*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
JonnaÄiti
Olen jussina 35 vuotta täyttävä äiti, kaipaan seuraa ja ystäviä minkälaisista ihmisistä vain, kaik kelpaa :D
Sulaudun hyvin menoon kuin menoon, ainoastaan kipeä koipi hieman rajoittaa elikkä kallioita koluamaan musta ei ole vaikka ulkoilusta pidänkin!
Lisäksi inhoan iltamenoa, mieluummin kävisin rauhallisissa paikoissa esim syömässä tai kulttuuririennoissa.
Lapseni ovat 8, 13 ja 15 vuotiaita!

HELSINKI
 
seuraneiti
Äippä 32v Helsingistä, lenkkikaveria ja muuta hengenheimolaista elokuviin, syömään, kirpparille ja shoppaileen! Kaikki muu käy paitsi armoton biletys, toki joskus voi käydä rauhallisemmin bailaamassa tai siiderillä mutta vierastan runsaita määriä alkoholia! Pojalle 2 v myös leikkikavereita olis kiva saada!
 
19v tuleva äiti 17. raskausviikolla :) Pohjanmaalta oon.
Ja ja. Tykkään jutella ja viettää aikaa mukavien ihmisten kanssa ja vaikkapa käydä lenkillä, kahvilla (no joo, limsalla ehkä ennemmin :D ), oleskella vaan, rannalla käydä, syömässä jne...
 
noh,mamma täällä lohjalta,ikää on kertynyt 27v :wave:
tykkään harrastaa perherientoja,tai vaan kahvitella lapsineen toistemme luona.spontaanisuus kunniaan.kaikkiruokanen ystävä/kaveri suhteissa =)
mulla on 2 omaa lasta 3v ja 6v ja lisäksi lapsipuolet 9v ja 11v,kaikki poikia.
 
Kohta 19v. vielä lapseton Kymenlaaksolaistyttö. Kahville tai ravintolaan syömään olisi kiva saada seuraa. Ja muutenkin sellasta seuraa jonka voi soittaa mukaan vaikka kaupungille tai huvipuistoon tai ihan mitä ikinä keksiikään. Baarissa käyminen ei oo mikään itseisarvo mulle, mutta siel on ihan kiva käydä tanssahtelemassa ja ehkä sen yhen siiderin juomassa. Yleensä kuitenkin limsalinjalla.
 
Ikää 32.Kaupunki Raahe.Tulinen taiteilijasielu...
Ystäviä minulla on mutta uudetkin ovat tervetulleita elämääni.
Rakastan syvällisiä keskusteluja ja analysointia.Omia mielipiteitä... :D olen parhaimmillani kahden kesken eli en viihdy isoissa remmeissä.Meri ja luonto ovat lähellä sydäntä sekä kolme rakasta tytärtä.
Parasta lenkkeilyseuraa en ole mutta ulkoilmailu on kuitenkin suuri osa elämääni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Ikää 32.Kaupunki Raahe.Tulinen taiteilijasielu...
Ystäviä minulla on mutta uudetkin ovat tervetulleita elämääni.
Rakastan syvällisiä keskusteluja ja analysointia.Omia mielipiteitä... :D olen parhaimmillani kahden kesken eli en viihdy isoissa remmeissä.Meri ja luonto ovat lähellä sydäntä sekä kolme rakasta tytärtä.
Parasta lenkkeilyseuraa en ole mutta ulkoilmailu on kuitenkin suuri osa elämääni.
:heart: Et sä ihan mahdottoman kaukanakaan olisi... :D
 
JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja seuraneiti:
Äippä 32v Helsingistä, lenkkikaveria ja muuta hengenheimolaista elokuviin, syömään, kirpparille ja shoppaileen! Kaikki muu käy paitsi armoton biletys, toki joskus voi käydä rauhallisemmin bailaamassa tai siiderillä mutta vierastan runsaita määriä alkoholia! Pojalle 2 v myös leikkikavereita olis kiva saada!
:attn:
 
Olen jo 40 v, 1 kohta 5 v tyttölapsi, asun pk-seudulla.

Olen kiinnostunut kaikenlaisesta: kulttuurista yleensä (museot & näyttelyt, teatteri käyvät mulle), kirppareista, kirjallisuudesta, käsitöistä (enemmän kiinnostusta kun taitoa toistaiseksi), valokuvauksesta, ruuanlaitosta, luonnosta...

Tykkään ihmetellä maailman menoa. Luonteeltani olen puhelias, vilkas, iloinen, iloinen optimistikin.

