Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

  • Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 21:31 Yukimi daifuku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 15:44 huppaloora kirjoitti:
Neidin 2 vee kakku 1.4
http://i86.photobucket.com/albums/k88/huppaloora/P4010135.jpg
Tosi nätti :)

Mitä sul on tuossa päällä toi vaaleanpunainen?
Sitä mmf:ää eli vaahtokarkkimassaa.. Voi vempele että muuten TARTTUU tosiaan joka paikkaan ennenkuin sen saa vaivattua valmiiksi.. Sitten onkin aivan ihana materiaali. Paljon parempi kuin marsipaani jonka kanssa olen aiemmin sählännyt.. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 23:01 jonnuli kirjoitti:
Tässä mun väsäys marraskuulta, tytön 6vee synttäreille.

edestä;



takaa;



Tuo barbin vaatetus ja koristeet on tehty vaahtokarkkitaikinasta mikä on tosi helppo tehdä ja mukava muotoilla!
Siis tää oli kyllä upein näkemäni kakku! mun tyttö ois ikionnellinen kun sais tollasen kakun synttäreilleen =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 17:53 baby2003 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 23:01 jonnuli kirjoitti:
Tässä mun väsäys marraskuulta, tytön 6vee synttäreille.

edestä;



takaa;



Tuo barbin vaatetus ja koristeet on tehty vaahtokarkkitaikinasta mikä on tosi helppo tehdä ja mukava muotoilla!
Siis tää oli kyllä upein näkemäni kakku! mun tyttö ois ikionnellinen kun sais tollasen kakun synttäreilleen =)
Barbin tukka takaapäin-kuvassa vain on jo vähän elähtänyt, mutta kakku on hieno! Eikä saa sanoa "väsäys", kun olet mielestäsi kuitenkin onnistunut hienosti, niinkuin oletkin, kun olet kuvan tänne "ilennyt" laittaa. Väsäys, ihan tulee ala-asteen kuvistunnit mieleen, kun kaverit kehui omaa piirustusta ja ite aina sanoi, että no eikä oo hyvä, vaikka omasta mielestä olikin onnistunut hyvin. Ei saa vähätellä itteään, vaan pitää olla ylpeä omista taidoistaan! =) Hieno on, ja jos joskus tytön saan, niin tällaista kakkua hänellekin tulen tekemään, komia!! =)
 


^ Tos meiän neidin kakku. Välissä vadelmarahkamoussea.
Ihan tyytyväinen täytyy olla lopputulokseen kun ekaa kertaa elämässäni tein vaahtokarkkitaikinaa, pursotin suklaalla ääriviivat, tein voikreemin ja maalasin kuvan vedellä johon sekoitin elintarvikeväriä.

Olen noit perinteisiä kerma- ja hedelmäkakkuja vaan väsäilly.
 

Yhteistyössä