Kainalot kirvelee, pistelee ja KUTISEE!

  • Viestiketjun aloittaja mikämullaon?
  • Ensimmäinen viesti
mikämullaon?
Kainalot on ollu viikon kirkkaan punaset, kutisevat ja kirvelevät. Olen kuin apina, kun raavin niitä. :( Kainaloissa kirkuvan punaiset renkaat oikein. Käytin ennen herbinan dödöä ja nyt garnierin, mikä on ainakin vahvan tuoksuista. Oliskohan siitä? Millä tän "ihottuman" saa pois? En ole ainakaan ennen ollut millekään allerginen.
 
[QUOTE="Tiu";24004392]Ei auta bepanthen eikä hydrokortisoni sieneen. Joa vaiva on ollut jo jonkin aikaa niin käy huomenna ostamassa sitä daktarin puuteria.[/QUOTE]

näin ja älä hyvä ihminen laita MITÄÄN dödöä nyt kun kainaloiden iho oireilee ja pese mahdollisimman miedolla pesuaineella.
 
mikämullaon?
[QUOTE="Tiu";24004392]Ei auta bepanthen eikä hydrokortisoni sieneen. Joa vaiva on ollut jo jonkin aikaa niin käy huomenna ostamassa sitä daktarin puuteria.[/QUOTE]

Totta, olen eilisestä käyttänyt noita mainitsemiani rasvoja ja pahentunut vaan... Mitä tuo puuteri maksaa? ajaako hiivasienirasva saman asian?
 
"kaa"
No siis jos on noin laaja kuin tossa kuvassa, niin tuskin on allerginen reaktio - se tulis vaan siihen kohtaan missä sitä dödöä on käytetty -> toihan oli ihan kylkiä myöten punaisena tossa kuvassa.
 
mikämullaon?
[QUOTE="kaa";24004494]No siis jos on noin laaja kuin tossa kuvassa, niin tuskin on allerginen reaktio - se tulis vaan siihen kohtaan missä sitä dödöä on käytetty -> toihan oli ihan kylkiä myöten punaisena tossa kuvassa.[/QUOTE]

Mulla tää on vain kainalossa. ja ihan selkeesti erottaa kirkuvanpunaisen kainalon muusta ihosta. *raaps raaps*
 
mikämullaon?
[QUOTE="Tiu";24004565]Jos sulla on jotain sienivoidetta kotona niin kokeile ihmeessä. Tepsii melko pian nimittäin. Daktarin puuteri maksaa hiukan yli 10€.[/QUOTE]

Ei oo mitään, kun viimeks ollu tarvetta -06. Kumpi on tehokkaampi rasva vai puuteri? Kyl oon valmis maksaa mitä vaan että tää loppuu :D
 
mikämullaon?
[QUOTE="Tiu";24004664]Puuteri on parempi kainaloihin, pitää alueen kuivana. Toivottavasti tepsii! Inhottava vaiva, itsellä ei oo ollu mut työn puolesta paljon nähny ja hoitanu..[/QUOTE]

Okei. Kiitos! En hetkeen käytä dödöjä ja seuraavat ostan kyllä apteekista. :)
 
Ihan vaan vinkkinä, mulla ja äidilläni tuloo kainaloihin kutinaa ja ihottumaa jos syödään hirveesti sitrushedelmiä, äiti ei kestä ollenkaan ja minä vähän, mut niin vaan mullakin taas kutis kainalot niin pirusti kun join puoli litraa appelsiinimehua... :rolleyes: Et joissakin tapauksissa kannattaa siis myös kattoo mitä suuhunsa laittaa..
 

Yhteistyössä