Kaikki pitää itse tehdä!

Ennen tilanteen kohentumista päätin itse muokata palstan ulkoasua paremmaksi.

Tältä näyttää etusivu selaimessani. Ärsyttävä sivupalkki, jossa uusimmat avaukset, on poistettu ja muutenkin näkymää on levennetty. Ketjun aloittaja on punaisella jos se on rekisteröitynyt käyttäjä. Viestin otsikko näkyy eri värillä jos sitä ei ole koskaan avattu (eri asia kuin se haalea kirjekuorijuttu).


Ja tällainen on itse viestiketju. Olennaisin muutos on facebook-hörhöobjektin poisto.


Tämä oli vain alustava pikainen kokeilu joka kylläkin jää toistaiseksi käyttöön.

Jaa että miten temppu tehdään? Tarvitaan firefoxiin pari pluginia, jonkin verran nörttifiilistä ja kohtuullista CSS:n osaamista.
 
Ylläpito kiittää varmaan vinkeistä. :D Hyvä kun joku osaa.

Ihmettelen, että ylläpito oli luullut, että tänne haluttiin tykkää-nappi joka yhdistyy facebookiin.

Onneksi värimaailmaa on tasoitettu sitten toissapäiväisestä. Vielä tosiaan nuo facebook-härpäkkeet pois. Kyllä tämä tästä.
 
Oolrait! Hyviä vinkkejä!
Pitääköähän siirtyä Chromesta uudelleen Tulikettuun, tai ainkin tutkia tämä Chromen mahdollisuudet.
Tässä hyvää esimerkkiä paremmasta toimivuudesta. Esittämäsi näkymä taitaa vain olla juuri päinvastaista kehityssuuntaa, mitä ylläpitäjä tavoittelee ja päiväuni$$aan haaveilee. Foorumi ja tekstit sivuosaan välttämättömänä pahana - mainostajille ja muille vilkkuville sensijaan suuresti tilaa.
 

Yhteistyössä