kaikki jotka yrittävät pudottaa painoa ennen raskautta!!!

  • Viestiketjun aloittaja pikkuviikinki
  • Ensimmäinen viesti
pikkuviikinki
tänne!!!
eli minulla olisi 15kg pudotettavana ennen kuin tulen raskaaksi.
painan nyt 65kg olen 154cm pitkä.
olisi mukavaa kerrankin odottaa vauvaa hiukan keveämpänä.
mulla olis tavotteena 1kg viikko pudotus ja vauvaa aletaan yrittämään elokuussa 2008 :D .
minäkö suunnittelija.
 
läskilyllerö
kilo viikossa putoaa, kun syöt 7000kcal vähemmän kuin kulutat viikossa... itse söin n. 800kcal pv ja kävin 300-400kcal lenkillä joka toinen pv niin tippui kilo viikossa, mutta sitten olikin jo viivoja tikussa...
tsemppiä!!!
 
laihduttaja
Täällä myös yksi joka haluaa vanhaa painoa pienmmäksi, mulla tavoitteena on -10kiloa nyt alkuun ja jos lähtee helposti sitten toinen mokoma. Painoa voisin tiputtaa yhteensä pari kymmentä kiloa mut jos toi 10 lähtis ainakin ennen raskautta. Loppuvuodesta toivon olevani huomattavasti kevyempi. Jumpissa käyn 3 viikossa. Ja pisteitä laskeskelen.

Mitkäs on muiden laihdutus konstit? Mukavaa viikkoa kaikille!
 
muumuu
koitan syödä tavallista vähärasvaista ruokaa sillom ku on nälkä..en laske pisteitä enkä kellonaikoja.Voisi syödä vähemmänkin mutta muutama kilo on pudonnut =)
 
Täällä myös yksi vauvakuumeinen ja ylipainoinen. :wave:

Pituutta 162cm ja painoa löytyy 84,7 kiloa.

Viimeisen vuoden aikana olen pudottanut 12 kiloa. =)

Viimeisestä odotus/imetysajasta on vielä 2,7kg jäljellä.

Ainakin viisi kiloa pitäisi saada kropasta pois, että raskautuminen olisi mahdollista, koska minulla on PCO.

Ylipainoa on siis paljon (15-25kg), mutta yritän pitää realistiset tavoitteet laihdutuksessani...<br><br>
 

Yhteistyössä