En oo sporttinen, hyötyliikun pyörällä ja käyn uimassa, mutta mitään hurjaa lenkkeilyseuraa musta ei saa, tai kanssakokeilijaa melontoihin tai muihin vastaaviin. Amazing race ei onnistu mun kanssa :).

Kulttuurimaku on laaja, mutta suosin esim. teatterissa pieniä teattereita kuten Jurkkaa, Q:ta enkä niinkään suurmusikaaleja. Olen just se, joka katselee telkkarista dokumentteja, ajankohtaisohjelmia,matkaohjelmia ja elokuvia :) (ja muutamaa sarjaa esim. katsoin tehistä, greyn anatomiaa, lostia). Joskus väsyneenä ihan hömppääkin, huippiksia jne.

Tykkäisin matkustella, mutta nyt on ollut huonoa, rahaa vähemmän kuin tahtoa.

Mussa on maailmanparantajan vikaa, eli mietin yhteiskunnallisiakin asioita. En tuputa. Itse olen jonkinlainen punaviherhumanisti. Itse voit olla mitä oot, mutta rasismia en hyväksy.

Kauhean paljon en baareile, joten ikävä kyllä musta saa huonosti bailausseuraa. Johonkin hyvälle keikalle voin lähteä. Musiikkimaku on rock-indierock-pop-reggae-ym.

Kauempana olevatkin voi kirjoittaa. Ei myöskään haittaa minkäikäiset lapset sulla on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Ikää 32.Kaupunki Raahe.Tulinen taiteilijasielu...
Ystäviä minulla on mutta uudetkin ovat tervetulleita elämääni.
Rakastan syvällisiä keskusteluja ja analysointia.Omia mielipiteitä... :D olen parhaimmillani kahden kesken eli en viihdy isoissa remmeissä.Meri ja luonto ovat lähellä sydäntä sekä kolme rakasta tytärtä.
Parasta lenkkeilyseuraa en ole mutta ulkoilmailu on kuitenkin suuri osa elämääni.
:heart: Et sä ihan mahdottoman kaukanakaan olisi... :D
Eee..missä sä olet?? :D :heart:
 
19-vuotias 1,5v pojan äiti Turusta. Rento ja pirteä luonteeltaan.
Ystäviä ja kavereita kyllä löytyy mutta uusiin on aina mukava tutustua. Tykkään kierrellä kirppareita ja käydä rannoilla, puistoissa jne.. Lenkkeilyseuraakin olisi mukava saada niin tulisi tosiaan lenkkeiltyäkkin :D
Osaan myös kertoa joka asiaan omat mielipiteeni ja tykkään keskustella asiasta kuin asiasta. Mielestäni olen hyvä kuuntelija. Leikkikavereitakaan pojalla ei voi liikaa ollla :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Olen jo 40 v, 1 kohta 5 v tyttölapsi, asun pk-seudulla.

Olen kiinnostunut kaikenlaisesta: kulttuurista yleensä (museot & näyttelyt, teatteri käyvät mulle), kirppareista, kirjallisuudesta, käsitöistä (enemmän kiinnostusta kun taitoa toistaiseksi), valokuvauksesta, ruuanlaitosta, luonnosta...

Tykkään ihmetellä maailman menoa. Luonteeltani olen puhelias, vilkas, iloinen, iloinen optimistikin.

En oo sporttinen, hyötyliikun pyörällä ja käyn uimassa, mutta mitään hurjaa lenkkeilyseuraa musta ei saa, tai kanssakokeilijaa melontoihin tai muihin vastaaviin. Amazing race ei onnistu mun kanssa :).

Kulttuurimaku on laaja, mutta suosin esim. teatterissa pieniä teattereita kuten Jurkkaa, Q:ta enkä niinkään suurmusikaaleja. Olen just se, joka katselee telkkarista dokumentteja, ajankohtaisohjelmia,matkaohjelmia ja elokuvia :) (ja muutamaa sarjaa esim. katsoin tehistä, gren anatomiaa, lostia). Joskus väsyneenä ihan hömppääkin, huippiksia jne.

Tykkäisin matkustella, mutta nyt on ollut huonoa, rahaa vähemmän kuin tahtoa.

Mussa on maailmanparantajan vikaa, eli mietin yhteiskunnallisiakin asioita. En tuputa. Itse olen jonkinlainen punaviherhumanisti. Itse voit olla mitä oot, mutta rasismia en hyväksy.

