Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

  • Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
heippa
kakun kuvan voi tilata joko www.juhlantakaa.com, www.kuvakakkuun.com tai www.netikka.net/kuvakakkuun/tilaukset.html

Tuolla jälkimmäisessä voi itse lähettää hlauamsa kuvan heille josta he tekevät kakunkuvan. Netistä vaan nappaat ihan minkä vaan kuvan tai laitat oman lapsen kuvan. Paljon halvempi kuin tuo kuvakakkuun.com.
 
DakotanEmo
\ai pitiks tähän laittaa omia kakkuja?!
no ihan sama, nää on silti niin upeita ja herkullisia. :p

[/quote]
Mää jo olin ohjetta kyselemässä :D Noita mielettömiä kakkuja löytyy ihan hulluna kun googlettaa in english, kumma kun suomeksi ei meinaa löytyä :'( Mutta hienoja ovat
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 14:22 heippa kirjoitti:
kakun kuvan voi tilata joko www.juhlantakaa.com, www.kuvakakkuun.com tai www.netikka.net/kuvakakkuun/tilaukset.html

Tuolla jälkimmäisessä voi itse lähettää hlauamsa kuvan heille josta he tekevät kakunkuvan. Netistä vaan nappaat ihan minkä vaan kuvan tai laitat oman lapsen kuvan. Paljon halvempi kuin tuo kuvakakkuun.com.
No ei noi kuvat kyllä mitään ihan ilmaisia ole... :whistle:

Mutta hienoja kakkujahan niillä tulee! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 14:51 PuoliQ kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 14:22 heippa kirjoitti:
kakun kuvan voi tilata joko www.juhlantakaa.com, www.kuvakakkuun.com tai www.netikka.net/kuvakakkuun/tilaukset.html

Tuolla jälkimmäisessä voi itse lähettää hlauamsa kuvan heille josta he tekevät kakunkuvan. Netistä vaan nappaat ihan minkä vaan kuvan tai laitat oman lapsen kuvan. Paljon halvempi kuin tuo kuvakakkuun.com.
No ei noi kuvat kyllä mitään ihan ilmaisia ole... :whistle:

Mutta hienoja kakkujahan niillä tulee! :D
Eipä oo juuu, mutta kerran se vaan kirpasee :). Ja tuolta jälkimmäisestä mäkin tilasin, ja maksoin tilatessani sen, ni säästi huimasti postikuluissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 10:54 hämyheikin äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 19:57 Piipi kirjoitti:


Tuossa toinen =)
Hieno kakku!! Millä sä olet ton suklaa kuorrutuksen tehnyt????
Toi päällinen on tummaa suklaata sulatettuna, ja oliskohan siinä ollut vähän kermaa tai jotain notkisteena. Muutoin kuva on tomusokeria vettä ja elintarvikeväriä. Pursotettu muovipussista, jonka kulmaan oli leikattu sopiva reikä.
 

Yhteistyössä