Kaikki lima-asiantuntijat hoi!!! (ja niitähän täällä riittääpi)

Kopioin siis tän kyssärin tännekki.

Mitäköhän tää tarkottaa?
kp 10-12 limantuotanto oli ihan hurjaa!!! Siis tosi liukkaat kelit koko ajan. Nyt eilen ja tänään on ollu kuitenki selvästi kuivempaa ja tänään sain ovistestiin plussan :eek: Huomenna on vasta follikkeliultra jossa näkee mitä siellä on tapahtumassa. Ja JOO! Toivottavasti ei ole liian myöhään, tuli mokattua ajanvarauksessa lahjakkaasti, eli toivottavasti ei ovis ehdi olla ennen sitä!!!! Mut niin, onko kokemuksia kellään tosta lima-asiasta?????
 
Ovulaatio on kai silloin viimeisenä limapäivänä tai heti sen jälkeen. Ja ovistestit voi näyttää plussaa parikin päivää jolloin ensimmäinen plussa on se oikea plussa. Testasitko ennen tätä päivää? Koska sitten tuo kaikki sopisi ihan hyvin, ovis on tänään tai huomenna.
 
Kiitos asiantuntijalausunnoista. :D Olen kyllä testaillu joka päivä kp7 lähtien millon alko ensimmäiset limailut, eilenkään ei näkyny haamun haamua ja tänään sitte plussa. Näin mulla testit yleensäki on menny.... Mut huomenna sen tosiaan tietää ku on se ultra.

Ajattelin vaan jos mussa onki jotain vikaa jos limat tulee eri aikaan ku ovis :'(
 
Pilvilinna, tuskin sussa nyt mitään vikaa on. Siis voihan valkovuodon määrä vaihdella muistakin ku ovis syistä.. Mun on ainakin ihan mahdotonta vuodon tms. perusteella arvioida ovista. En vaan ossoo enkä oo tarpeeksi harjotellu. Seksihalujen lisääntyminen kertoo mulle parhaiten "siitä ajasta" B)
Tosin hukkaan menee neki munasolut :kieh: jos niitä mulla nyt ees irtoaa, ei sitä koskaan ( vielä ) tiedä.
 
No, jos jotain kiinnostaa niin munasolu ei eilisessä ultrassa ollut vielä irronnut. Yksi kaunis n.2cm munis vasemmalla puolella köllötteli =) Limailu kyllä on vähentyny ovista kohdin, joten ota siitä nyt selvää. Mutta mitäs siitä.... kunhan vaan nyt pupuillaan :D Eli eli, jos tästä nyt voi jotain päätellä niin ainakaan mulla ne limat tulee paljon ennen ovulaatiota, joten kannattaa vaan jatkaa pupuilua limakauden jälkeenkin.
 
pilvilinna oon seurannut sivusta ja aikas mielenkiintoista, itsellä alkoi kans about kp 10 klöntillä ja siitä lähtien ollut liukkaat kelit, nyt on 13 ja tänään tuli taas klimppi... Vielä ei ole tikku näyttänyt mitään, en tiedä näyttääkö tänään... Onko sulla miltä se tikku nyt näyttänyt vieläkö näyttää plussaa? Eli ovis voikin tapahtua limakauden jälkeisellä kuivalla kaudellakin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
pilvilinna oon seurannut sivusta ja aikas mielenkiintoista, itsellä alkoi kans about kp 10 klöntillä ja siitä lähtien ollut liukkaat kelit, nyt on 13 ja tänään tuli taas klimppi... Vielä ei ole tikku näyttänyt mitään, en tiedä näyttääkö tänään... Onko sulla miltä se tikku nyt näyttänyt vieläkö näyttää plussaa? Eli ovis voikin tapahtua limakauden jälkeisellä kuivalla kaudellakin :whistle:
Juu, eilen illalla näytti vielä vahvaa plussaa. Tänään en ole testannu, eikä lämmöt ollu viel noussu aamulla, joten ehkäpä se tänään irtoo. Tulispa meis jo kotiin.... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Lämmöt nousee yleensä vasta parin pvän jälkeen ovulaatiosta =) Tää vain selvennykseksi jos joku ei sattunut tietämään (kuten mie sillo ko alotin palstailun ja tiedon keräämisen :))
Juu, näin olen kuullu. Mutta aina ei mene ihan oppikirjojen mukaan nämä hommelit. Tässä yksi esimerkki :D
 

Yhteistyössä