Kauhean paljon en baareile, joten ikävä kyllä musta saa huonosti bailausseuraa. Johonkin hyvälle keikalle voin lähteä. Musiikkimaku on rock-indierock-pop-reggae-ym.

Kauempana olevatkin voi kirjoittaa. Ei myöskään haittaa minkäikäiset lapset sulla on.
Pistin sinulle yksärin.
 
Keski-Suomi (pieni paikka, niin en viiti tässä kertoo),veen tuoma, niin on vain tuttuja täällä, kohta 39v (apuva, enhän mää vielä voi olla noin vanha).

Mulla koulun aloittava tyttö.

Lisääillään vähän vielä kun ei eilen oikein ajatus juossut tätä kirjoittaessa.
Kirpparit on intohimoni niillä tykkään kierrellä ja ostelenkin sieltä aina tosinaan kaikenlaista, käsitöitä teen sellaisella on/off tyylillä, tänään kiinnostaa neuloa ja huomenna ehkä ommella koneella... Moelmpia harrastuksia pitäisi vaan elvyttäää.

Yleensä liikun kävellen tai pyörräillen paikasta toiseen, tuleepahan siinä samalla hoidettua tuo liikuntapuoli, mutta lähden kyllä mielelläni kävely- tai pyörälenkillekin, uimisestakin pidän. Ja jospa sitä syksyn tullen aloittaisi taas tuon kuntosaliharjoittelun..

Niin ja ikähän on vain numeroita, olemme tasan niin nuoria kuin tunnemme olevamme. Yksi tuttu mummeli, yli 90v, sanoo aina että sielu käy vasta rippikoulua, ettei hän sen vanhempi ole.

Laittakaa yv:tä niin kerron tarkemmin, niin ja kaverit kaumpaakin kiinnostaa...
 
Olen yhden lapsen 25 vuotias äiti (tyttönen on 1 vuotias) Seinäjoelta. Harrastuksia:kirpputorit,elokuvat, hyvät kahvihetket...jne. Tarvtsisin kipeästi ystäviä muista äideistä mieluiten Seinäjoen seudulta. Kavereita ei paljoa minulla ole vaikka olenkin mielestäni sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut persoona,tiedä sitten minne kaikki kaverit joutuneet...elämä vie meitä jokaista.
Mieheni tekee vuorotyötä joten päivät tulevat joskus pitkiksi kun olen yksin pienokaisen kanssa kotona. Eli pohjanmaan äidit, laittakaahan yksitysviestiä tulemaan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Ikää 32.Kaupunki Raahe.Tulinen taiteilijasielu...
Ystäviä minulla on mutta uudetkin ovat tervetulleita elämääni.
Rakastan syvällisiä keskusteluja ja analysointia.Omia mielipiteitä... :D olen parhaimmillani kahden kesken eli en viihdy isoissa remmeissä.Meri ja luonto ovat lähellä sydäntä sekä kolme rakasta tytärtä.
Parasta lenkkeilyseuraa en ole mutta ulkoilmailu on kuitenkin suuri osa elämääni.
:heart: Et sä ihan mahdottoman kaukanakaan olisi... :D
Eee..missä sä olet?? :D :heart:
Parinsadan kilsan päässä vain :D Ei paha, mulle :kieh:
 
Jkl on paikkakunta, ikää 25, kaksi lasta löytyy ennestään ja kolmatta odotelllaan saapuvaksi marraskuussa. Tykkään lenkkeillä, shoppailla, sisustaa ja valokuvata. Kiva olisi tutustua uusiin ihmisiin jotenka yksäriä saa laittaa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
19v tuleva äiti 17. raskausviikolla :) Pohjanmaalta oon.
Ja ja. Tykkään jutella ja viettää aikaa mukavien ihmisten kanssa ja vaikkapa käydä lenkillä, kahvilla (no joo, limsalla ehkä ennemmin :D ), oleskella vaan, rannalla käydä, syömässä jne...
Mistäpäin pohjanmaata? Itse seinäjokinen olen.
 
Pikkupiikkis ja Huom, jos samanmielinen seura kelpaa, niin laittakaa mullekin yv. Itse en nyt pääse yv-puolelle, huono puhelin käytössä... Mutta huomenna vastaan. Ja muutkin voi laittaa, mun kuvaus on samanlainen kuin pikkupiikkiksellä, paikkakunta Helsinki ja ikäni 31, jos sillä merkitystä. =)
Voidaan vaikka koota jengi kohta kasaan :D
 

Yhteistyössä