Kaipaan henkistä tukea.

Pitäis laittaa pistos vatsanahkaan (tai siis vatsaläskiin :whistle: ).

Mutta kun mä en pysty |O

Ekalla kerralla se oli piis of keik. Tokalla kerralla alkoi pikkaisen ällöttää. Ja nyt, kun luovutuskerta numero kolme on käsillä, niin pistäminen tuntuu hiton vaikealta :|

Auttaiskohan Emla? :snotty: :D
 
Ei se satu :D Niin kun ei ennenkään.
Mä vapisin toka kerralla-eka pistolla kun aloitin hormonipistokset ja kyynelkin tuli ja NYYH.. sitten *pist* ..eikä se tuntunutkaan missään! Jotenkin se sujahti massuun kuin ilmaan :)
 
Pistetty on :) enkä edes itkenyt, olenpa reipas :D

Tuo sujahti ihan kivuttomasti. Siis tiedänhän mä, ettei se satu, mutta silti kynnys pistää piikki oman ihon läpi on aika korkea :ashamed:

Jarrupistoksia ja irroituspistosta kauhulla odottaessa...prkl tylsät neulat |O

ÄitiysLomalainen, meinaaks sää synnyttää jo pian? :D
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Tai jos vaikka sun mies vois pistää sen? Sit se ois enemmän "yllätys" koska se piikki oikeesi on ihossa?
Ei oo kotona, on töissä vielä pari kolme tuntia, ja mun pitää pistää nyt :/

(ja juu, munasoluja luovutan taas)
Elikkä, täällä yksi ihminen jolle sinunlainen ihminen on antanut elämän tarkoituksen. Luoja, alkaa ihan itkettää, kun mietin, kuinka tuollaisia käsittämättömä ihania ihmisiä voikin olla olemassa...

Mutta ryhtiä, kaipasit henkistä tukea... hmmm... ajattele kaikkia niitä onnen kyyneleitä joita pistoillasi mahdollisesti tuotat. Ajattele kaikkia niitä diabeetikkoja jotka joutuvat pistämään päivittäin, mutta sulla on kyse puhtaasta auttamisen halusta. Ajattele myös vaikka sitä supernaisen viittaa, joka ainakin mun mielestä kuuluisi sun harteille... Hei, mähän voisin vaikka ommella sulle sellaisen supernaisen asun, joka olisi masun kohtaa auki ja sä voisit sitten laittaa aina sen päälle, kun on pistoksen aika! :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Nyt kun olet tullut sieltä pistämästä niin varmaan muistat miten inhalle tuntuu kun neulan pää ei ole aivan kunnossa.... Ensin iho venyy ja sitten.. *runts ihoon ja auh! Ja jälkijomotus on ... B)
Sä kuvailit juuri sen irroituspistoksen |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Tai jos vaikka sun mies vois pistää sen? Sit se ois enemmän "yllätys" koska se piikki oikeesi on ihossa?
Ei oo kotona, on töissä vielä pari kolme tuntia, ja mun pitää pistää nyt :/

(ja juu, munasoluja luovutan taas)
Elikkä, täällä yksi ihminen jolle sinunlainen ihminen on antanut elämän tarkoituksen. Luoja, alkaa ihan itkettää, kun mietin, kuinka tuollaisia käsittämättömä ihania ihmisiä voikin olla olemassa...

Mutta ryhtiä, kaipasit henkistä tukea... hmmm... ajattele kaikkia niitä onnen kyyneleitä joita pistoillasi mahdollisesti tuotat. Ajattele kaikkia niitä diabeetikkoja jotka joutuvat pistämään päivittäin, mutta sulla on kyse puhtaasta auttamisen halusta. Ajattele myös vaikka sitä supernaisen viittaa, joka ainakin mun mielestä kuuluisi sun harteille... Hei, mähän voisin vaikka ommella sulle sellaisen supernaisen asun, joka olisi masun kohtaa auki ja sä voisit sitten laittaa aina sen päälle, kun on pistoksen aika! :D :D
Joo :D, sellainen pinkki supernaisen viitta olis makee!
Mitähän ne sanoo klinikalla kun liihotan ovesta sisään sellainen päällä? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Pistetty on :) enkä edes itkenyt, olenpa reipas :D

