset on melko harmaiden tekemiä. Joten ei kannata sitä marttyyrin roolia antaa uskonsisarellesi tai itse kantaa.
 
Mua ei haittaa vaikka kuinka julistaisi.Mitä merkitystä on jollain ketjulla kun sitä ei ole todellakaan pakko mennä lukemaan ja vielä vähemmän sinne on pakko tunkea itsensä kommentoimaan jos se niin ahdistaa...
Täällähän riittää pinottain luettavaa mikä saa niskakarvat pystyyn mutta onneksi se tosiaan ei ole pakko lukea eikä ole pakko yrittää edes ymmärtää kun on avaamatta vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
No kaikki toki eivät kuulu lukutaidottomiin uskovaisiin, on myös lukutaidottomia ateisteja.
Mun mielestä niin ateistit, uskonnottomat kun eri uskontokuntiin kuuluvat mahtuu hyvin tälle palstalle. Keskustellahan voi muutenkin kun pyhiin tekteihin mielipiteensä perustaen tai niitä lainaten.
Sillä ei ole mitään merkitystä onko ne reimatecit kristityn vaiko ateistin lapsella kun niistä keskustellaan.
Kummasti rukousketjuunkin tunkee tyypit, ketkä eivät edes halua, että heidän puolesta rukoillaan. Oisit perustanut kerhon johon saa liittyä he, keitä tuo ketju ärsyttää. Moni keskustellessaan lainaa tekstejä, jotka ovat oman vakaumuksen tai mielipiteen takana.
Kyse ei ole pelkästä ketjusta vaan jatkuvasta julistamisesta.
No ehkä sä olet sitten liikaa palstalla, minä en ainakaan mitään jatkuvaa julistusta ole huomannut.
Mä olen ollut palstalla 5 vuotta. Välillä enenmmän ja välillä vähemmän. Mutta yksi asia on pysynyt ennallaan näinä vuosiana; uskonnolliset julistuskeskustelut.
Kuten myös nimikeskustelut ja reimatecit ym. jonninjoutavat löpinät. Onko sellainen mielestäsi julistamista, kun uskovainen tuo oman näkemyksensä ja mielipiteensä keskusteluissa ilmi? Vai mitä tarkoitat koko julistamisella?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mä en ole luterilainen. En ole ikinä ollut.
No mitäs sitten?
No mitä sitten, mitäs sitten? Voi pyhä....
Lue aloitus ja lue valitus siitä, että tänne tuli uskovaiset. Mä saan tulla tähän, otsikossa sanotaan niin.
Eikös otsikossa puhuttu uskonnottomista...
Kaikki ei-luterilaiset joukolla mukaan. Niin siinä sanottiin. Ja lisäksi kaikki uskonnottomat. Luulisi, että osaat lukea, jos kirjoitat työksesi naisten käyttäytymistä koskevaa juttua, vai mitenkäs se menikään? Ja täältä olet etsinyt siihen materiaalia, kunnes sanoit, että kiitos riittää, olen saanut tarpeeksi aineistoa, vai mites se olikaan, muistatkos itse?

Olit etenki Gracea vastaan silloin jo... Taisi johtua alunperin siitä, että Gracella oli kiva joulu, vieläkö muistat?

Siinä valossa tämä on läpinäkyvä hyökkäys Gracea vatsaan ja kaikkea, mitä hän edustaa.
Sulla taitaa olla päivälääke ottamatta, sen verran outoja höpiset.

Joo, kirjoitan työkseni ja ensimmäisen kerran tulin palstalle kun etsin materiaalia naisten sosiaalisia verkostoja käsittelevään artikkeliin. Internetin keskustelupalstat olivat yhtenä esimerkkinä. Mutta en mä täällä siitä ole mitään puhunut. Ja tuosta lopusta minulla ei ole hajuakaan. Siinä valossa aika outo hyökkäys tämä minua vastaan.
ai Pyhä Yksinkertasuus on entinen Teenlitku??

no nyt mie ymmärrän taas vähän paremmin :D
Minä en ole ollut koskaan Teenlitku. Uskokaa nyt! Hän on ilmeisesti ärsyttänyt teitä suunnattomasti, ja minä pahaksi onnekseni kuulemma muistutan häntä. Olen siitä pahoillani. Haluaisin käydä asiasta kuin asiasta järkevää keskustelua, en takertua lillukanvarsiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ai Pyhä Yksinkertasuus on entinen Teenlitku??

