kaikki vinkit otetaan avosylin vastaan ( 10v. nukkuminen)

Mulla menee hermot. Kaikki alkoi siitä kun poika oli kaverinsa kanssa pyöräilemässä n. 3 viikkoa sitten ja sit oli saanut kaveriltaan energia juomaa, jonka seurauksena ei sitten nukuttu seuraavana yönä kun vasta klo 3 :kieh: . Enerdia juomat pitäis olla laissa kielletty alle 18v :kieh:

No viime viikolla oltiin lähössä reissuun, mun veljen perheen luokse ja sit mökille. Poikaa jännitti reissu ja sen seuraamuksena valvoi taas klo 3:asti. No kylässä nukkui hyvin, mökillä nukkui hyvin, mutta kun kotia tultiin niin valvoi koko edellis yön, niin et tunnin nukkui ja koko päivän valvoi ja viime yönä valvoi klo.00.30 ennenkuin nukkui :( .

Täs vaan rupee olemaan yks sun toinen väsyksis, kun sitten ramppaa herättämässä ettei saa unta. Eli nyt on jäänyt kierre päälle. Pelkää jo illalla ettei saa unta ja eihän sitten saa kun hermostuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Nukkui mökillä, siellä kaiketi oko päiväksi touhua?

Mites kotona, meneekö aika/päivä esim. tietsikalla?
Sehän täs outoa onkin, kun kotona on ulkona pelaamassa jalkkista kavereiden kanssa ja muuta touhua. Sisällä ei kauheesti ole ja tietsikalla ei ole ollut ollenkaan loman aikana. Tv:tä illalla hetken katto ja siellä ihan lasten piirrettyjä.
 
Jepulis
No nyt herätät sitä sitkeesti ajoissa, meni mihin aikaan tahansa nukkumaan, vaikka 10 viimeistään. Ja sit pidät liikkeessä iltaan, ja järjelliseen aikaan sänkyyn. Kyllä se siitä oikenee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
No nyt herätät sitä sitkeesti ajoissa, meni mihin aikaan tahansa nukkumaan, vaikka 10 viimeistään. Ja sit pidät liikkeessä iltaan, ja järjelliseen aikaan sänkyyn. Kyllä se siitä oikenee.
Toissa aamuna heräs itse klo.8 ja oli ehkä tunnin nukkunut koko yönä ja tänä aamuna heräs itse klo.9.
Eilen laitoin sänkyyn klo.20, mut kukkui silti tonne puoli yhteen saakka. Tänään laitan taas klo. 20 ja toivottavasti nyt nukkuu
 
laimi
meillä kans 11-v iltakukkuja-poika. ei vaan uni tuu vaikka kuinak touhuaa koko paivän. energiajuomia ei juo. meinaa mennä hermot kun joutuu itsekin olemaan hereillä, kunnes nukahtaa (joskus puoli yhteen-yhteen asti). aamulla herää ysin maissa...lisäksi keskimmäinen 9-v pelkää mörköjä ja nuorin 3-v muuten vaan hiippilee yöllä viereen...väsyttää!
 
laimi
kun neuvoja kyselit, yhtenä iltana luki normaalisti harry potteria, eikä siltikään uni tullut, (vaikka lukeminen on ihan hyvä keino), iskin pojalle käteen kalevalan ja johan rupesi nukuttamaan! suosittelen!
 

Yhteistyössä