Tuo sujahti ihan kivuttomasti. Siis tiedänhän mä, ettei se satu, mutta silti kynnys pistää piikki oman ihon läpi on aika korkea :ashamed:

Jarrupistoksia ja irroituspistosta kauhulla odottaessa...prkl tylsät neulat |O

ÄitiysLomalainen, meinaaks sää synnyttää jo pian? :D
NOHITSI pitäisi syntyä jo :O
Kuulemma mun massu on jo polvissa. Jos näit aikasemmissa ketjuissa kuvia.. Ja sen pitäisi olla merkki että pian poksahtaa. Mua niin jännittää.. eka kertaa oikean ihmisen maailmaan saatto.. ei hitsi mikä tunne ja hullu absurdi ajatus. Ei voi käsittää.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Tai jos vaikka sun mies vois pistää sen? Sit se ois enemmän "yllätys" koska se piikki oikeesi on ihossa?
Ei oo kotona, on töissä vielä pari kolme tuntia, ja mun pitää pistää nyt :/

(ja juu, munasoluja luovutan taas)
Elikkä, täällä yksi ihminen jolle sinunlainen ihminen on antanut elämän tarkoituksen. Luoja, alkaa ihan itkettää, kun mietin, kuinka tuollaisia käsittämättömä ihania ihmisiä voikin olla olemassa...

Mutta ryhtiä, kaipasit henkistä tukea... hmmm... ajattele kaikkia niitä onnen kyyneleitä joita pistoillasi mahdollisesti tuotat. Ajattele kaikkia niitä diabeetikkoja jotka joutuvat pistämään päivittäin, mutta sulla on kyse puhtaasta auttamisen halusta. Ajattele myös vaikka sitä supernaisen viittaa, joka ainakin mun mielestä kuuluisi sun harteille... Hei, mähän voisin vaikka ommella sulle sellaisen supernaisen asun, joka olisi masun kohtaa auki ja sä voisit sitten laittaa aina sen päälle, kun on pistoksen aika! :D :D
Joo :D, sellainen pinkki supernaisen viitta olis makee!
Mitähän ne sanoo klinikalla kun liihotan ovesta sisään sellainen päällä? :LOL:
No ne muut ovat tietysti vielä "Clarince Kent" -asteella :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
NOHITSI pitäisi syntyä jo :O
Kuulemma mun massu on jo polvissa. Jso näit aikasemmissa ketjuissa kuvia.. Ja sen pitäisi olla merkki että pian poksahtaa. Mua niin jännittää.. eka kertaa oikean ihmisen maailmaan saatto.. ei hitsi mikä tunne ja hullu absurdi ajatus. Ei voi käsittää.
Paljonko sulla on viikkoja?

Synnyttäminen on ihanaa :). Siis ihan mielettömän upeeta. Mä oon kade, sulla on se ihan pian edessä, ja mulla ei :'( ellen sitten sekoa ja tekaise kolmatta tenavaa :xmas:
 
Klinikalla muuten lääkäri puhui jollekin naiselle siitä, että "ei oo siis tarkoitus tuottaa mitään mieletöntä määrää munasoluja, ei mitään kolmeakymmentäviittä kappaletta...kuten eräät" ja virnisti mulle :snotty: :D

Ekalla kerralla tuli 30 solua --> vastaanottaja raskaana, vauva syntyy tammi-helmikuussa :heart:
Tokalla kerralla 35 solua --> ekasta kerrasta ei tärpännyt, oli tulossa sulatukseen kun viimeeksi asiasta kysyin, pitääkin udella että onnistuiko toinen kerta.
Kolmas kerta edessä, sanoin että nyt tähdätään neljäänkymppiin, ja lääkäri karjaisi että EI :D . Nyt on taas pienennetty hormoniannosta :)
 

Yhteistyössä