no nyt mie ymmärrän taas vähän paremmin :D
Minä en ole ollut koskaan Teenlitku. Uskokaa nyt! Hän on ilmeisesti ärsyttänyt teitä suunnattomasti, ja minä pahaksi onnekseni kuulemma muistutan häntä. Olen siitä pahoillani. Haluaisin käydä asiasta kuin asiasta järkevää keskustelua, en takertua lillukanvarsiin.
noh, tämä jäänee sitten vaan modejen tietoon. he kun näkevät kyllä ip-osotteetkin :D me muut voiaan vaan spekuloida.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
No kaikki toki eivät kuulu lukutaidottomiin uskovaisiin, on myös lukutaidottomia ateisteja.
Mun mielestä niin ateistit, uskonnottomat kun eri uskontokuntiin kuuluvat mahtuu hyvin tälle palstalle. Keskustellahan voi muutenkin kun pyhiin tekteihin mielipiteensä perustaen tai niitä lainaten.
Sillä ei ole mitään merkitystä onko ne reimatecit kristityn vaiko ateistin lapsella kun niistä keskustellaan.
Kummasti rukousketjuunkin tunkee tyypit, ketkä eivät edes halua, että heidän puolesta rukoillaan. Oisit perustanut kerhon johon saa liittyä he, keitä tuo ketju ärsyttää. Moni keskustellessaan lainaa tekstejä, jotka ovat oman vakaumuksen tai mielipiteen takana.
Kyse ei ole pelkästä ketjusta vaan jatkuvasta julistamisesta.
No ehkä sä olet sitten liikaa palstalla, minä en ainakaan mitään jatkuvaa julistusta ole huomannut.
Mä olen ollut palstalla 5 vuotta. Välillä enenmmän ja välillä vähemmän. Mutta yksi asia on pysynyt ennallaan näinä vuosiana; uskonnolliset julistuskeskustelut.
Kuten myös nimikeskustelut ja reimatecit ym. jonninjoutavat löpinät. Onko sellainen mielestäsi julistamista, kun uskovainen tuo oman näkemyksensä ja mielipiteensä keskusteluissa ilmi? Vai mitä tarkoitat koko julistamisella?
No jokainen varmaan tietää mitä pidetään julistamisena ja mitä ei. Tosin usein kristitty ei huomaa julistavansa mutta huomaa vaikka muslimin julistamisen.
Mutta mun on pakko lopettaa keskusteleminen tähän, sillä ulkoilu kutsuu.
 
TilkkuTyttö
No jos ei uskonnoista sais enää keskustella täällä, niin ei sitten ateismistakaan jne.

Uskonto keskustelut on hauskoja, te ootte tylsiä jotka ette niitä suvaitse. :kieh: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
No jokainen varmaan tietää mitä pidetään julistamisena ja mitä ei. Tosin usein kristitty ei huomaa julistavansa mutta huomaa vaikka muslimin julistamisen.
Mutta mun on pakko lopettaa keskusteleminen tähän, sillä ulkoilu kutsuu.
Kysyin sulta muttet näköjään osannut vastata. Sekö on julistamista, jos uskovainen tuo kantansa ilmi? Eiköhän kaikki huomaa eriävät mielipiteet ja vakaumukset - ateistitkin. Mitä sitten? Jokaisella on niihin oikeus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
No jos ei uskonnoista sais enää keskustella täällä, niin ei sitten ateismistakaan jne.

Uskonto keskustelut on hauskoja, te ootte tylsiä jotka ette niitä suvaitse. :kieh: :xmas:
Kuinkas moni on ollut suvaitsematta uskonnosta keskustelemista? Itse en huomannut yhtään sellaista kommenttia.
Miten keskustelu eroaa julistamisesta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ai Pyhä Yksinkertasuus on entinen Teenlitku??

no nyt mie ymmärrän taas vähän paremmin :D
Minä en ole ollut koskaan Teenlitku. Uskokaa nyt! Hän on ilmeisesti ärsyttänyt teitä suunnattomasti, ja minä pahaksi onnekseni kuulemma muistutan häntä. Olen siitä pahoillani. Haluaisin käydä asiasta kuin asiasta järkevää keskustelua, en takertua lillukanvarsiin.
noh, tämä jäänee sitten vaan modejen tietoon. he kun näkevät kyllä ip-osotteetkin :D me muut voiaan vaan spekuloida.
Aika ikävää kohtelua olen kyllä saanut näiden perustelemattomien spekulaatioiden takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
No jos ei uskonnoista sais enää keskustella täällä, niin ei sitten ateismistakaan jne.

Uskonto keskustelut on hauskoja, te ootte tylsiä jotka ette niitä suvaitse. :kieh: :xmas:
Kuinkas moni on ollut suvaitsematta uskonnosta keskustelemista? Itse en huomannut yhtään sellaista kommenttia.
Miten keskustelu eroaa julistamisesta?
Kun keskustellaan, tuodaan esiin erilaisia perusteltuja näkökantoja, mutta ei väitetä, että oma näkemykseni on sen oikeampi kuin sinunkaan. Kun julistetaan, sanotaan, että minun näkemykseni on ainoa oikea ja sinun väärä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ai Pyhä Yksinkertasuus on entinen Teenlitku??

no nyt mie ymmärrän taas vähän paremmin :D
Minä en ole ollut koskaan Teenlitku. Uskokaa nyt! Hän on ilmeisesti ärsyttänyt teitä suunnattomasti, ja minä pahaksi onnekseni kuulemma muistutan häntä. Olen siitä pahoillani. Haluaisin käydä asiasta kuin asiasta järkevää keskustelua, en takertua lillukanvarsiin.
noh, tämä jäänee sitten vaan modejen tietoon. he kun näkevät kyllä ip-osotteetkin :D me muut voiaan vaan spekuloida.
Aika ikävää kohtelua olen kyllä saanut näiden perustelemattomien spekulaatioiden takia.
no todista jollain lailla että ET ole litku. mie epäilen ettet siihen pysty :D

 
TilkkuTyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
No jos ei uskonnoista sais enää keskustella täällä, niin ei sitten ateismistakaan jne.

Uskonto keskustelut on hauskoja, te ootte tylsiä jotka ette niitä suvaitse. :kieh: :xmas:
Kuinkas moni on ollut suvaitsematta uskonnosta keskustelemista? Itse en huomannut yhtään sellaista kommenttia.
Ah, niin, tuolla puhuttiin Julistamisesta. No, mun uskovaiset tutut Julistaa kyllä ihan tavallisesti keskustelemalla. Että mites sen nyt oikein erottaa... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Kun keskustellaan, tuodaan esiin erilaisia perusteltuja näkökantoja, mutta ei väitetä, että oma näkemykseni on sen oikeampi kuin sinunkaan. Kun julistetaan, sanotaan, että minun näkemykseni on ainoa oikea ja sinun väärä.
No jos tolla perusteella uskovaiset pitäis heivata, niin samaan syssyyn lähtis aika monta muutakin aihetta (tai nimimerkkiä!). Kyllä täällä suurimmaks osaks sitten julistetaan, eikä keskustella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ai Pyhä Yksinkertasuus on entinen Teenlitku??

no nyt mie ymmärrän taas vähän paremmin :D
Minä en ole ollut koskaan Teenlitku. Uskokaa nyt! Hän on ilmeisesti ärsyttänyt teitä suunnattomasti, ja minä pahaksi onnekseni kuulemma muistutan häntä. Olen siitä pahoillani. Haluaisin käydä asiasta kuin asiasta järkevää keskustelua, en takertua lillukanvarsiin.
noh, tämä jäänee sitten vaan modejen tietoon. he kun näkevät kyllä ip-osotteetkin :D me muut voiaan vaan spekuloida.
Aika ikävää kohtelua olen kyllä saanut näiden perustelemattomien spekulaatioiden takia.
no todista jollain lailla että ET ole litku. mie epäilen ettet siihen pysty :D
Mulla ei ole minkäänlaista todistusvelvollisuutta kylläkään, mutta kerrohan, miten mä sen voin todistaa?
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Miten keskustelu eroaa julistamisesta?
Kun keskustellaan, tuodaan esiin erilaisia perusteltuja näkökantoja, mutta ei väitetä, että oma näkemykseni on sen oikeampi kuin sinunkaan. Kun julistetaan, sanotaan, että minun näkemykseni on ainoa oikea ja sinun väärä.
No tuolla perusteella täältä lähtis sit aika moni muukin ketju "omaan osioon". Luepa mitä ketjua tahansa (esimerkiksi imetyksestä, vaipoista, kasvatuksesta), niin meno on juuri tuollaista.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Uskonnottomat harvemmin julistavat keskusteluissa sitä mikä on oikein tai väärin. Ilman uskontoa kun ei ole mitään kirjoitettuja sääntöjä kuinka saa toimia. Keskutelemini asiasta kun asiasta on ok, mutta julistaminen taas tympii varmasti aika montaa. Ja julistamisen paikka lieneen joku muu kun perhelehden keskustelupalsta. Muslimeillakin on omat nettiväylänsä missä julistavat sanomaansa. Eiköhän jokaiselle uskontokunnaklle löydy omansa?
Jäähän tänne reimatecit, läskiketjut, parisuhdekriisit, nimihöpinät, huumori ja meitä aina niin jutuillaan hauskuttavat kestonikit.
Juuri näin, eikö julistaminenkin ole kiellettyä. Ainakin pitäs!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Miten keskustelu eroaa julistamisesta?
Kun keskustellaan, tuodaan esiin erilaisia perusteltuja näkökantoja, mutta ei väitetä, että oma näkemykseni on sen oikeampi kuin sinunkaan. Kun julistetaan, sanotaan, että minun näkemykseni on ainoa oikea ja sinun väärä.
No tuolla perusteella täältä lähtis sit aika moni muukin ketju "omaan osioon". Luepa mitä ketjua tahansa (esimerkiksi imetyksestä, vaipoista, kasvatuksesta), niin meno on juuri tuollaista.
Niinpä. Ateistit julistaa kuinka Jumala on ihan täysin tuulesta temmattu jne. Mitä se on, jos ei julistamista?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Uskonnottomat julistavat omaa näkemystään oikeaksi, kuten tekevät uskovaisetkin. Miksi täällä saisi olla horoskooppeja ja ennustajia, tai keskusteluja yliluonnollisista asioista? Tämä on kuitenkin VAIN nettipalsta, paikka johon kirjoitellaan paljon asioita. Jos ei kiinnosta, ei tarvitse lukea. Hyvinkin helppoa.
KESKUSTELU on eri asia kuin tollanen rukousten "kauppaaminen". Tai sitten sulla on aika outo käsitys "keskustelusta".
Uskonnostakin voi KESKUSTELLA.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Miten keskustelu eroaa julistamisesta?
Kun keskustellaan, tuodaan esiin erilaisia perusteltuja näkökantoja, mutta ei väitetä, että oma näkemykseni on sen oikeampi kuin sinunkaan. Kun julistetaan, sanotaan, että minun näkemykseni on ainoa oikea ja sinun väärä.
No tuolla perusteella täältä lähtis sit aika moni muukin ketju "omaan osioon". Luepa mitä ketjua tahansa (esimerkiksi imetyksestä, vaipoista, kasvatuksesta), niin meno on juuri tuollaista.
Niinpä. Ateistit julistaa kuinka Jumala on ihan täysin tuulesta temmattu jne. Mitä se on, jos ei julistamista?
Minusta on eri asia sanoa, että Jumala on ja piste ja jos et usko joudut helvettiin, rupeapa kuule nyt uskomaan niin olet kelvollinen ihminen kuin että minä en usko sellaiseen, mille ei ole olemassa mitään todisteita. Kai huomaat(te) eron?

 
noup
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Uskonnottomat harvemmin julistavat keskusteluissa sitä mikä on oikein tai väärin. Ilman uskontoa kun ei ole mitään kirjoitettuja sääntöjä kuinka saa toimia. Keskutelemini asiasta kun asiasta on ok, mutta julistaminen taas tympii varmasti aika montaa. Ja julistamisen paikka lieneen joku muu kun perhelehden keskustelupalsta. Muslimeillakin on omat nettiväylänsä missä julistavat sanomaansa. Eiköhän jokaiselle uskontokunnaklle löydy omansa?
Jäähän tänne reimatecit, läskiketjut, parisuhdekriisit, nimihöpinät, huumori ja meitä aina niin jutuillaan hauskuttavat kestonikit.
Juuri näin, eikö julistaminenkin ole kiellettyä. Ainakin pitäs!
Jos täällä kielletään keskustelut uskosta, niin mä ainakin häivyn. Onhan tää kumma, jos ei vapaassa maassa saa puhua siitä, mikä mieltä askarruttaa :/. On täällä tosiaan niin paljon turhaa tällä palstalla, että uskosta keskusteleminen nyt ei luulis ketään häiritsevän. Sitä paitsi tuossa Gracen rukousketjussa joku vastasi että oli saanut avun. Voisko sen parempaa olla? Miksi ihmisten auttaminen ja heistä hyvän ajatteleminen on kiellettyä? On tämä kyllä erikoisen negatiivinen palsta :(.
 

Yhteistyössä